Telecom News - מייביניר הודיעה על מרכז מצוינות של חדשנות 5G ומו"פ חדש ברעננה

מייביניר הודיעה על מרכז מצוינות של חדשנות 5G ומו"פ חדש ברעננה

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> מייביניר הודיעה על מרכז מצוינות של חדשנות 5G ומו"פ חדש ברעננה

מייביניר הודיעה על מרכז מצוינות של חדשנות 5G ומו"פ חדש ברעננה

מאת: מערכת Telecom News, 25.7.17, 19:015G

המרכז של Mavenir יתמקד בפתרונות של רשתות ושירותי G5.

מייביניר, Mavenir, שעוסקת בהאצה והגדרה מחדש של שינויי צורה של רשתות עבור ספקי שירות ע"י הצעת תיק מוצרים מקיף בכל שכבה של ערימת התשתית של הרשת, פתרונות רשת המפותחים בענן ומאפשרים למשתמשי הקצה חוויות חדשניות ומאובטחות, פתרונות VoLTE, VoWiFi, העברת הודעות מתקדמת (RCS), מולטי זהויות, תא קולי ויזואלי ו-RAN ענן, הודיעה היום על מרכז מצוינות של חדשנות 5G ומו"פ חדש ברעננה, שיתמקד בפתרונות של רשתות ושירותי G5.

הדור הבא של תשתיות רשתות יתבסס על תשתית משותפת גמישה, שתומכת ביישומים עם איכות חוויה (QoE) מחמירה (לדוגמה VR), ניידות חלקה על פני רשתות הטרוגניות (HetNet), זמן השהיה מאוד נמוך (לדוגמה אינטרנט מגע), אמינות גבוהה (לדוגמה רכב אוטונומי) ומספקת תובנות חדשות ממיליארדי מכשירי IoT. 5G יספק את השירותים האלחוטיים הקריטיים להתפתחות הבאה של כלכלת הנתונים.

פרדיפ קוהלי, נשיא ומנכ"ל מייביניר: "5G הוא ביסודו מסגרת חדשה של חדשנות ומייביניר ממשיכה להסתכל לעתיד כדי להביא לשוק פתרונות חדשניים ומשבשים. ישראל ידועה בתור 'עמק הסיליקון 2' ולא בכדי. ישראל משקיעה בסביבות 4.3% מהתמ"ג שלה במחקר ופיתוח, שיעור ההשקעה במו"פ הגבוה ביותר בעולם".

אנו מצפים להתחבר לאנשים המוכשרים בישראל כדי להקים מרכז חדשנות ומו"פ ברמה עולמית עבור הדור הבא המלהיב והמהפכני הזה של רשתות.

מייביניר מחויבת לתשתית NFV (NFVi) ממוקדת ענן בתיק מוצרי ה-5G מקצה לקצה שלה (NGCN, Cloud RAN, אבטחה מקצה לקצה ותיאום), תוך שימוש בטכניקות פיתוח וכלי תכנות פתוחים כדי לספק את הרשתות של העתיד. במרכז ברעננה יעבדו גם על פתרונות הקול/ וידאו והעברת הודעות מתקדמת של החברה".
 

MAVENIR




 
 
Bookmark and Share