Telecom News - MUGO-Music on the GO-אפליקציה למוסיקה חברתית מסטארטאפ ישראלי

MUGO-Music on the GO-אפליקציה למוסיקה חברתית מסטארטאפ ישראלי

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם למולטימדיה >> MUGO-Music on the GO-אפליקציה למוסיקה חברתית מסטארטאפ ישראלי
מאת: מערכת Telecom News
06/06/17,  11:07
מטרת / הייעוד של התוכנה: לקיים רשת חברתית המאפשרת להאזין ולשתף מוסיקה בין משתמשים, ובדומה לאינסטגרם, גם לעקוב אחרי פרופילים של משתמשים אחרים ולקבל גישה לפלייליסטים שהם מעלים.
שם התוכנה: לאנדרואיד: MUGO - Social Music Player, לאייפון: MUGO - The Ultimate Social Music Player
קישור להורדה: בחינם לאייפון
בחינם לאנדרואיד
מאפייני התוכנה: נוסף על היותה של האפליקציה בחינם נגן מוסיקה, הרשת החברתית MUGO לקחה את חווית שיתוף המוסיקה עוד צעד אחד קדימה, כשהיא מאפשרת למספר משתמשים להאזין לאותו שיר מספקי מוסיקה שונים כמו יו-טיוב, אפל, ספוטיפיי, דיזר והאופליין של המכשיר, בזמן אמת, ולהסתנכרן בדיוק על אותה נקודה בשיר.

פונקציה זו מתאפשרת תודות לטכנולוגיית ה-LIVE SHARE הייחודית, שהסטארטאפ רשם עליה החברה פטנט, שמאפשרת לאפליקציה לייבא מוסיקה ממספר ספקים ולמזג אותם בזמן אמת ובדיוק מושלם. כך למעשה, מבטלת MUGO את הצורך לקפץ בין פלייליסטים בספקי מוסיקה שונים, ומאפשרת למשתמש להעלות ולשתף את כל המוסיקה שלו במקום אחד, עם מי שהוא רוצה ומתי שהוא רוצה.
 
האפליקציה כוללת פיצ'רים נוספים מלהיבים כגון:
Follow – מעקב אחרי משתמשים אחרים , חשיפה לפלייליסטים שלהם ואפשרות לשתף אותם לפרופיל,
Match – חשיפה לאחוז ההתאמה המוסיקלי עם משתמש אחר המשוקלל באמצעות האפליקציה,
Music around Me – פיצ'ר המאפשר לראות על גבי מפה מהם השירים המתנגנים כרגע באזור שלי ולהאזין להם,
I Feel like – האזנה לשירים עפ"י מצב רוח בהתאם לדירוג מצב הרוח של המשתמשים, צ'ט בזמן אמת בעת האזנה משותפת לשיר ועוד.
 
האפליקציה העפילה לגמר כנס המוביילIsrael Mobile Summit  לאחר שהסטארטאפ גייס מיליון דולרים בגיוס SEED, והיא תתחרה היום 6.6.17 על כרטיס לכנס הסלולר היוקרתי MWC בשנגחאי, שיאפשר חשיפה לתעשייה המקומית ולעשרות משקיעים וקרנות הון סיכון לקראת יציאה לסבב גיוס נוסף. זאת, לאחר שהעפילה לגמר מבין עשרות סטארטאפים כחול-לבן, שהגישו מועמדות.
 
אורי סגל, מייסד ומנכ"ל MUGO: "אם היום אנו חיים בעידן שבו הצורך לשתף תמונות הפך מפרטי לציבורי, אז במקרה של המוסיקה המודל הוא הפוך – המוסיקה מאז ומתמיד היתה חוויה קבוצתית ודווקא בעידן המובייל הפכה לסוליסטית. אנו רוצים לעשות למוסיקה מה שאינסטגרם הצליחה לעשות לתמונות".

מסך MUGO 
 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share