Telecom News - אתרי חדשות המפיצים מידע שגוי על שימוש בנשק כימי בסוריה זוכים לתמיכה

אתרי חדשות המפיצים מידע שגוי על שימוש בנשק כימי בסוריה זוכים לתמיכה

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> אתרי חדשות המפיצים מידע שגוי על שימוש בנשק כימי בסוריה זוכים לתמיכה
אתרי חדשות המפיצים מידע שגוי על השימוש בנשק כימי בסוריה זוכים לתמיכת הגולשים
 מאת: מערכת Telecom News, 6.4.17, 11:09
 
אתרי חדשות תומכי אסד ופוטין מצליחים להטעות את הגולשים בנוגע לשימוש בנשק כימי בסוריה. אולם, ברוסיה מאמינים לאסד. כך, עפ"י נתוני הסטארטאפ הישראלי Spot.IM.
 
אתרי חדשות תומכי אסד ופוטין מצליחים להטעות את הגולשים בנוגע לשימוש בנשק כימי בסוריה. גולשים המטקבקים תחת הכתבות מקבלים את המידע כעובדות ומהדהדים אותו מטעמם ברשת כשהם מאשימים את המורדים והמערב התומך בהם.
 
עפ"י נתונים של הסטארטאפ הישראלי Spot.IM, שנוסד ב-2012 ומנהל את תיבות הטוקבקים באתרי תוכן, כאשר המערכת שלו מותקנת ב-5,400 אתרים פעילים בארה"ב ואירופה, בניהם אתרי חדשות מהגדולים בעולם כולל Forbes, Time, AOL, HuffingtonPost, שמסכמים יחד כניסות מ-410 מיליון מחשבים ומוצרי מובייל שונים בכל חודש ו-4 מיליארד צפיות בכל יום: 92% משיח הרשת, שנוצר בעקבות כתבות אלו מאמץ את התוכן ולא מעביר עליו ביקורת. מדובר באתרים מהפופולריים בעולם הצוברים אלפי טוקבקים לכל כתבה ונקראים ע"י מאות מיליוני גולשים.
 
נדב שובל, מנכ"ל Spot.IM: "מאחר שהתוכן, שאנו מנתחים, מתפרסם בשפה האנגלית, הוא פונה לאנשים מחוץ לאזור הגיאוגרפי של סוריה ורוסיה ומשפיע על התפיסה והשיח במדינות המערב בהן מתנהלים בשפה האנגלית.
 
תוכן הטוקבקים, שנוצר תחת כתבות אלו, מכיל פחות מילים אסורות ואחוזי מחיקת הפוסטים נמוכים מהממוצע, מה שמסמל, שהנושא חשוב למגיבים והם מתייחסים לנושא ברצינות".
 
ניתוח התוכן בתיבות הטוקבקים, ש-Spot.IM מנהל, נעשה על בסיס למידה חישובית ((Machine learning הלומדת על התנהגות אנושית ברשת, חקר קצב התגובה וההקלדה של הטוקבקיסט המגיב, האזור הגיאוגרפי בו הוא פועל ממנו, השפה שהוא מגיב בה, אינטראקציות הנוצרות עם התכנים שהוא מפרסם, ספירת כמות מילים והצלבתן.
 
הסטארטאפ הישראלי, שפועל מניו יורק, גייס עד כה 13 מיליון דולרים. 

צילום מסך
 
 



 
 
Bookmark and Share