Telecom News - אורית קנטורוביץ' מונתה למנהלת פעילות NetSuite באגף SaaS באורקל ישראל

אורית קנטורוביץ' מונתה למנהלת פעילות NetSuite באגף SaaS באורקל ישראל

דף הבית >> מינויים >> אורית קנטורוביץ' מונתה למנהלת פעילות NetSuite באגף SaaS באורקל ישראל
אורית קנטורוביץ' מונתה למנהלת פעילות NetSuite באגף SaaS באורקל ישראל
מאת: מערכת Telecom News, 23..7.17, 14:53אורית קנטורוביץ
 
אורית קנטורוביץ' מונתה למנהלת פעילות NetSuite באורקל ישראל באגף SaaS (תוכנה כשירות). היא תוביל ותרכז פעילות עסקית זו מול לקוחות ישראלים.
 
NetSuite האמריקאית נרכשה ע"י אורקל העולמית לפני מספר חודשים תמורת 9.3 מיליארד דולרים ומתמחה במערכות ERP (תוכנה לניהול משאבי הארגון) בענן לחברות וארגונים בגודל בינוני וקטן.
 
תפקיד זה, הוא בנוסף לתפקידה המרכזי של אורית באורקל כמנהלת חטיבת פתרונות הענן ERP, פיננסים ומשאבי אנוש באורקל ישראל. במסגרת זו היא אחראית על צוות אנשי מכירות הפועלים מול ארגונים במשק הישראלי, שמבצעים דיגיטליזציה של מערכות התפעול העסקיות הקריטיות.
 
אורית כיהנה מ-2007 במגוון תפקידי ניהול באורקל ישראל, בהם מנהלת מכירות אפליקציות לסקטור הביטחוני ומנהלת לקוחות חטיבת האנטרפרייז באגף ה-SaaS. קודם לכך היא שימשה כמנהלת רכש של המשלחת הישראלית בניו יורק מטעם משרד הביטחון.
 
אורית היא בעלת תואר שני מאוניברסיטת בר אילן ותואר ראשון מאוניברסיטת חיפה.
 
אורית קנטורוביץ': "אחד הדגשים שלי מול השוק יהיה מיקוד בחברות סטארטאפ ישראליות, שזקוקות לחדשנות אינסופית גם בתפעול הפנימי של הארגון.  אותן חברות יכולות כיום ליהנות מטכנולוגיה מתקדמת, שתאפשר להן צמיחה מהירה והתאמה לסטנדרטים עולמיים".

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share