Telecom News - כנס VMworld 2017 יתקיים בברצלונה בסימן המהפכה הדיגיטלית

כנס VMworld 2017 יתקיים בברצלונה בסימן המהפכה הדיגיטלית

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> כנס VMworld 2017 יתקיים בברצלונה בסימן המהפכה הדיגיטלית
כנסVMworld 2017  יתקיים בברצלונה בסימן המהפכה הדיגיטלית
מאת: מערכת Telecom News, 27.7.17, 20:10VMware

4 ימי הכנס יכללו הרצאות מפתח, שתועברנה ע"י דמויות מפתח בתעשיית המחשוב וכן מאות פאנלים ומפגשים המתרכזים במשתמש, הכשרות מעבדה והרצאות על נושאים חמים.

חברת VMware העוסקת בתשתית ענן וניידות עסקית, הכריזה על מועדי כנס VMworld, ב- 11-14 בספטמבר 2017 בברצלונה. הכנס, שמיועד השנה למובילי דעה הפועלים למען השינוי הדיגיטלי בארגונים, יסמיך את משתתפיו לבצע שינוי בארגונים שלהם ע"י אימוץ של אפשרויות בלתי מוגבלות ללמוד, להתקשר ולחדש בעולם ה-IT ובעולם העסקי.

4 ימי הכנס יכללו הרצאות מפתח, שתועברנה ע"י דמויות מפתח בתעשיית המחשוב וכן מאות פאנלים ומפגשים המתרכזים במשתמש, הכשרות מעבדה והרצאות על נושאים חמים כמו ניהול משתמש קצה מאוחד, תשתית היפר אחודה, ניהול שירותי ענן, וירטואליזציה של הרשת והאינטרנט של הדברים - IoT.

באירוע VMworld 2017, יוכלו המשתתפים לשמוע מפי מנהיגי דעה ומנהלים בכירים בחברה על הנושאים המובילים בתחום ומהם הנושאים, שיובילו את העתיד, להיפגש פנים אל פנים עם מומחים וללמוד על נקודות מבט והזדמנויות חדשות.

הכנס יציע הזדמנויות תקשורת בין אישית עם מנהיגי ארגונים ומובילי IT ויכולת להכיר את כל ה"מי ומי" של התעשייה הדיגיטלית, לגלות פיתוחי מוצרים חדשים, סיפורי לקוח וסיפורי הצלחה ולהשיג גישה ישירה להדגמות מעבדה של פתרונות החברה.

הרישום– כאן.



 
 
Bookmark and Share