Telecom News - איגוד הביטקוין מזהיר מפני אחזקת כספים בבורסות ביטקוין שלא לצורך מסחר

איגוד הביטקוין מזהיר מפני אחזקת כספים בבורסות ביטקוין שלא לצורך מסחר

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> איגוד הביטקוין מזהיר מפני אחזקת כספים בבורסות ביטקוין שלא לצורך מסחר
איגוד הביטקוין הישראלי מזהיר מפני אחזקת כספים בבורסות ביטקוין שלא לצורך מסחר
מאת: מערכת Telecom News, 26.4.17, 14:59מני רוזנפלד
 
זאת, לאור ההתפתחויות בשוק. עצירת המשיכות וההפקדות בביטפינקס מעוררת חשש. והקריאה היא לציבור לשמור על כספו בעצמו.
 
לאור התעוררות קשיים במשיכת כספים מבורסות ביטקוין ברחבי העולם ובראשן bitfinex - ביטפינקס, מבקשים הבוקר באיגוד הביטקוין להזהיר את הציבור מאחזקת כספים בבורסות למסחר במטבעות דיגיטליים.
 
בפוסט, שכתב הבוקר מני רוזנפלד, (בתמונה), יו"ר איגוד הביטקוין הוא פירט: "אנשים רבים, שעושים שימוש בביטקוין ובמטבעות דיגיטליים אחרים, נוטים להשאיר לעיתים את כספם בתוך בורסת המסחר, בין אם במטבעות דיגיטליים או בכסף מדינתי (פיאט). לאחרונה אנו עדים לסדרה של בורסות, שמדווחות על קשיים ובראשן ביטפינקס, אחת מבורסת המסחר הגדולות ביותר בעולם לסחר בדולר- ביטקוין, שעצרה את פעילות ההפקדות והמשיכות של כספי פיאט ממנה ואליה לאחרונה.
 
חשוב להבין, שאחזקה של כסף בבורסת מסחר ביטקוין אינה שקולה לאחזקת כסף בבנק. מדובר במוסדות ותיקים פחות ומנוסים פחות, שהפיקוח עליהם מוגבל מאוד אם קיים בכלל. עוד חשוב לציין, שהפריצות הגדולות ביותר, שאירעו עד היום, התבצעו ע"י גניבת כספים, שהופקדו בבורסות מסחר.  
 
על כן, איגוד הביטקוין מבקש להזהיר את הציבור וממליץ למשוך את כל הכספים המצויים בבורסות מסחר במטבעות דיגיטליים, שאינם משמשים באופן אקטיבי ומיידי למסחר בטווח הקצר. אחד היתרונות הגדולים של ביטקוין הוא היכולת של כל אדם לשמור את כספו בעצמו, בצורה מאובטחת ובאמצעים פשוטים יחסית ואנו קוראים לציבור לעשות שימוש באפשרויות אלו ולא לשים את כספו על קרן הצבי".

עפ"י אתר bitstamp, נסחר כעת הביטקוין לפי שער של 1,286 דולרים לביטקוין.

עדכון 27.4.17, 23:38: עפ"י האתר הנ"ל, הביטקוין נסחר כעת ב-1,337 דולרים לביטקוין.
עדכון 6.5.17, 15:24: עפ"י האתר הנ"ל, הביטקוין נסחר כעת ב-1,555 דולרים לביטקוין.
עדכון 9.5.17, 21:49: עפ"י האתר הנ"ל, הביטקוין נסחר כעת ב-1,758 דולרים לביטקוין.



 
 
Bookmark and Share