Telecom News - הושקה אפליקציה חינמית למעקב אחר סוללות של מכשירי אנדרואיד

הושקה אפליקציה חינמית למעקב אחר סוללות של מכשירי אנדרואיד

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> הושקה אפליקציה חינמית למעקב אחר סוללות של מכשירי אנדרואיד

הושקה אפליקציה חינמית למעקב אחר סוללות של מכשירי אנדרואיד

מאת: מערכת Telecom News, 27.6.17, 16:59BATTERY LIFE

סמארטפון, שאינו טעון, אינו מסתכם רק בחוויה בלתי נעימה, הוא גם מהווה סיכון. לדוגמא, כאשר נשארים ללא תקשורת במקרה חירום או כאשר מסתובבים באזור, שאינו מוכר.

מעבדת קספרסקי הציגה פתרון חדש למשתמשי אנדרואיד - Battery Life - אפליקציה חינמית, שנועדה לחסוך ממשתמשים את חוסר הנוחות הנגרם כאשר סוללת המכשיר מחליטה להיגמר ברגע הכי לא מתאים.

על פי סקר, 9 מתוך 10 אנשים חשים חרדה כאשר סוללת הסמארטפון שלהם מגלה סימני סיום. הדבר אינו מפתיע, בהינתן העובדה, שאנשים מרגישים לחוצים יותר כאשר הם נמצאים ללא המכשיר הנאמן שלהם, מאשר כשהם חסרים את שותפיהם לחיים בשר ודם.
במקרים מסוימים, סמארטפון, שאינו טעון, אינו מסתכם רק בחוויה בלתי נעימה, הוא גם מהווה סיכון.  לדוגמא, כאשר נשארים ללא תקשורת במקרה חירום או כאשר מסתובבים באזור, שאינו מוכר. Battery Life נועדה לפתור את הבעיה הזו.

הפתרון של החברה מנתח את כל האפליקציות הפועלות במכשיר המשתמש ומזהה את אלו הצורכות הכי הרבה אנרגיה. הדבר חשוב במיוחד, בהינתן ש- 96% מהאפליקציות במכשירי אנדרואיד רצות ברקע, אפילו אם המשתמש לא הפעיל אותן. Battery Life גם תציג למשתמש הודעה דחופה אם אפליקציה מסוימת מתחילה לצרוך יותר אנרגיה מהרגיל. 

מאפיין שימושי נוסף של Battery Life הוא היכולת שלה לחשב את הזמן הנותר עד שסוללת הסמארטפון מתרוקנת לחלוטין. מידע זה מעניק למשמשים את האפשרות למצוא דרך לטעון את המכשיר שלהם בדחיפות. כך, שלא ייוותרו ללא תקשורת ניידת כאשר הם צריכים אותה יותר מכל. באופן דומה, במהלך הטעינה, Battery Life מחשבת את הזמן הנותר לטעינה מלאה.

Kaspersky Battery Life דורשת רק 15 מגה בייט ופועלת על אנדרואיד 4.1-6.0.1  במספר שפות.

הורדת האפליקציה בחינם –  כאן.

אלנה קרצ'נקו, שעומדת בראש ניהול מוצרים ביתיים, מעבדת קספרסקי: "הגישה שלנו להגנה על משתמשים מכוונת להקטנת סיכונים דיגיטליים למינימום האפשרי בכל החזיתות, לא רק מול איומי הסייבר. Battery Life מסייעת לאנשים להישאר מחוברים".
 
בטרייה באנדרואיד



 
 
Bookmark and Share