Telecom News - דו"ח "עתיד היישומים" חוזה איך הם ישנו דרמטית את הדרך בה אנו חיים ועובדים

דו"ח "עתיד היישומים" חוזה איך הם ישנו דרמטית את הדרך בה אנו חיים ועובדים

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> AI & Big-Data >> דו"ח "עתיד היישומים" חוזה איך הם ישנו דרמטית את הדרך בה אנו חיים ועובדים
דו"ח "עתיד היישומים" חוזה איך הם ישנו דרמטית את הדרך בה אנו חיים ועובדים
מאת: מערכת Telecom News, 29.5.17, 23:58F5
 
הדו"ח האירופי של F5 מצביע על האבולוציה של AI ולמידת מכונה ומציין את העלייה בממשקי יישומים כולל VR ואת פוטנציאל ההשפעה וההיקף של טכנולוגיות blockchain ו-edge computing. אנו צריכים להיות מוכנים לזמן בו האקרים יפרצו לגוף האדם או למוחו.
 
F5 Networks חשפה דו"ח מיוחד אודות עתיד היישומים, שמצביע על מגמות ותחזיות להן השפעה חברתית משמעותית.
 
דו"ח The Future of Apps של החברה, שעוסקת באבטחת יישומים ופתרונות ענן, כולל מחקר, שבוצע ע"יThe Foresight Factory . הדו"ח עושה שימוש במאגר מידע אודות מגמות טכנולוגיות וסוציולוגיות, בשילוב עם מחקר מקורי ב-25 שווקים באירופה, וראיונות עם מומחים מובילים ויזמים בעלי שם המתמחים בתחומי אוטומציה, ביומטריה, מערכות מידע וטכנולוגיה.
 
דוח ה-Future of Apps מצביע על האבולוציה של אינטליגנציה מלאכותית (AI) ולמידת מכונה, כמו גם על הצורך במודלים משתפי פעולה התומכים בדרישות הגבוהות לשקיפות. הדו"ח גם מציין את העלייה בממשקי יישומים (כולל מציאות רוויה ומציאות מדומה) ואת פוטנציאל ההשפעה וההיקף של טכנולוגיות בלוקצ'יין (blockchain, שרשרת בלוקים) ו-Edge computing.
 
ממצאים עיקריים:
4 מתוך 10 צרכנים אירופיים ישתפו במידע פרטי שלהם בתמורה להצעה אישית או הנחה.
 
נתוני Global Foresight Factory מעידים, ש-41% מבני 16-25 מאמינים, שאת מקום העבודה שלהם יתפסו טכנולוגית אינטליגנציה מלאכותית או רובוטים במהלך העשור הקרוב.
 
התפתחויות בתחום האינטליגנציה המלאכותית תבאנה להופעת שירותים אישיים ותחזיות אישיות, לדוגמה בתחום הבריאות הקוגניטיבית. כמעט מחצית (49%) מהצרכנים הנסקרים משתוקקים לשירותים, שיסייעו להם להבין את ההשפעה העתידית של התזונה שלהם, שיעור, שעולה ל-57% בין בני דור ה-Y.
 
כלכלה קוגניטיבית היא נושא חם נוסף. 6 מכל 10 צרכנים בני דור ה-Y (58%) מראים עניין בשירות, שיאפשר להם לחזות את מצבם הפיננסי בהסתמך על פעילותם הנוכחית.
 
שליש מהנסקרים באירופה ודרום אפריקה מדווחים, שהם משתמשים בפקודות קוליות בזמן השימוש במובייל. בסוף רבעון 2017 היו קיימים למעלה מ-10,000 יישומי צד שלישי מבוססי קול ב-Alexa של אמזון – עליה של 100% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
 
שימוש הולך ועולה בטכנולוגיות מציאות רבודה ומציאות מדומה. עפ"י Foresight Factory כמעט מחצית מהנסקרים באירופה ודרום אפריקה כבר השתמשו בהתקני ראש של מציאות מדומה או מעוניינים לעשות זאת, שיעור, שמגיע ל-57% בין בני דור ה-Y. כ-71%  מהצרכנים ב-EMEA מסכימים, שהם צריכים חוויות חדשות וכמעט מחצית (46%) אמרו, שהם יהיו מעוניינים בעדשות מגע לראיית לילה, עליה של 56% בקרב בני דור ה-Y.
 
רשתות חדשות ודה-צנטרליזציה של טכנולוגיות בלוקצ'יין: באירופה ודרום אפריקה שליש (32%) מהצרכנים השתמשו או יהיו מעוניינים להשתמש בשירותי הלוואות המונים.
 
ג'וש מק'ביין, מנהל חברת הייעוץ ב-Foresight Factory: "דו"ח ייחודי זה מספק תובנות אודות עתיד היישומים והמעבר המהיר לחברה דיגיטלית וממוקדת יישומים. עולמות פיזיים ודיגיטליים מיטשטשים. יותר מתמיד, ביומטריה משובצת מחשב ואינטליגנציה מלאכותית תאפשרנה לאנשים לקחת שליטה גדולה יותר על המידע האישי שלהם.
 
יחד עם זאת, שינויים טכנולוגיים אלה יביאו עימם סיכונים משמעותיים לנוף איומי הסייבר הגדוש, כולל סכנות של שכפול עצמי של אינטליגנציה מלאכותית, פריצות לרכבים אוטונומיים או הפיכתם של התקני IoT לכלי נשק. אנו צריכים להיות מוכנים לזמן בו האקרים יפרצו לגוף האדם או למוח האדם".
 
ליזיליזי כהן-ללום, (בתמונה משמאל), סגנית נשיא בכירה למכירות EMEA ב-F5: "קיים לחץ מתגבר של ארגונים ומפתחים להישאר רלוונטיים. הדרישות משתנות במהירות ודאגות האבטחה גואות.

הדו"ח מצביע, שאיזון הכוחות משתנה, דבר היוצר הזדמנויות אדירות לאלה המסוגלים לספק יישומים במהירות, פונקציונאליות ברת התאמה ואבטחת מידע.

הדבר נכון במיוחד ככל שיישומים רותמים את הענן ויושבים בלב אקוסיסטם מורכב המשלב כל דבר אפשרי, החל מקול וביומטריה ועד תחושות ומציאות רוויה".
F5



 
 
Bookmark and Share