Telecom News - שוב מנכ"ל איגוד האינטרנט הביא את אחותו להבטיח קבלת "החלטות נכונות"

שוב מנכ"ל איגוד האינטרנט הביא את אחותו להבטיח קבלת "החלטות נכונות"

דף הבית >> דעות ומחקרים >> על סדר היום >> שוב מנכ"ל איגוד האינטרנט הביא את אחותו להבטיח קבלת "החלטות נכונות"
הצפצוף על כל נורמה ציבורית המריא באספה השנתית של איגוד האינטרנט הישראלי לגבהים חדשים: לא די בכך, שנמנעה הצבעה להצעות ההחלטה, שלא מתאימות למנכ"ל, הוא הבטיח, שמה שיוחלט, יהיה בדיוק מה שהוא רוצה, באמצעות "להקת מעודדים", שכוללת גם את אחותו. זו פעם שנייה, שהתרגיל הזה מתבצע באיגוד האינטרנט ועובר בשקט. 
מאת: אבי וייס, 1.7.17, 18:20עו"ד יורם הכהן

אך לפני שבוע חשפנו כאן את התרגיל של מנכ"ל איגוד האינטרנט הישראלי (עו"ד יורם הכהן, בתמונה משמאל), למנוע הצבעות על הצעות ענייניות, שהוגשו בזמן (ע"י 2 חברי איגוד), לקראת האסיפה השנתית של האיגוד, שהתקיימה ביום 26.6.17.

מכלל כ-600 חברי האיגוד (580 זכאי השתתפות והצבעה באספה השנתית, שיפור יפה מהמצב לפני שנה), הגיעו בפועל לאסיפה השנתית רק 12 (!) חברים, ועליהם נוספו עוד 16 כתבי הצבעה (כלומר חברים, שמסרו מראש את הצבעתם בכתב דרך אתר האינטרנט של האיגוד, מבלי שהם משתתפים בישיבה ובדיונים, מה שמבטיח למנכ"ל, שיהיו בידיו מספיק קולות, כדי להפיל כל הצעה, שלא מתאימה לו). זאת, כאשר 2 מהמשתתפים (חבר ועד ומנכ"ל האיגוד) היו באספה אבל הצביעו בכתבי הצבעה (כך, שמה שהם הצביעו, לא היה גלוי למשתתפים בה). כמובן, שההצעה של חבר האיגוד (רפי הוידה) לבטל את מנגנון "כתבי הצבעה" נדחתה ונפלה ברוב מוחלט, גם באמצעות אותם "כתבי הצבעה"... 

הנהלת האיגוד פרסמה כאן את סיכום האספה השנתית, אבל אין לזה שום קשר לשום מציאות. ההחלטה החשובה ביותר, שהתקבלה בישיבה: צמצום מספר חברי הוועד המנהל (מ-9 ל-7, כדי שפחות אנשים יבלבלו את המוח ויטרידו את מנכ"ל האיגוד בשאלות מיותרות), כלל לא הופיעה בדיווח הזה.

עוד נושאים חשובים לא הופיעו בדיווח הזה ולכן שלחתי את השאלה הבאה להנהלת איגוד האינטרנט:
"בסיכום האספה הכללית האחרונה, שהועלה לאתר האיגוד (כאן) חסרים בסיכום כמה מרכיבים מהותיים, כדי להבין את אופי ההחלטות ושיטת ניהול האספה:
א. כמה חברים השתתפו (בפועל, בכתבי הצבעה וכאלה שהיו גם וגם)?
ב. כמה מסך המשתתפים היו אנשים הכפופים למנכ"ל [כלומר עובדים באיגוד] או קשורים אליו (כלכלית, דוגמת עובדי קבלן, בעלי תפקידים חיצוניים דוגמת עורכי דין וכיו"ב ויועצים חיצוניים), או שהובאו ע"י המנכ"ל לאיגוד (משום שהם חבריו האישיים, בני משפחה וקרובי משפחה, או היו כפופים לו בעברו, או שעבדו עמו בעברו)?
ג. למה שוב אחותו של המנכ"ל השתתפה בהצבעות ומי אישר זאת?"

תגובת איגוד האינטרנט הישראלי:
"לאחר אישור וחתימת פרוטוקול הישיבה על ידי חברי הוועד המנהל, סיכום הישיבה יועלה לאתר האיגוד ותוכל לקבל מענה לשאלתך".

תשובה די מעניינת, במיוחד אחרי שסיכום הישיבה עם תמונתה של נשיאת האיגוד (פרופפרופ' קרין נהון' קרין נהון, בתמונה משמאל) ושל המנכ"ל פורסמו בפירוט רב, באתר האיגוד, עם מלוא דבריהם.

בכל מקרה, ההתנהלות הזו היא "שידור בהילוך חוזר" של האספה השנתית הקודמת (בשנת 2016), של איגוד האינטרנט הישראלי, אספה, שגם בה הובא "כתב הצבעה" של אחותו של המנכ"ל, מבלי שזה דווח למשתתפים באספה, בתחילת הישיבה או בכלל.

את הפרשה הזו חשפנו בהרחבה כאן, אחרי כמה חודשים, שהעניין הזה דלף לאזננו, והצבענו על כך, שאיגוד האינטרנט הישראלי מתנהל בשיטות המוכרות ממחוזות אחרים ומזמנים אחרים, נפוטיזם ללא מעצורים.

כך, אפשר להגדיל את ההוצאות על שכר ותנאים של ראשי האיגוד כל שנה, בלי שום בעיה, לפזר כספים באוויר למטרות סרק בהליכים סודיים, להילחם במס הכנסה בלי חשבון ולעשוק את הרושמים דומיינים בישראל, תוך הטעיית כנסת ישראל ושרי הממשלה
 



 
 
Bookmark and Share