Telecom News - יזמים: "הכו את המומחה": כיצד לפתח מוצר עובד (MVP) ב-120 יום?

יזמים: "הכו את המומחה": כיצד לפתח מוצר עובד (MVP) ב-120 יום?

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> יזמים: "הכו את המומחה": כיצד לפתח מוצר עובד (MVP) ב-120 יום?
יזמים בעלי רעיון ויזמים בעלי רעיון שלא הצליחו עדיין לממש אותו, זו ההזדמנות שלכם "להכות את המומחה" ולקבל מידע כיצד ניתן לפתח מוצר עובד (MVP) אצל לקוח ב-120 יום ולהצליח. זאת, במפגש (Meetup) ייחודי במרקספייס ת"א, ביום שני הקרוב (12.6.17) . 
מאת: מערכת Telecom News, 8.6.17, 07:00אלי סוויד

מפגש (Meetup) ייחודי ליזמים ובעלי רעיונות מכל התחומים במסגרת קבוצת המיטאפ בשם: How to Start a Startup TLV Generator, יתקיים תחת הכותרת: Spec your MVP @ TLV Generator

זו הזדמנות מצויינת לקבל משוב רב ערך לכל יזם או בעל רעיון ע"י ה-CTO של  TLV Generator, אלי סוויד (בתמונה משמאל). 

יזמים מוזמנים למיטאפ, שיתקיים ביום שני 12.6.17 ב-17:45 במרקספייס, קרליבך 10 תל אביב. ההרשמה (ללא כל עלות) כאן.

בנוסף, אלכס קפלונוב-טוב - מנטור לסטארטאפים בתחום מימון ופיננסים, ירצה על מימון המונים: מה זה ואיך סטארטאפים יכולים להשתמש בכלי הזה. לאחר מכן יתנהלו מפגשים אישיים של 15 דקות ככל שיאפשר הזמן, מול אלי סוויד, שישמע על הרעיון שלכם וימליץ על ה-MVP הנכון והאפשרי עבור המיזם שלכם. 
 
תכנית TLV Generator היא תכנית לסטארטאפים בניהול טל כתרן, יחד עם צוות אנשים המתמחים בתחום מיזמים בשלבים מוקדמים. זו התכנית היחידה הכוללת במהלכה פיתוח מוצר, חיבור ללקוח ראשוני למטרת פיילוט, השגת נתוני משתמשים, וחיבור למשקיעים. כל זאת ב-4 חדשי עבודה. 

בכנס "סטארטאו" האחרון, שהתקיים באוניברסיטת תל-אביב, הוצגו 3 חברות פורטפוליו של התכנית. תוצאות הפיילוט, שניהלו החברות כל אחת בתחומה, הראו נתונים מרשימים ופתחו בפניהן דלתות רבות ואפשרויות לשת״פ, שממשיכים ונרקמים גם בימים אלה. המומחיות של הצוותים כל אחד בתחומו, יחד עם מוצר עובד, שפותח עבורם במהלך התכנית, הכשרה שקיבלו כולל יעוץ מנותני חסות מהשורה הראשונה, הם אלה שאיפשרו את קפיצת הדרך המדהימה, שנעשתה בתוך 4 חודשים בלבד.

פרטים נוספים אודות 2 מהסטארטאפים של התכנית החדשה, שכבר נחשפו, ניתן לקרוא: כאן וכאן. יזמים מוזמנים לנצל את ההזדמנות להפגש פנים אל פנים עם המומחה מס' 1 לתחום MVP בישראל ולקבל מידע ומשוב יקר ערך לגבי המיזם שלהם. 
 
IDEA
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share