Telecom News - 85 מיזמים יוצגו בביה"ס למדעי המחשב של המסלול האקדמי המכללה למינהל

85 מיזמים יוצגו בביה"ס למדעי המחשב של המסלול האקדמי המכללה למינהל

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> 85 מיזמים יוצגו בביה"ס למדעי המחשב של המסלול האקדמי המכללה למינהל
85 מיזמים יוצגו בביה"ס למדעי המחשב של המסלול האקדמי המכללה למינהל
מאת: מערכת Telecom News, 4.6.17, 22:45יהודה אלמליח

מתוך כלל הפרויקטים, כ-6 עלו לגמר ומתוכם ייבחר פרויקט אחד ע"י פאנל שופטים. הפרויקט יזכה במענק של 10,000 ש"ח. 

רכישת מובילאיי ע"י אינטל סימנה שנת שיא בתעשיית היזמות והייטק הישראלית. מוסדות ההשכלה הגבוהה בישראל לא מתעלמים מהמהפכה ומשלבים הכשרה מעשית ליזמות טכנולוגית השכלה עסקית, ניהול פרויקטים וגיוס הון.

מטריה חכמה האוספת מידע על מזג האויר; רשת חברתית לאיסוף מתכונים לבעלי צרכים תזונתיים מיוחדים; מוצר WEARABLE המאפשר ללקויי ראיה להתמצא ולנוע בסביב באופן עצמאי; אפליקצייה החוזה תוצאות של משחקי כדורגל; מכשיר נגינה לימודי המאפשר ללמוד קרוא וכתוב באמצעות נגינה; תוף פאנטאם אלקטרוני המפיק צלילים באמצעות מנגנון טאצ'; אפליקצייה המזהה שירים ע"י זמזום או שירה ועוד עשרות פיתוחים ומיזמים שונים יוצגו ע"י סטודנטים למדעי המחשב של המכללה למינהל.

ב-8.6.17 יתקיים יום הפרויקטים של ביה"ס למדעי המחשב הגדול במדינה במסלול האקדמי המכללה למינהל, בו יציגו סטודנטים מביה"ס את המיזמים, שפיתחו במהלך השנה האחרונה. מתוך כלל הפרויקטים, כ-6 עלו לגמר ומתוכם ייבחר ע"י פאנל שופטים פרויקט אחד, שיזכה במענק של 10,000 ש"ח. 

חבר השופטים של התחרות כולל את חיים קופנס, שותף בקרן ההון סיכון JVP, יוסי מולדובסקי, יו"ר קרן ההון סיכון פלאס ונט'רס ועוד. לצידם, שופטים בתחרות מיכאל דולינסקי, מייסד Aorato, דורון ארבל, מנהל הפיתוח בקומברס, עמירם שחר, מייסד SpotInst ועוד.
  
ד"ר יהודה אלמליח, (בתמונה למעלה משמאל), דיקאן ביה"ס למדעי המחשב של המכללה למינהל: "פרויקטי הגמר חיוניים לשלב הקריירה של הסטודנטים, שכן מעסיקים מחפשים היום את הבידול של המועמד, את היכולות הנוספות, שהוא מביא עימו לחברה".

בין המיזמים, שיוצגו במסגרת יום הפרויקטים, ניתן למצוא:
 
Webrella - מטריה חכמה העושה שימוש במאפייני IOT ומאפשרת איסוף מידע מטארולוגי כגון כמויות משקעים, טמפרטורה, לחות, וחיזוי של מערכות משקעים עתידיות. 

SmartPrediction - מערכת בינה מלאכותית הלומדת את נתוני משחק כדורגל עתידי, וכן עוקבת אחרי פרסומים בתקשורת, וכך חוזה את התוצאה הסופית.
  
CARBO - פלטפורמת הצלבת נתונים ממספר מקורות, שמאפשרת לרוכשי כלי רכב משומשים לקבל בלחיצת כפתור היסטוריה מלאה ומדויקת על מצב הרכב המבוקש.

BlindTech  מוצר WEARABLE המאפשר ללקויי ראיה להתמצא ולנוע בסביב באופן עצמאי.

TypeIt - מכשיר נגינה לימודי המאפשר ללמוד קרוא וכתוב באמצעות נגינה.

SomeSong - אפליקציה המאפשר זיהוי שירים ע"י זמזום או שירה חובבנית.

נהיגה אוטונומית – מערכת סימולציה והדמיית מציאות, הדמיית תנאי דרך המאפשרת לבחון את יכולות הרכב האוטונומי.

PANTOUCH - תוף פאנטאם אלקטרוני המפיק צלילים אותנטיים באמצעות טאצ' וזול משמעותית מתופי פאנטאם אחרים. 
המכללה למנהל



 
 
Bookmark and Share