Telecom News - מחזור 2 ב-Accelerator Frankfurt הושלם עם 2 סטארטאפים מישראל

מחזור 2 ב-Accelerator Frankfurt הושלם עם 2 סטארטאפים מישראל

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> מחזור 2 ב-Accelerator Frankfurt הושלם עם 2 סטארטאפים מישראל
המחזור השני של Accelerator Frankfurt השלים את התוכנית עם 2 סטארטאפים מישראל
מאת: מערכת Telecom News, 19.7.17, 14:03האקסלרטור של פרנקפורט

מתוך 7 סטארטאפים, שהשלימו את תוכנית האקסלרטור, 2 היו מישראל. החלה ההרשמה למחזור 3. לאקסלרטור מוניטין חיובי המתבטא במספר הבקשות הגבוה, שהוא מקבל מיזמים המבקשים להתקבל אליו.
 
הסתיים המחזור השני של  Accelerator Frankfurt באירוע בפרנקפורט במהלכו הציגו היזמים את הטכנולוגיות שלהם בסגנון Pitch ולאחר מכן שאלות ותשובות מצד פאנל של מומחים.

האקסלרטור מציע תכנית בינלאומית בפרנקפורט המתמקדת בהכנת סטארטאפים לפיתוח עסקי ולהשקעות במשך 4 חודשים. הוא מציע לסטארטאפים מישראל חיבורים לתאגידים וגופים עסקיים בגרמניה ובכלל זה בנקים, חברות ביטוח, חברות הון סיכון, וגופי השקעה נוספים. התמיכה כוללת ייעוץ וליווי צמוד בכניסה לשוק הגרמני (go-to-market) שתקצר את הדרך גם למדינות נוספות באירופה.

2 הסטארטאפים מישראל במחזור השני היו:

AeroPlan - שפיתחה פלטפורמה המחברת בין חברות ביטוח לבין ספקי שירותים רפואיים מוטסים, ובאמצעות אופטימיזציה של משאבים גלובליים בזמן אמת, מייעלת את הטיפול והשירות במצב חירום, כאשר המטופל שוהה בחו”ל, ומאפשרת להוריד עלויות ביטוח.

Adjesty – שפיתחה פתרון על גבי ענן המאפשר לארגוני B2B פתרון Machine Learning לפרסום דיגיטלי מבוסס מערכות ביג דאטה. הסטארטאפ מאפשר לאתר בזמן אמת ומתוך כמויות גדולות של תוכן פרסומות בעלות תכנים פוגעניים וכן פרסומות עם כוונת זדון דוגמת וירוסים, כופר, פישינג ועוד.

2 הסטארטאפים הם בשלבי סבב גיוס הון (Pre Series A).

יתר הסטארטאפים שהשתתפו הם: AsiaFundManagers, EcoKraft, Norma, Smart Mile Solution, Travel To Live.  הסטארטאפים בתוכנית מאופיינים בתמהיל בינלאומי הכולל יזמים ממדינות שונות ביניהם גרמניה, שוודיה, קנדה, דרום-קוריאה, פינלנד ועוד.

רם שהם, מייסד-שותף של  Accelerator Frankfurt: "עבור יזם, אומץ אינו מספיק כדי להצליח במטרה אלא נדרשת ממנו גם מחויבות של 100%. אני מודה לשותפים האסטרטגיים של האקסלרטור המאפשרים את התפתחותו של האקוסיסטם, שנוצר סביב האקסלרטור, ביניהם מעבדת החדשנות והאקסלרטור AtoBe הפועלים במכללת עזריאלי להנדסה בירושלים וכן Beiten Burkhardt,, d-fine, die firma, Taylor Wessing ו- Ciklum.  

יש שיתוף פעולה מוצלח עם זרוע ההשקעות והשיווק של העיר פרנקפורט וסביבתה FrankfurtRheinMain GmbH International Marketing (FRM)  כדי לעודד סטארטאפים מכל העולם ובפרט מישראל לקדם את הפעילות שלהם בעיר".

מריה פנאנן, מייסדת שותפה של  :Accelerator Frankfurt "פרנקפורט הופכת בהדרגה ל- hub בינלאומי של סטארטאפים, במיוחד כאלה הפועלות בתחומי ה-Fintech. פרנקפורט היא מקום אידיאלי עבור סטארטאפים בשל הקרבה לבנקים, תאגידים וגופים פיננסיים הגדולים בגרמניה ובאירופה.

התגובות של היזמים, שלוקחים חלק בתוכנית, הן מצוינות, בשל רשת הקשרים של  Accelerator Frankfurt המאפשרת קשר לגורמים רלוונטיים ומאפשרת להם להאיץ את תהליכי הפיתוח שלהם. יכולות אלו הצליחו ליצור מוניטין חיובי סביב האקסלרטור המתבטא במספר הבקשות הגבוה שאנו מקבלים מיזמים המבקשים להתקבל למחזור הבא.

העובדה, שמתוך7 הסטארטאפים, שהשלימו את המחזור הנוכחי, 2 הם ישראלים, מעידה על העניין ההולך וגדל של יזמים ישראלים להגיע לפרנקפורט כחיבור לגופים פיננסיים בעיר וגשר לכניסה לשוק האירופי".  

המחזור הבא יחל ב-25.9.17 וההרשמה החלה - כאן.
 
קרדיט צילום:  Joerg Halisch
 
מחזור 2



 
 
Bookmark and Share