Telecom News - "הטבעת מתהדקת": שם שני בפרשת בזק-yes-פילבר נחשף וזו עדי קאהן גונן

"הטבעת מתהדקת": שם שני בפרשת בזק-yes-פילבר נחשף וזו עדי קאהן גונן

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> "הטבעת מתהדקת": שם שני בפרשת בזק-yes-פילבר נחשף וזו עדי קאהן גונן
בית המשפט בת"א הסכים לחשיפת עוד שם בפרשת "בזק-yes-פילבר" וזו עוזרת המנכ"ל עדי קאהן גונן, שמצפה לה עוד הפתעה הנחשפת כאן. היא לא השם היחיד ממשרד התקשורת, שהוסתר עד כה. אנו חוזרים על קריאתנו לשר איוב קרא לפטר  מיידית את שלמה פילבר, לפני שייגרמו נזקים נוספים (לאנשים נוספים ולגופים נוספים). פילבר עומד בפני השעייה ע"י הנציבות והוא כבר הסכים להשעייה. עדכונים בסוף הכתבה. 
מאת: אבי וייס, 26.7.17, 11:20עדי קאהן גונן

לקוראי Telecom News השם של עוזרת המנכ"ל, עדי קאהן גונן (בתמונה) לא היה חדש בכל הקשור לפרשה זו.

אם לא די בכך, שבית המשפט הסכים היום לחשיפת שמה ופרטי השחרור בערובה שלה (כל החלטות בית המשפט מובאות בתחתית הכתבה), יש לנו גם הפתעה, שבית המשפט לא היה מודע לה.

אנו יכולים להוסיף כאן עוד חשיפה בלעדית: החלום של עדי קאהן גונן להיות סמנכ"ל בכיר לכלכלה ותקציבים (במקום הסמנכ"ל הבכיר - הרן לבאות, שהוזז מתפקידו ע"י הצמד פילבר-קאהן, רק בגלל שהוא הפריע להם)  - נגוז.

פורסם המכרז המעודכן לתפקיד הזה והדרישה לתואר בכלכלה (מה שאין לעדי) - נשאר. כ"כ, פורסם מחדש המכרז לסמנכ"ל בכיר לפיקוח ואכיפה.

תקוותי, שהפעם ימצאו אנשים מתאימים וראויים (ואמינים) לתפקידים הבכירים והחשובים הללו.

יצויין, שעדי קאהן גונן אינה מעורבות היחידה בפרשה זו. בבוא העת נחשוף את השאר. קוראי האתר לא זקוקים להסברים נוספים. "כוכבי" האתר הזה מצמרת משרד התקשורת הרי ידועים ומככבים בעשרות אם לא במאות כתבות באתר. 

אני חוזר כאן שוב על קריאתי (שפורסמה עוד לפני פרוץ הפרשה לתודעה הציבורית) לשר התקשורת איוב קרא, לעשות את מה שמוטל עליו: לפטר את שלמה פילבר. שלמה פילברנגמרו התירוצים, הספינים והמשחקים. 

השר לא צריך לחכות להחלטת נציבות שירות המדינה לגבי השעייתו. הוא צריך לעשות מעשה בעצמו. וממש עכשיו.

מדברי כבוד השופטת רונית פוזננסקי כץ: "הוסבר כי בימים הקרובים יש דיון בנציבות שירות המדינה לגבי השעיה זמנית של החשוד. עוד נמסר לבית המשפט כי פילבר מסכים להשעיה, ולכן התנאים המבוקשים בבקשת רשות ניירות ערך - ובמיוחד איסור העיסוק וההרחקה - חוסים תחת תנאי ההשעיה".

לפיכך, החליטה השופטת לדחות את בקשת רשות ניירות ערך למועד שלאחר הדיון בנציבות, כדי לקבל תמונה מלאה באשר לתנאים, שייקבעו שם ולמנוע כפילות.

השופטת החליטה על תנאים מגבילים עד לדיון במועד הנדחה, וביניהם, שפילבר יימנע מלהגיע למשרד התקשורת, לא ייצור קשר עם מי מעובדי משרד התקשורת או משרד המשפטים למעט בנושאים הנוגעים להשעייתו וכן לא ייצור קשר עם עובדי חברות yes, חלל, קבוצת יורוקום וקבוצת בזק וזאת עד לדיון בעניינו בנציבות שירות המדינה.

יודגש, שלנו ידוע על חשדות נוספים וחמורים לא פחות כנגד שלמה פילבר ועקב צו איסור הפרסום אנו מנועים ברגע זה מלפרסמם. רמז קטן: תשומת לב לגובה הערבות, שהוטלה עליו ע"י בית המשפט. 

אין ספק, שהחשיפות של היום הן ניצחון ענק של האנשים ישרי הדרך במשרד התקשורת, במשרד מבקר המדינה וברשות לניירות ערך. נציבות שירות המדינה צריכה להתעשת וללכת בדיוק במסלול הזה ולסיים את כל הטריקים והשטיקים, שנמשכו שנים בהנחיית של "קליקת הפרקליטים" תוך מריחת כל בעיה, שצצה בתחומים של טוהר המידות במשרד התקשורת ובמועצת הכבלים והלוויין.

היום זה גם יום ניצחון אדיר לקו שטלקום ניוז מוביל, לפני כל כלי המדיה האחרים בישראל. כיום - הציבור מבין מה שנכתב כאן במאות מאמרים וניתוחים, בשנתיים האחרונות. אגב, אתמול היה ניצחון נוסף שלנו בבית המשפט, בנושא לגמרי אחר, שנחשוף אותו בהזדמנות אחרת. אל תאמינו לשטויות שמופצות כספין בעניין זה. 

עדכון 13:40:
פרוטוקול הדיון בבית המשפט בת"א בעניינו של שלמה פילבר - כאן.

פרוטוקול הדיון בבית המשפט בעניינה של עדי קאהן גונן - כאן

עדכון 22.11.19
גם אחרי הגשת טיוטת כתב האישום כנגד נתניהו בתיק 4000, עדייןעדי קאהן גונן הפרקליטות לא החליטה מה לעשות עם התיק שנפתח כנגד עדי קאהן גונן, (בתמונה משמאל), העוזרת המקצועית של שלמה פילבר ומי שעסקה בפועל בכל הנושאים שהוא הואשם בהם ב"תיק בזק".

בינתיים, עדי מצאה לעצמה מקום עבודה חדש, מנכ"לית ארגון NLP-PLUS

ללא ספק מדובר בסוגיה משפטית לא פשוטה, שאני מניח שהפרקליטות תדע לפתור בשיטות הרגילות של "סגירת תיקים", למי שלא חפצים בפרקליטות שיעמוד לדין. 

המקרה של רות דוד (פרקליטת מחוז ת"א לשעבר בפרקליטות), היא דוגמה מצוינת לתהליכים המשפטיים הנהדרים הללו. 

עדכון 23.12.20:
א. פורסם כאן ע"י חן מענית מ"גלובס" (כותרת בלבד): "תיק בזק: כתב אישום נוסף נגד שאול אלוביץ' ושורת נאשמים נוספים; האישום נגד סטלה הנדלר מסתיים בקנס בלבד. לצד אלוביץ', הוגש כתב אישום גם נגד אור אלוביץ'עמיקם שוררלינור יוכלמןרון איילון, ומיקי ניימן, שמייחס להם, בין השאר, מרמה בנסיבות מחמירות • כתב האישום מתייחס לשתי פרשות: רכישת מניות חברת יס על ידי בזק והתנהלות ועדות בלתי תלויות שבחנו עסקאות שלאלוביץ' היה עניין אישי בהן."

ב. בנוסף פורסם שם: "בפרשת 4000 הוחלט על סגירת התיק בעניינם של זאב רובינשטיין ויועץ התקשורת אלי קמיר, לאחר שנשקלה העמדתם לדין אך טענות השימוע בעניינם התקבלו. הוחלט על סגירת תיק החקירה בעניינם של איתן צפריר, לשעבר ראש מטה משרד התקשורת; עדי קהאן, שהייתה עוזרת מנכ"ל משרד התקשורת; שרון פליישר, שהייתה סמנכ"ל רגולציה בחברת בזק; אור אלוביץ' ועמיקם שורר, שהיו נושאי משרה בבזק."
 



 
 
Bookmark and Share