Telecom News - ולנס Valens מישראל נבחרה כחברה המבטיחה של שוק האוטומוטיב העולמי

ולנס Valens מישראל נבחרה כחברה המבטיחה של שוק האוטומוטיב העולמי

דף הבית >> חידושים הכרזות >> ולנס Valens מישראל נבחרה כחברה המבטיחה של שוק האוטומוטיב העולמי
ולנסValens  מישראל נבחרה כחברה המבטיחה של שוק האוטומוטיב העולמי
מאת: מערכת Telecom News, 23.4.17, 14:31רכב

החברה זכתה בתחרות חברות הטכנולוגיה החדשניות של תערוכת הרכב הבינלאומית בניו-יורק. הטכנולוגיה שלה תשתלב במערכות הבידור מבוססות המידע Infotainment ובמערכות הבטיחות, ההתרעה והנהיגה האוטונומית (- advanced driver assistance systems ADAS) בדור הבא של כלי הרכב.
 
חברת השבבים מהוד השרון ולנס Valens, שהוקמה כסטארטאפ ב-2006 (מייסד ומנכ"ל – דרור ירושלמי) ומפתחת טכנולוגיית HDBaseT המאפשרת התקנה פשוטה, יעילה וחסכונית של מערכות לשוק האודיו-וידאו ולשוק הרכב להפצת תוכן מולטימדיה Ultra-HD ללא דחיסה ולמרחקים ארוכים, ומייסדת ארגון HDBaseT (ב-2010) בשיתוף עם LG, סמסונג ו-Sony Pictures Entertainment כדי לקדם את התקן להפצת תכני מולטימדיה בעסקים, מקומות ציבוריים, כלי רכב ובתים ולחבר בין שחקני מפתח מובילים בשוק מוצרי הקצה, הודיעה, שזכתה בתחרות חברות הטכנולוגיה החדשניות של תערוכת הרכב הבינלאומית בניו-יורק (NYIAS), שהתקיימה בשבוע שעבר במנהטן.

בתחרות השתתפו 6 חברות מרחבי העולם להן ניתנו 5 דקות לשכנע את חבר השופטים הבכיר מדוע הן החברה המבטיחה של שוק האוטומוטיב העולמי.

הכרזה זו מצטרפת להודעת החברה על השלמת סבב גיוס הון בהיקף 60 מיליון דולרים, בהובלת קרן הצמיחה IGP. לצד משקיעי החברה הקיימים, הצטרפו לסבב הגיוס משקיעים אסטרטגיים חדשים, בהם Samsung Catalyst Fund, Delphi ו-MediaTek, ובנק ההשקעות Goldman Sachs. מאז הקמתה גייסה ולנס כ-100 מיליון דולרים. הסכום שגויס יושקע בפיתוח טכנולוגיות חיבוריות לתעשיית הרכב ולביסוס מעמדה של טכנולוגית ה-HDBaseT Automotive כתקן מוביל של קישוריות בכלי רכב.

טכנולוגיית HDBaseT Automotive של ולנס עונה על הצורך של יצרני הרכב להעביר תכני מולטימדיה בקצבים הולכים וגדלים על גבי תשתית כבילה פשוטה יעילה וחסכונית, שמתאימה לסביבה המאתגרת של פנים הרכב. טכנולוגיה זו עתידה להשתלב במערכות הבידור מבוססות המידע (Infotainment) ובמערכות הבטיחות, ההתרעה והנהיגה האוטונומית (- advanced driver assistance systems ADAS) בדור הבא של כלי הרכב.

מיכה ריסלינג, (בתמונה משמאל), סמנכ"ל בכיר לשיווק ופיתוח עסקי ומנהל חטיבת האוטומוטיב בוולנס: "הזכייה בפרס חברת הטכנולוגיה החדשנית לשוק מיכה ריסלינגהרכב היא הוכחה נוספת לחשיבות, שרואה השוק, בטכנולוגיית HDBaseT למימוש חזון המכונית המחוברת והאוטונומית, שייצג את החברה בתחרות.

ולנס מציעה את הפתרון האולטימטיבי לחיבוריות בסביבת פנים-הרכב, עם רוחב הפס הגבוה, התשתית האמינה והפשוטה, והגמישות הנדרשים בשוק האוטומוטיב".
 
לחברה סניפים נוספים בארה"ב, גרמניה, יפן, סין, דרום קוריאה וטאיוואן.
הכתבה: "איך מעבירים 6 גיגה בתוך מכונית במקביל להורדת משקלה וחיסכון בדלק?" -  ראיון בלעדי עם מיכה ריסלינג, שמוביל את פעילות החברה בכניסה לשוק האוטומוטיב  - כאן.



עדכון 27.4.17, 09:09: ולנס וצ'ק פוינט תשתפנה פעולה בפיתוח פתרונות אבטחת סייבר מתקדמים לתעשיית הרכב: ארגון התקינה HDBaseT, שהקימה ולנס, כאמור לעיל, במטרה לקדם ולהטמיע את הטכנולוגיה שלה במגוון רחב של שווקים ומוצרים, הכריז היום על הקמת קבוצת עבודה בתחום אבטחת סייבר, שתגדיר את האפיונים הנדרשים לפתרונות סייבר מתקדמים לאבטחת המכונית המחוברת. בכך, צפויה טכנולוגיית HDBaseT Automotive להפוך לתקן הראשון בתעשייה הכולל אבטחת סייבר.

טכנולוגיית HDBaseT Automotive היא תשתית אמינה ובטוחה לשימוש עבור חיבוריות לתחום הרכב. זו הטכנולוגיה היחידה המאפשרת להעביר נתונים בהיקף של עד 6 ג'יגה ביט, שכוללים אודיו, וידאו, דאטה, USB ועוד, על גבי זוג חוטים (UTP) בודד, ללא סיכוך והיא תייעל  בצורה משמעותית את החיבוריות ברכב. 

ולנס
 
ולנס

 



 
 
Bookmark and Share