Telecom News - שירות חדש של NORDVPN מסייע למנוע מפגעים והטרדות (פרסומות) מאתרים

שירות חדש של NORDVPN מסייע למנוע מפגעים והטרדות (פרסומות) מאתרים

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> שירות חדש של NORDVPN מסייע למנוע מפגעים והטרדות (פרסומות) מאתרים
החברה המובילה בעולם - NordVPN (שיש לה גם שרתי הצפנה ואבטחה בישראל), יוצאת בפתרון חדש בשם CyberSec (פתרון נוסף על שלל הפתרונות הקיימים) להגנה על מחשבים מכל סוג, טאבלטים וסמארטפונים מפני כל איום, במבצע לקיץ 2017 של שירות מלא עם כל היכולות ב-3.29 דולרים לחודש לעד 6 מכשירים בהתחייבות לשנתיים. זו הנחה של 72% מול המחיר הרגיל של השירות. הקופון להנחה מצוי כאן למטה. מדובר בשירות חדש ברמה צבאית, שפותח במעבדות החברה.
מאת: מערכת Telecom News, 15.7.17, 19:00NORDVPN

חברת NordVPN, המובילה בעולם התחום ההגנה על לקוחות פרטיים ועסקיים קטנים בגלישה באינטרנט, שחררה ללקוחות שלה שירות הגנה חדש, שנוסף על שפע הכלים הקיימים כבר אצלה, שירות CyberSec הפועל גם על גרסאות חלונות וגם על גרסאות מקינטוש, בנוסף לגרסאות לאנדרואיד ולאייפון. 

מדובר בשירות חדש ברמה צבאית (Military Grade) שפותח במעבדות החברה, שמספק הגנה ברמה ייחודית ללקוחות, שיבחרו להפעיל את השירות (כל השירותים הם חלק מהחבילה. אין תשלום נוסף על כל שירות בנפרד, או על כל שירות חדש). השירות הזה כולל כמה חידושים:
  • מהרגע שהשירות הופעל ע"י המשתמש, הוא חוסם אוטומטית כל אתר חשוד וכל אתר, שיכול לפגוע בכל צורה במחשב של הגולש. מדובר בפתרון רשת (ברשת המוצפנת של השירות), שפועל ברשת העולמית (ולא על הדפדפן במחשב של הגולש, כמו שיש שירותים כאלה דומים, שמופעלים מקומית במחשב של המשתמש על הדפדפן שלו).
  • השירות חוסם את כל מה שמעצבן את הגולשים בעת שהם נכנסים לאתרים רבים ובכלל זה: "חלונות קופצים" ו"פרסומות קופצות". כך, השירות משפר את מהירות הגלישה, משפר את חוויית הגלישה ואת יכולת הכניסה המהירה לתכנים המעניינים את הגולש. 
  • השירות מונע כל "גניבת זהות" וכל סכנה לפגיעות מסוג "כופר", או כל תולעת, בוטנט, DDoS וסוס טרויאני מכל סוג, פגיעה היכולה להגיע מאתר אליו נכנס הגולש (בטעות או לא בטעות). החסימה היא אוטומטית ומיידית.  
רמת ההגנה האישית של מחשבים נייחים וניידים לרבות סמארטפונים וטאבלטים של תושבי ישראל (לקוחות פרטיים עד עסקיים קטנים) היא מאוד נמוכה. אך לאחרונה דיווחנו כאן, שישראל היא בין המדינות עם רשתות ה-WiFi המסוכנות ביותר בעולם. 

פתרון האבטחה של התעבורה ברשת האינטרנט הטוב ביותר הקיים כיום בעולם ללקוחות פרטיים ועסקיים קטנים (ראה ניתוחים ו"מבחני דרך" משווים גם לפתרונות מתחרים: כאן וכאן), הוא הפתרון של חברת NordVPN, שהיא אחת הבודדות, שיש לה גם נוכחות מלאה בישראל.

חברה זו מספקת מגוון שירותי הגנה והצפנה הרחב ביותר מכלל המתחרים הקיימים בשוק, במחיר אחד הכולל הכל (לרבות שימוש בשרתים מיוחדים לצרכים ספציפיים, למשל: Double VPN), ל-6 מכשירים שונים, שיש ללקוח (או לבני משפחתו). אין הצעה כזו משתלמת ומקיפה בשוק. 

פרטים נוספים על שיטת ההגנה של VPN כשיטת ההגנה המושלמת הקיימת כיום על הגלישה הניידת והנייחת ועל הגנת הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

כעת, לאחר ההצלחה המסחררת של המבצע הקודםמבצע סיום 2016 ומבצע תחילת 2017, חברת NordVPN יוצאת למבצע נוסף לתקופת זמן מוגבלת (טרם הוגדר מתי התקופה הזו מסתיימת, אבל היא יכולה להסתיים בכל רגע) בשם Exclusive Deal, לחיבור במחיר מגוחך של 3.29 דולרים לחודש כולל הכל, בהתחייבות לשנתיים (עם יכולת חרטה והחזר מלא של הכסף בלי שום שאלות, בחודש הראשון).

זו הנחה ממש מטורפת וחד-פעמית של 72% מול המחיר הרגיל של השירות. ההרשמה למבצע כאן.
בעת ההרשמה יש לבחור חבילה לשנתיים, יש להקליד במקום המתאים בעת סיום ההרשמה והיציאה לתשלום באמצעות כרטיס אשראי (במקום שכתוב: ?Got coupon, בחבילה לשנתיים) את קוד הקופון הזה: 2YSpecial2017.
גלישה בטוחה לכולם.
 
NordVPN
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס