Telecom News - כנס GoogleNext - הענן של גוגל משרת יותר ממיליארד משתמשים ביום

כנס GoogleNext - הענן של גוגל משרת יותר ממיליארד משתמשים ביום

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> כנס GoogleNext - הענן של גוגל משרת יותר ממיליארד משתמשים ביום
כנס GoogleNext - הענן של גוגל משרת יותר ממיליארד משתמשים ביום
מאת: חיים חביב, 11.5.17, 00:54ברק רגב

התרומה של 700 המפתחים והמהנדסים בגוגל ישראל לדור הבא של טכנולוגיות גוגל בתחומי הענן, האבטחה, החיפוש, למידת מכונה ורשת, משפיעה על מיליארדי אנשים בעולם.

בכירי גוגל העולמית הציגו אתמול  בתל אביב בפני אלפי משתתפים את טכנולוגיות הענן המתקדמות של החברה במסגרת כנס Google Cloud Next 2017 המתקיים זו השנה השלישית בישראל.

ברק רגב, (בתמונה), מנכ"ל גוגל ישראל ועד לאחרונה, מי שהוביל את פעילות Google Cloud באזור EMEA, חשף, שהענן של גוגל משרת כיום למעלה ממיליארד משתמשים מדי יום, במגוון שירותים, שגוגל ושותפיה העסקיים מפעילים ברשת.

רגב: "השנה הכפלנו את מספר העובדים בחטיבת הענן, בעולם ובישראל, ואנו ממשיכים לצמוח. גם מספר השותפים שלנו בעולם צומח במהירות כדי לתמוך בלקוחות הענן שלנו, שמספרם גדל פי 2.2 בשנה האחרונה".

אייל מנור, סגן נשיא להנדסה ב-Google Cloud העולמית: "אנו מפתחים את הענן לשימושנו הפנימי בשירותים כמו Youtube וג'ימייל, ומאפשרים את הגישה והשימוש בו גם לשוק. חברות מכל הגדלים ברחבי העולם, כולל ארגונים רבים בישראל - שהיא שוק חשוב מאוד עבורנו - נהנים ממגוון הפתרונות של תשתית הענן שלנו. אבטחת המידע שלנו היא הגורם לאמון המשתמשים. יש כאן מערך רב-שכבתי מפני איומי אבטחה".

פרופ' יוסי מטיאס, סגן נשיא להנדסה ב-Google Search : "אנו חיים בתקופה מרתקת כאשר הטכנולוגיה מתפתחת במהירות והחדשנות משפיעה יותר ויותר על חיינו. הענן בשילוב למידת מכונה ובינה מלאכותית מאפשרים לפתח חדשנות בקצב מסחרר".

ברשימת בכירי גוגל, שנטלו חלק פעיל בכנס, אישים השותפים לעיצוב האסטרטגיה העסקית והטכנולוגית של הענן של גוגל, בהם: בראד קלדר, סגן נשיא להנדסה בגוגל העולמית, מיילס וורד, ראש חטיבת הפתרונות העולמית של Google Cloud, גרג דמישלי, ראש חטיבת המוצרים העולמית של Google Cloud.

כמו כן, דיברו בכנס על חווית המשתמש שלהם כלקוחות Google Cloud: ד"ר דיוויד נוט, הארכיטקט הראשי של בנק HSBC, שתיאר את הדרך שעבר הבנק בדרכו לענן: "המעבר לענן של גוגל הביא כמה יתרונות: אפשרות למניעת הלבנת כספים, הפחתה בתהליכי דווח על נזילות מ-6 שעות לכמה דקות, ניתוח סיכונים, התאמה לרגולציות, אבטחת מידע וניצול אופטימלי של טכנולוגיות", ואורית ירון, סגנית נשיא ב-Outbrain.

קרדיט צילום: תומר פולטין.

GOOGLE CLOUD
 



 
 
Bookmark and Share