Telecom News - חב' DELL חשפה קרן השקעות חשאית שהשקיעה עד כה ב-70 סטארטאפים

חב' DELL חשפה קרן השקעות חשאית שהשקיעה עד כה ב-70 סטארטאפים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> חב' DELL חשפה קרן השקעות חשאית שהשקיעה עד כה ב-70 סטארטאפים
חב' DELL חשפה קרן השקעות חשאית שהשקיעה עד כה ב-70 סטארטאפים בתחילת דרכם
מאת: מערכת Telecom News, 9.5.17, 12:21השקעה

קרן Dell Technologies Capital פעלה עד כה "מתחת לרדאר", והשקיעה גם בסטארטאפים מישראל.
 
דל טכנולוגיות Dell Technologies חשפה את קרן ההשקעות Dell Technologies Capital, שפעלה עד כה בחשאי. היקף זרוע ההשקעות הזו הוא של כ-100 מיליון דולרים בשנה והקרן השקיעה עד כה ב-70 סטארטאפים מבטיחים בראשית דרכם (גם בישראל) ומסייעת להם כדי לפתח טכנולוגיות פורצות דרך ולהוציאן לשוק במהירות.
 
אנשי הקרן מתמקדים בטכנולוגיות חדשות הרלוונטיות לתחומי הפעילות העסקיים של Dell:Dell, Dell-EMC, RSA, Pivotal, SecureWorks, Virtustream ו-VMWare. בין תחומי ההשקעות של Dell Technologies Capital ניתן לציין את תחומי האחסון, ניהול רשתות תקשורת-נתונים (SDN), למידת-מכונה, בינה מלאכותית, אבטחה, ביג-דאטה, אנליטיקה, ענן, IoT ו-DevOps.

הקרן מציעה מנהלים מנוסים, מומחים טכניים מהדרגה הראשונה וגישה רחבה לחברות, יצרנים וערוצים שונים ליציאה לשוק ברחבי העולם, שזמינים באופן ייחודי לעסקים הקשורים לדל טכנולוגיות.
 
מייקל דל, יו"ר ומנכ"ל דל טכנולוגיות: "ב-Dell Technologies Capital אנו מביאים הבנה עמוקה לצרכים של חברות קטנות ומבטיחות הפועלות כדי לשנות את העולם הטכנולוגי. אנו מספקים משאבים, מומחיות ושיטות עבודה מקצועיות, כדי למצות את מירב הפוטנציאל מהפיתוחים הטכנולוגיים של החברות".
 
סקוט דארלינג, נשיא Dell Technologies Capital: "הון ראשוני הוא רק היבט אחד הנדרש לחברה בתחילת דרכה כדי להצליח. חברות חדשות מחפשות שותפים פעילים להשקעה, שיספקו אורך נשימה, מומחיות וגישה למשאבים וכן שיטת עבודה נכונה. אנו מציעים צוות של משקיעים מנוסים המחוברים לנעשה בשוק ולגורמים הפועלים בו, כדי לסייע לחברות בהן אנו משקיעים לצמוח במהירות ולהציג פתרונות חדשניים. בשנים האחרונות עשינו את ההשקעות שלנו 'מתחת לרדאר' וכיום אנו מאיצים את קצב והיקף ההשקעות".
 
Dell Technologies Capital חשפה בכנס Dell-EMC World 2017, 2  סטארטאפים הפועלים בקרן:
  • Edico Genome – הסטארטאפ האמריקאי פיתח את מעבד ה-bio-IT הראשון בעולם ופלטפורמה מקצה-לקצה המיועדים לנתח את כמויות המידע האדירות הנדרשות לחקירת רצף ה-DNA. הפתרון הטכנולוגי מאפשר, ביחד עם טכנולוגיות מבית דל טכנולוגיות, לנתח רצף DNA ב-22 דקות במקום יותר מ-24 שעות כיום.
  • Graphcore – הסטארטאפ הבריטי פיתח פתרון טכנולוגי המיועד לספק האצה משמעותית ליישומי למידת-מכונה ובינה מלאכותית באמצעות יחידת עיבוד חכמה (IPU), שפותחה ייחודית לעומסי העבודה הנדרשים לתחום למידת המכונה.
על הסטארטאפים מישראל, שבהם השקיעה  דל, נמנים:  ,Otonomo, Jfrog GuardiCore, ElastFile, Twistlock, RedisLabs.
 
.
 



 
 
Bookmark and Share