Telecom News - החלה חקירה של הרשות לניירות ערך כנגד הבעלים של בזק

החלה חקירה של הרשות לניירות ערך כנגד הבעלים של בזק

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> החלה חקירה של הרשות לניירות ערך כנגד הבעלים של בזק
הרשות לניירות ערך הטילה היום "פצצה" בשוק התקשורת: פתיחת חקירה כנגד שאול אלוביץ', הבעלים של קבוצת בזק. אם לא די לנו בכל הכאוס, ששר התקשורת החדש הביא לשוק התקשורת, כעת גם בזק נופלת (כנראה) לתהום. המסחר במניה של בזק הופסק זמנית. עדכונים בסוף המאמר. 
מאת: מערכת Telecom News, 20.6.17, 10:00שאול אלוביץ'

הבוקר (20.6.17) הרשות לניירות ערך "הטילה פצצה" בשוק התקשורת בדיווח, שהיא החלה בחקירה גלויה בעניין עסקיו של שאול אלוביץ' (בתמונה), הבעלים של קבוצת בזק, קבוצת התקשורת הגדולה והחזקה בישראל.

הודעת בזק לבורסה (כאן) מגיעה במקביל להפסקת המסחר במניותיה באופן זמני. מבזק נמסר בתגובה כי "נודע לחברה על החקירה של הרשות לניירות ערך, בשעות הבוקר היום וכי סיבת החקירה אינה ידועה. בתוך כך, בכוונת החברה להוציא דיווח מיידי לבורסה בהקדם".

כך, אחרי ההחלטה להרוס את הוט, החלטה חסרת אחריות, שנתקבלה בחיפזון וברשלנות רבתית ע"י שר התקשורת איוב קרא (כאן), מצבה של בזק לא נראה כרגע טוב יותר...

הודעת הרשות לניירות ערך מהבוקר (20.6.17): "רשות ניירות ערך פתחה הבוקר בחקירה גלויה בעניינה של בזק, החברה הישראלית לתקשורת. חקירה זו עוסקת בחשדות לביצוע עבירות על פי חוק העונשין הנוגעים לעסקות הקשורות לבעל השליטה". (כנראה מדובר בפרטי העסקה לרכישת מניות yes ע"י בזק: בזק שילמה תשלומי עתק במזומן עבור מניות של יס, שנמצאה בהפסדים ובמצב גרוע).

נשאלת השאלה: האם ההתפטרות של אלון רווה, סמנכ"ל הכספים של בזק ב-27.4.17 לאחר פחות מ-8 חודשים בלבד בתפקיד, קשורה לחקירה הגלויה, שהחלה היום?

המלצה לרשות ניירות ערך: תמשיכו בחקירה הנמרצת הזו גם לכיוון ראשי משרד התקשורת. תגלו שם דברים מאוד מעניינים ומאוד חשודים, שנחשפו באתר זה בכתבות רבות... 

עדכון 11:20: בזק מדווחת (כאן) שנערכו חיפושים במשרדיה, ולא ידוע לה כרגע מה החוקרים חיפשו.

עדכון 28.6.17: בזק מדווחת לבורסה (כאן) שמונה יו"ר ממלא מקום זמני (כרגע ל-30 יום) לקבוצת בזק - דוד גרנות (במקום שאול אלוביץ' הנמצא תחת חקירה).

עדכון 3.7.17: חברת "מדרוג" הוציאה הודעה לבורסה כ"הערת מנפיק" בדבר המעקב והבחינה של מדרוג אחרי הדירוג של בזק, לאור החקירה (מפורט כאן). 
הצילו!!



 
 
Bookmark and Share