Telecom News - מחקר: ההשפעה הכלכלית של אינטליגנציה מלאכותית AI על מערכות CRM

מחקר: ההשפעה הכלכלית של אינטליגנציה מלאכותית AI על מערכות CRM

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> AI & Big-Data >> מחקר: ההשפעה הכלכלית של אינטליגנציה מלאכותית AI על מערכות CRM
מחקר: ההשפעה הכלכלית של האינטליגנציה המלאכותית AI על מערכות CRM
מאת: מערכת Telecom News, 18.6.17, 16:17AI

נתונים חדשים מציעים, ש-AI יוכל, למעשה, לשפר את היעילות של העובדים, במיוחד בתחומים הקשורים ל-.CRM
 
סיילספורס העולמית חשפה תוצאות מחקר חדש שלה, שנערך באמצעות IDC, שמפרט את ההשפעה הכלכלית של אינטליגנציה מלאכותית AI על מערכות CRM.

פעילויות ,CRM שמונעות ע"י AI, תגרומנה לשיפור היעילות של ארגונים. כך, שבסופו של דבר, פעילויות CRM (ניהול קשרי לקוחות), שנתמכות ע"י אינטליגנציה מלאכותית, תפקנה יותר מ-1.1 טריליון דולרים ברחבי העולם וכ-800,000 עבודות חדשות עד ל-2021. מספר, שיעקוף את מספר המשרות, שתעבורנה מהעולם בשל האוטומציה.

אינטליגנציה מלאכותית משפיעה על כמעט כל היבט של החיים הצרכניים שלנו, והיא מגדירה מחדש כיצד אנו פועלים מול טכנולוגיות ומתקשרים אחד עם השני. בעקבות התפתחויות בעולם המחשוב, ביג דאטה ופריצות דרך בתחום למידה ממוחשבת, ה-AI ישנה גם את האופן בו אנו עובדים.

בעוד שחלק מהחוקרים משערי, שאוטומציה המונעת ע"יAI  תשפיע על 49% מהפעילויות בעולם העבודה ותגרום לאובדן של  5% מהעבודות בשוק, נתונים חדשים של חברת המחקר IDC מציעים, ש-AI יוכל, למעשה, לשפר את היעילות של העובדים, במיוחד בתחומים הקשורים ל-CRM. משיפור נתוני מכירות ולידים ועד למערכי שיווק אישיים יותר, ה-AI יוכל לספק לכל עובד כלים, שיהפכו אותו ליעיל, ולחכם יותר, ויהפכו את חווית הלקוח לאישית יותר.

לפי נייר העמדה החדש של IDC, שהוזמן ע"י סיילספורס, תהווה 2018 ציון דרך באימוץ AI. יותר מ-40% מהארגונים אמרו, שהם יאמצו AI בתוך השנתיים הבאות. למעשה, עד ל-2018, IDC צופה, ש-75% מהארגונים יכללו פונקציות שלAI  לפחות באפליקציה אחת.
 פעילויות ,CRM שנתמכות ע"י AI תכסנה ספקטרום גדול של מקרים בכמעט כל ההיבטים של הארגון, כולל האצת מעגל המכירות, שיפור יצירת לידים, הפיכת קמפיינים לאישיים יותר וצמצום העלויות של שיחות תמיכה ושירות.

לפי הערכות, השוק הגלובלי בתחום האינטליגנציה המלאכותית בתחום ה-CRM יצמח מ-7.9 ביליון דולרים ב-2016 ל-46.3 ביליון דולרים עד ל-2021.
 
קית' בלוק, סגן יו"ר, סגן נשיא ומנהל תפעול ראשי בסיילספורס: "ה-AI משפיע על כל המגזרים של הכלכלה ועל כל עסק ועסק. עבור שוק ה-CRM, הקטגוריה הצומחת ביותר בתחום התוכנה - ההשפעה של ה-AI תהיה משמעותית, תפיק רמות חדשות של יעילות של עובדים ותסמיך ארגונים להניע חוויות לקוח טובות יותר. חברות, שמאמצות AI, חייבות לעבוד על תכניות לפיתוח כוח עבודה חדש  כדי להבטיח, שהעובדים יהיו מוכנים לגל חדש של חדשנות".
 
 



 
 
Bookmark and Share