Telecom News - VMware חשפה עבור ארגונים מרכז לניהול IoT - האינטרנט של הדברים

VMware חשפה עבור ארגונים מרכז לניהול IoT - האינטרנט של הדברים

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> VMware חשפה עבור ארגונים מרכז לניהול IoT - האינטרנט של הדברים
VMware חשפה עבור ארגונים מרכז לניהול IoT  - האינטרנט של הדברים
מאת: מערכת Telecom News, 16.5.17, 18:40IOT
 
ככל שה-IoT הופך להיות נפוץ יותר בארגונים, יהיה צורך בגישה פשוטה לניהול, פיקוח ואבטחת התשתית והנתונים שלהם.
 
במסגרת כנס Dell EMC World 2017 חשפה VMware לראשונה את המרכז החדש שלה: VMware Pulse IoT Center, טכנולוגיית ניהול תשתית למוצרי האינטרנט של הדברים - IoT עבור ארגונים, שתאפשר לאנשי ה-IT ולאנשי התפעול של הארגון להשיג שליטה מלאה על כל תשתית ה-IoT. המוצר יאפשר ללקוחות לנהל ביעילות, לתפעל, להרחיב ולהגן על פרויקטים של ה-IoT ממוצר הקצה עד לענן.
 
חברת המחקר גרטנר מעריכה, ש-2020, 90% מהפרויקטים של IoT ישתמשו בצורה כלשהי ב-Gateway IoT. בנוסף, מספר נקודת הקצה המותקנות ל-IoT צפוי לגדול מ-12.1 מיליארד דולרים בסוף 2015 ליותר מ-30 מיליארד דולרים ב-2020. כך, עפ"י מחקר של IDC. ככל שה-IoT הופך להיות נפוץ יותר בארגונים, יהיה צורך בגישה פשוטה לניהול, פיקוח ואבטחת התשתית והנתונים שלהם.
 
אלי שקד, מנהל פעילות VMware ישראל: "ככל שארגונים רוצים להפוך לעסקים דיגיטליים, נוצרת הזדמנות עבור צוותי IT ואנשי התפעול לשתף פעולה ולאמץ את ה-IoT, כדי לשפר את הפעילות בתוך העסק שלהם, תוך יצירת צורות חדשות של הכנסות. אנו נמנף את  המומחיות שלנו וניישם אותה בכל תשתיות ה-IoT ובכל 'הדברים עצמם'. מרכז VMware Pulse IoT יספק לצוותי ה-IT ולאנשי התפעול שליטה ובקרה, תוך מתן שקט נפשי עם יכולות אבטחה לאורך כל שרשרת הערך של ה-IoT". 
IOT



 
 
Bookmark and Share