Telecom News - חב' DELL EMC השיקה פלטפורמת ענן חדשה לסביבת Azure של מיקרוסופט

חב' DELL EMC השיקה פלטפורמת ענן חדשה לסביבת Azure של מיקרוסופט

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> חב' DELL EMC השיקה פלטפורמת ענן חדשה לסביבת Azure של מיקרוסופט
חברת DELL EMC השיקה פלטפורמת ענן חדשה לסביבת Azure של מיקרוסופט
מאת: מערכת Telecom News, 7.5.17, 13:07ענן
 
היא מאפשרת לארגונים ועסקים לקבל גישה נוחה ואטרקטיבית לשירות ואפשרות ליצור ולשתף שירותי אפליקציות מסורתיים ומבוססי ענן באופן בטוח, לקבלת תוצאות עסקיות ודאיות. זאת, ללא כל פגיעה באבטחה, בהגנה ובזמינות.
 
Dell EMC, חלק מקבוצת  ,Dell Technologies השיקה את Dell EMC Cloud for Microsoft Azure Stack, פלטפורמת ענן היברידית חדשה, שפועלת בלחיצת כפתור ומציעה דרך קלה ומהירה להטמעה ותחזוקה של ענן היברידי בסביבת Azure של מיקרוסופט.
 
הפלטפורמה החדשה מסייעת לארגונים הפועלים בתקן Azure של מיקרוסופט, להאיץ את המעבר הדיגיטלי שלהם באמצעות שירותי אוטומציה ליישומים מסורתיים ויישומי ענן. השימוש בה יאפשר לארגונים להתנהל טוב יותר מול לקוחותיהם, לקצר את זמן ההגעה לשוק של שירותים חדשים, ולשחרר משאבים לשם התמקדות בהוספת ערך לעסק.
 
חבילת התוכנה החדשה של Dell EMC לסביבת Azure של מיקרוסופט משלבת את השותפות של Dell EMC עם מיקרוסופט - שותפות, שכללה את העלאת הענן ההיברידי הראשון בתעשייה, שהיה מבוסס מיקרוסופט, באוקטובר 2015.
 
הפעולה המשותפת בין משאבי הענן הציבוריים ואלה המותקנים בשרתי הארגון (on premises) הפכה לדרישה עיקרית עבור תשתיות המחשוב של ארגונים רבים. חבילת התוכנה החדשה תוכננה בעזרת הרשתות ושרתי ה-PowerEdge של Dell EMC.
 
חבילת התוכנה מציעה ענן היברידי אמיתי המאפשר האצה של פיתוח אפליקציות ופריסה שלהן, ע"י התממשקות עקבית בין Azure Stack לחבילת Azure. ארגונים מקבלים גישה נוחה ואטרקטיבית לשירות ואפשרות ליצור ולשתף שירותי אפליקציות מסורתיים ומבוססי ענן באופן בטוח ב-Azure וב-Azure Stack, לקבלת תוצאות עסקיות ודאיות. זאת, ללא כל פגיעה באבטחה, בהגנה, באיכות השירות או בזמינות.
 
האינטגרציות עם הטכנולוגיות לגיבוי וקידוד מבית  Dell EMC מספקות אמצעי עקבי של הגנה ואבטחת מידע על פני כל סביבות הענן השונות של Azure אצל הלקוחות, בין אם ציבוריות או בשרתי הארגון (on premises).
 
כדי להבין כיצד חברות מבצעות שינויים בעסק שלהן ולנתח את היתרונות, העלויות והמניעים הקשורים בשימוש במודלים שונים של ענן, Dell EMC הסמיכה אנליסט מחברת המחקר IDC לבצע מחקר גלובלי בקרב 1,000 ארגונים בינוניים וגדולים המשתמשים ו/או בודקים את השימוש בענן פרטי וציבורי.
 
סקר ה-Cloudview של IDC מצא, ש-79.7% מהארגונים הגדולים (המעסיקים 1,000 עובדים או יותר) מדווחים, שכבר גיבשו אסטרטגיה של ענן היברידי. בנוסף, 51.4% כבר משתמשים בתשתיות של ענן ציבורי וענן פרטי, כאשר 29.2% נוספים מצפים לעשות את המעבר בשנה הקרובה.
 
תוצאות הסקר, שפורסמו בדו"ח IDC "כוחו של הענן ההיברידי", מגלות גם, שהעלות הכוללת של הבעלות (TCO) היא אחד המניעים העיקריים למעבר לענן.
 
קריטריונים נוספים להחלטות עתידיות הנוגעות לתשתית המחשוב בעומסי עבודה בסביבות ענן, כוללים אבטחת מידע ואבטחה פיזית (34%) גמישות התפעול (33%), וגמישות המודלים הכלכליים. סקר זה מדגיש את ערכו של ענן היברידי בלחיצת כפתור, שבו מתאזנים היתרונות והחסרונות במודלים השונים של פריסת ענן.
 
 
פיטר קטס, סגן נשיא פלטפורמת ענן היברידי ב-:Dell-EMC "הענן הוא מודל תפעולי, לא מקום ממשי, והגישה הנבונה ביותר כלפיו אינה בחירה בין עננים 'ציבוריים' לבין 'פרטיים', אלא אימוץ של מודל 'ענן היברידי'. הלקוחות מצפים לאפשרות בחירה בין מספר מודלים של ענן היברידי, להאיץ את שירותי הענן, להפחית עלויות ולהתמקד בהוספת ערך לעסקיהם, בכל מקום שבו מצטברים עומסי עבודה".
 
 



 
 
Bookmark and Share