Telecom News - PTC ממשיכה לתמוך בטכניון במרכז לחינוך לרובוטיקה ולטכנולוגיה דיגיטלית

PTC ממשיכה לתמוך בטכניון במרכז לחינוך לרובוטיקה ולטכנולוגיה דיגיטלית

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מה חדש באקדמיה? >> PTC ממשיכה לתמוך בטכניון במרכז לחינוך לרובוטיקה ולטכנולוגיה דיגיטלית
חברת PTC ממשיכה לתמוך בטכניון במרכז לחינוך לרובוטיקה ולטכנולוגיה דיגיטלית
מאת: חיים חביב, 8.5.17, 09:29זיו בלפר

המחויבות של PTC למחלקה לחינוך מדע וטכנולוגיה תאפשר התרחבות לפרויקטים נוספים, לרבות בתחום מציאות רבודה – Augmented Reality.

חברתPTC  האמריקאית הודיעה על המשך תמיכתה במרכז לחינוך לרובוטיקה וטכנולוגיה דיגיטלית בפקולטה לחינוך מדע וטכנולוגיה בטכניון ל-3 שנים נוספות. בכך היא האריכה את תוקף ההסכם, שנחתם לפני 3 שנים. ההסכם משקף תרומה של תוכנות PTC בערך של 7 מיליון דולרים לצד תמיכה פיננסית נוספת עבור המעבדה.

בשנים האחרונות הוקמו בטכניון 2 מעבדות בתחומי האווירונאוטיקה והוראת המדעים, בהן למדו מאות סטודנטים. המחויבות של PTC למחלקה לחינוך מדע וטכנולוגיה תאפשר התרחבות לפרויקטים נוספים, לרבות בתחום מציאות רבודה – Augmented Reality.

בטקס חתימת ההסכם השבוע השתתפו: צ'ארלס צ'ו מנהל הפיתוח העולמי של PTC, אנדי טים ה-CTO, זיו בלפר, (בתמונה), מנכ"ל PTC ישראל וסגן נשיא בכיר לפיתוח, ניר ברב, סגן נשיא בכיר ומנהל האופרציה העולמי של ארגון הפיתוח של החברה.

מטה PTC פועל בנידהם, מאסצ'וסטס. החברה מעסיקה 6,000 עובדים ברחבי עולם ומחזיקה בטכנולוגיה מתקדמת בתחום ה-IoT. יש לה מרכז פיתוח בארץ שהוקם ב-1991, הראשון מחוץ לגבולות ארה"ב. כיום מועסקים בו כ-300 עובדים.

זיו בלפר: "מאז הקמת מרכז הפיתוח של PTC בישראל ב-1991 לטכניון הייתה השפעה ישירה על פעילותינו. חלק גדול מהפעילות שלנו היא מחקרית וככזו, שיתוף הפעולה עם הטכניון הוא יתרון עצום עבורנו כחברה. כ"כ, יש הרבה בוגרי טכניון ברוב עמדות הניהול והמחקר ב-PTC ישראל. אני בעצמי בוגר 2 תארים מהטכניון וחבר בוועד המייעץ בפקולטה למדעי המחשב. בשנים האחרונות כתוצאה מהתרחבותה של PTC לתחומים טכנולוגיים חדשניים כמו IoT ו-AR/VR, אנו מקווים להדק את הקשר עם סגל הטכניון וסטודנטים בתחומים הללו".
 
פרופ' בועז גולני, סגן נשיא הטכניון לקשרי חוץ ופיתוח משאבים: "חברת PTC שותפה לדרכו של הטכניון ואני מברך על חידוש ההסכם. הטכניון מקדם בברכה שיתופי פעולה עם חברות טכנולוגיה רב-לאומיות המעשירות את תוכני הלימוד והכלים ההנדסיים ובמקביל תורמות לחוויית הלמידה של הסטודנטים. התרומה של PTC היא עדות נוספת למוניטין הטכניון ולהכרה הבינלאומית בו כאחד המוסדות המובילים בעולם במדע ובטכנולוגיה".
 
טקס החחתימה בטכניון: זיו בלפר, אנדי טים, קווין ג'ורדן סגן נשיא בכיר PTC העולמית, צ'ארלס צו'  וניר ברב. 

טקס החתימה בטכניון



 
 
Bookmark and Share