Telecom News - טריפל סי השיקה את שירות smart

טריפל סי השיקה את שירות smart

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> טריפל סי השיקה את שירות smart
טריפל סי השיקה את שירות smart
מאת חיים חביב, 28.4.17, 17:24טילוויזיה

המדובר בחבילה "צרה" (SKINNY BUNDLE) במחיר נוח, ללא צורך במאות ערוצים, שאין בהם כל שימוש ורק מייקרים את המחיר לצרכן.

למעלה מאלף עובדי החברה, שותפים עסקיים וספקים, חגגו אמש במתחם חברת טריפל סי בפתח תקוה את השקת שירות הטלוויזיה החדש שלה - smart.

ידיעות על שירות הווידיאו החדש, שמבוסס על טכנולוגייתIPTV , דלפו בימים האחרונים לתקשורת וחוללו אי-שקט בקרב דואפול המפעילים המסורתיים (הוט ו- yes מקבוצת בזק). בסוף השבוע הכריזה סלקום על הרחבת שירות סלקום TV בתוספת של 3 קווי סלולר (נוסף על ערוצי תוכן לצפייה וגישה לאינטרנט). בשנה האחרונה החלה גם נטפליקס העולמית להציע את שירותיה המקומיים עם מאמץ להתאים את תכניה לטעם הישראלי, במחיר סביר. ההערכה הרווחת היא, שפרטנר לא תוכל עוד להמשיך "לשבת על הגדר" ותהיה הבאה להכריז על שירות דומה.

רמי נחום, המנכ"ל והבעלים של טריפל סי הקים לפני כעשור מרכז מחשוב בישראל. הפעם, יחד עם שותפים, הוא קופץ למים העמוקים (והעכורים) של שוק הטלוויזיה הרב-ערוצית עם הצעה של חבילת טלוויזיה במחיר 50 ₪ בחודש.

מה מבטיחים לנו?
גישה ללא ממיר ממכשירי טלוויזיות חכמות (LG וסמסונג) לתוכן מגוון, מכל מקום ובכל זמן, ומכל מכשיר לרבות מכשירים ניידים בפלטפורמות אנדרואיד ו- iOS (אפל) וגם ממסכי מחשב בווינדוס. הגישה לתוכן מטלוויזיות מדור ישן כרוכה בשימוש בממיר קומפקטי חכם (בגודל קופסת גפרורים. השלט שלו גדול ממנו) עם יציאות WiFi / בלוטות' / USB, שהחברה תספק בתוספת של 10 ₪ לחודש.

מובטחים תכנים עשירים מן הארץ ומחו"ל, ש'יונגשו' לקהל המקומי, שחש, לדעת ראשי החברה, מוגבל וכבול. בתוכן 12 ערוצים לילדים ומבוגרים, 3 ערוצי ספורט בינ"ל, 3 ערוצי לייפסטייל, וערוצי הברודקסט הישראלים הזמינים באינטרנט (זה עדיין כרוך בלא מעט מאבקים בגלל הקשיים, שמערימים הנוגעים בדבר והבטלנות של הרגולטורים). יוצעו 2 ערוצים בערבית וחבילות ברוסית ובערבית.

ברשימת הערוצים הבינ"ל יש ערוצים באיכות HD כגון ערוץ האופנה הבינ"לFASHION ONE  המשודר ב-120 מדינות בעולם; ערוץ המוסיקה TRACE URBAN HD המשדר ל-150 מדינות ומציע להיטים ברצף; ערוץ HAVOC המשדר למעל 50 מיליון צופים בארה"ב עם תוכן ספורטיבי ומוסיקה.

ניתן, עד שבוע לאחור, לחזור לכל התכנים הישראלים לציפייה משלימה / מחודשת. מובטחת כיום ספריית תוכן של מאות סרטים עם תוספת קבועה של עשרות כותרים בשבוע, ובהם 1,000 פרקי ילדים בתכניות ייעודיות. גישה (בתשלום) לספריות תוכן אינסופיות מחו"ל (נטפליקס). אופציה לשכור ואף לרכוש סרטים הניתנים לציפייה מספריית התוכן.

חבילת האינטרנט השלובה היא של 15 מגה. שדרוג יהיה בתוספת של 10 ₪.

סיכום
הבשורה של טריפל סי ומותג smart לשוק הישראלי היא ברורה: חבילה "צרה" (SKINNY BUNDLE) במחיר נוח, ללא צורך במאות ערוצים, שאין בהם כל שימוש ורק מייקרים את המחיר לצרכן. בהמשך, מבטיחים בחברה, יהיו גיוון והוספת ערוצים תוך שמירה על אותה רמת מחיר, בלי לפגוע בחוויית הצפייה. יש לקוות, שהקסם יימשך גם מעבר למסיבת ההשקה המרהיבה.

עדכון 30.8.18: שירות ה-OTT של טריפל-סי (Triple-C) נסגר, לאחר שכמות הלקוחות צנחה אל מתחת לאלף לקוחות. 


טלוויזיה



 
 
Bookmark and Share