Telecom News - לא רק ביטקוין: כל החידושים בעולם הבלוקצ'יין הוצגו בכנס D10e בתל אביב

לא רק ביטקוין: כל החידושים בעולם הבלוקצ'יין הוצגו בכנס D10e בתל אביב

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> לא רק ביטקוין: כל החידושים בעולם הבלוקצ'יין הוצגו בכנס D10e בתל אביב
לא רק ביטקוין: כל החידושים בעולם הבלוקצ'יין הוצגו בכנס D10e בתל אביב
מאת: מערכת Telecom News, 6.6.17, 17:46EOS
 
בין החידושים: מטבע דיגיטלי חדש, האפליקציה שתאפשר לייצר את הביטקוין שלכם ואיים צפים עם כלכלה שיתופית.

בשנים האחרונות תעשיית הפינטק אימצה את הביטקוין ומטבעות דיגיטליים נוספים והביאה לפיתוח מואץ של תחום החדשנות. e10D הוא הביטוי המילולי-מספרי למונח "Defragmentation" – פיזור וביזור. כנס ה-D10e עסק בשבירת היררכיות מסורתיות והפגיש את הגורמים המובילים והחדשניים ביותר בתעשיות הפינטק והכלכלה השיתופית.

המומחים המובילים בעולם הבלוקצ'יין השתתפו היום בכנס ה-D10e, שנערך לראשונה בישראל. בכנס הוצגה סדרה של יוזמות, שתובלנה את עולם הבלוקצ'יין והכלכלה המבוזרת. כך למשל, הוצג הסטארטאפ Bancor של היזמת גליה בן ארצי, שיאפשר לכל אחד ליצור לעצמו מטבעות דיגיטליים ללא צורך בתכנות. בן ארצי מכרה בעבר ב-2010 את  MyTopya ל-888 תמורת כ-18 מיליון דולרים והקימה את שוק התן וקח של קהילת האמהות מאמזון.

בן ארצי: "לצד המטבעות הדיגיטליים המובילים כמו ביטקוין ואיתריום יש עוד קרוב לאלף מטבעות וירטואליים בנפחי פעילות שונים, ובעתיד יהיו עוד הרבה יותר. מטבעות דיגיטליים מאפשרים להגדיל את כוח הקנייה גם ללא עלייה בשכר או בהכנסה ולכן אנו רוצים להוריד את החסמים ליצירת מטבעות. אנו יוצרים ממשק משתמש פשוט, שכל אחד יכול להיכנס וליצור מטבע לעצמו באמצעות צ'אטבוטים וללא אף שורת קוד אחת, כמו שעשינו בישראל לקהילה של כ-18 אלף אימהות".

עוד הושק בכנס  מטבע וירטואלי חדש, שיוכל לשמש פלטפורמה לחוזים חכמים מבוססי מטבעות דיגיטליים.EOS

ברנדן בלומר, CTO של חברת block.one המובילה את EOS, המטבע הווירטואלי החדש: "EOS היא הרבה יותר ממטבע וירטואלי, זו מערכת הפעלה חדשה לבלוקצ'יין. במטבעות הנוכחיים, כל העברה מתבצעת אחרי שהפעולה הקודמת הסתיימה אבל כדי לאפשר בעתיד ניהול מערכת מוניטרית רחבת היקף חייבים לחשוב אחרת. ב-EOS הפעולות מתבצעות בו זמנית. מדובר במערכת, שתאפשר לחוזים חכמים מורכבים לסייע בניהול עסקים בכל רחבי העולם".
 
לצד חידושים טכנולוגיים והשלכות כלכליות הציג ג'ייסון קינג מחברת Unsung.org את חזונו למיגור הרעב העולמי באמצעות עקרונות הכלכלה השיתופית.

 קינג: "בארה"ב לבדה יש 49 מיליון איש החיים במצב של אי-ביטחון תזונתי אבל במקביל מזון בסך 500 מיליארד דולרים נזרק כל שנה. גם אם נאסוף את כל המזון, שאמור להיזרק, מדובר רק על 31% מהמזון, שניתן להציל ולכן יצרנו ארגון להצלת מזון, שבנוי על עקרונות הכלכלה החדשה והביזוריות. ע"י השימוש בטכנולוגיה וביזור הפעילות המזון מגיע ויוצא ישר למי שזקוק לו ללא מרכזי אריזה וללא מחסנים".

רנדולף הנקן הציג את תכניותיו ליצירת סדרת איים בעלי מערכת חוקית כלכלית מבוזרת באוקיינוס השקט.

 הנקן: "פולינזיה הצרפתית היא אזור השווה בגודלו למערב אירופה שרק 1% ממנו הוא יבשה. באחרונה סגרנו הסכם עם הממשלה המקומית על הקמת סדרת איים צפים, בדומה לאיים המצויים מול חופי דרום קוריאה ובהם תנוהל מערכת כלכלית מבוזרת ועצמאית. כבר היום אניות המפליגות מתפקדות כסוג של ממשל עצמאי עם מערכת חוקית של מים בינ"ל ואנו שואבים מזה השראה למסגרת החוקית, שתופעל באיים החדשים שנקים".
 
בורה בורה



 
 
Bookmark and Share