Telecom News - מחקר: 400 מיליון איש בעולם חוסמים מודעות בסמארטפון-האם הם רוצים זאת?

מחקר: 400 מיליון איש בעולם חוסמים מודעות בסמארטפון-האם הם רוצים זאת?

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> BYOD >> מחקר: 400 מיליון איש בעולם חוסמים מודעות בסמארטפון-האם הם רוצים זאת?
מחקר: 400 מיליון איש בעולם חוסמים מודעות בסמארטפון. האם זה באמת מה שהם רוצים?
מאת: מערכת Telecom News, 18.6.17, 19:44שמוליק האוזר
 
על אף שאנשים לא מעוניינים לקבל את מה שנחשב למטח אינסופי של הודעות, הם לא בהכרח רוצים לחסום את הכל. מה על המפרסמים, המשווקים והעסקים לעשות?
 
יותר ויותר צרכנים משתמשים היום  באפשרות לחסום מודעות בסמארטפונים שלהם. דו"ח Meeker Internet Trends, שהתפרסם לאחרונה, מגלה, שהשימוש בחסימת מודעות (ad blocking) בטלפונים ניידיים זינק ברחבי העולם, כאשר כמעט 400 מיליון אנשים ברחבי העולם חוסמים כעת מודעות בנייד שלהם. מגמה זו בולטת במיוחד בשווקים מתפתחים כמו סין והודו, בהם הצרכנים חוסמים מודעות לא רצויות כדי להפחית את עלויות השימוש.
 
הפרסום הפרוגרמטי (שימוש באלגוריתמים לשיפור אפקטיביות הפרסום) סייע למותגים לבצע קפיצת מדרגה גדולה ביצירת תקשורת מותאמת אישית עם קהל דיגיטלי גדול. אולם, הלקוחות עדיין מוצאים עצמם מוצפים בכמות ההודעות, שהם מקבלים, ומכאן הפופולריות ההולכת וגדלה של חוסמי מודעות.
 
שמוליק האוזר, (בתמונה), מנהל תחום CX (חווית לקוח) באורקל ישראל: "אני מאמין, שעל אף שאנשים לא מעוניינים לקבל את מה שנחשב למטח אינסופי של הודעות, הם לא בהכרח רוצים לחסום את הכל.

מה שאנו רואים היום הוא קרב מוחות, שבו חוסמי מודעות ומי שיודעים לעקוף את החסימות הללו מנסים להערים אחד על השני בדרכים מתוחכמות יותר ויותר.

אי אפשר באמת 'להילחם' בפרסומות, לכן, המטרה היא לספק מסרים ותכנים מעניינים ורלבנטיים. ברגע שזה יקרה, סביר להניח, שאנשים לא יתעצבנו ולא ירצו לחסום זאת, כיוון שהכל יהיה רלבנטי ומותאם עבורם.

שיווק אוטומטי דיגיטלי, ובייחוד ה-machine learning יוכלו לקחת את נושא הפרסומות לרמה הבאה, ולסייע למותגים לספק מסרים רלוונטיים ופרסונליים יותר.
 
באמצעותם יוכלו המפרסמים לחקור לעומק את האינטראקציות הדיגיטליות של הקונה כדי ללמוד אילו מותגים, מוצרים ושירותים הכי מעניינים אותו. כך, יוכלו לטרטג את קהל הקונים והצרכנים ע"י תוכן אמיתי ובעל ערך עבורם, ולהפוך את חוסמי המודעות לכמעט מיותרים". 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share