Telecom News - הוקם אתר מידע חדש של נט"ל למתמודדים עם פוסט טראומה מטרור או מלחמה

הוקם אתר מידע חדש של נט"ל למתמודדים עם פוסט טראומה מטרור או מלחמה

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> הוקם אתר מידע חדש של נט"ל למתמודדים עם פוסט טראומה מטרור או מלחמה
הוקם אתר מידע חדש של נט"ל המספק מענה למתמודדים עם פוסט טראומה מטרור או מלחמה
מאת: מערכת Telecom News, 3.5.17, 11:09נט"ל
 
הפורטל החדש מספק מענה לאזרחים ולוחמים משוחררים, שמתמודדים עם פוסט-טראומה כתוצאה מאירועי טרור ומלחמה, בחוויית גלישה נוחה.
 
, Yael Group קבוצת IT המתמחה בפתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה ועוסקת ביישום והטמעה של מגוון מוצרי תוכנה וחומרה, הקימה עבור עמותת נט"ל פורטל מידע ותמיכה. עמותת נט"ל היא עמותה שמטפלת בנפגעי טרור ומלחמה ומשפחותיהם בכל הקשור להיבטים הנפשיים. הטיפול הוא דיסקרטי, מסובסד וללא כל חובת הוכחה. היקף הפרויקט עשרות אלפי ש"ח.
 
הפורטל מספק מענה לאזרחים ולוחמים משוחררים, שמתמודדים עם פוסט-טראומה כתוצאה מאירועי טרור ומלחמה. בנוסף, מאפשר הפורטל קבלת תרומות, מידע על האמצעים ליצירת קשר, צ'אט חי ומידע מקצועי רחב לאנשי טיפול בתחום הטראומה.
 
הפרויקט, שהחל לפני 6 חודשים ועלה לאוויר השבוע, מתבסס על מערכת    WordPress ומאפשר לאנשי התוכן של נט"ל לעדכנו ולתפעלו בזמן אמת. ממשק האתר וחווית המשתמש תוכננו כדי לתת מענה למגוון רחב של אוכלוסיות. הטכנולוגיה והאתר פותחו ב-Yael Software.
 
גלי דגן, סמנכ"ל שיווק והסברה, נט"ל: "המטרה שלנו היא להגיע לאנשים, שנפגעו נפשית, כתוצאה מאירועי טרור ומלחמה, ולעודד את אלה הזקוקים לפנות לתמיכה וסיוע נפשי. אין ספק, שלנוכח העובדה שיותר ויותר אנשים גולשים דרך הניידים, האתר החדש יספק לפונים שלנו חוויית גלישה נוחה ואת האפשרות לקבל סיוע מיידי באמצעות הצ'אט מכל מקום בעולם".
 
עמרי גלבר, מנהל הפרויקט ומנהל תחום בפעילות הדיגיטל ב-Yael Group: "מטרת הפורטל היא לתת לציבור הפונים לאתר מספר רב ומגוון של ערוצים וגישה למידע לו הם זקוקים בצורה ברורה, מהירה והמאובטחת ביותר. מדובר בעוד מוצר דיגיטלי שלנו, שכולל ממשק מתקדם, נוח ומעוצב".
 
לינק לפורטל החדש - כאן.


 
 



 
 
Bookmark and Share