Telecom News - חולון העיר הראשונה להציג נתונים לתושביה ב-AR ע"י אפליקציית INhood AR

חולון העיר הראשונה להציג נתונים לתושביה ב-AR ע"י אפליקציית INhood AR

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> חולון העיר הראשונה להציג נתונים לתושביה ב-AR ע"י אפליקציית INhood AR
חולון העיר הראשונה בעולם המציגה נתונים לתושביה במציאות רבודה ע"י אפליקציית INhood AR
מאת: מערכת Telecom News, 31.7.17, 15:39AR
 
הוכרז מהלך מהפכני, שיהפוך החל מ-1.8.17 את חולון לעיר הראשונה בעולם המתקשרת עם התושבים ע"י מציאות רבודה.  התחושה הראשונית, שחשים כאשר מסתכלים על מבנה מגורים או מתחם ופתאום רואים את כל מה שיש לאנשים בתוכו להציע, זו חוויה עוצמתית.
 
שמשון חן, מנכ"ל החברה לבידור ולבילוי בחולון הכריז על מהלך מהפכני, שיהפוך את חולון לעיר הראשונה בעולם המתקשרת עם התושבים ע"י מציאות רבודה.
 
כחלק מהמהלך, החל ממחר - 1.8.17, תושבי חולון, שיורידו את האפליקציהINhood AR , יהיו נגישים לכל הערכים של החברה במציאות רבודה, כאשר מערכת הניהול תשמש ככלי תקשורת ישיר בין גופי העירייה השונים לתושבים ובין התושבים בקהילה.
 
להבדיל מפתרונות של ערים אחרות, שהתמקדו עד היום רק בערכים, שהעירייה יכולה להנגיש לתושבים והתעלמו מהמשאב הכי גדול בעיר, התושבים עצמם, כאן לתושב יש חלק מהותי במהפך.
 
פלטפורמת האפליקציה  INhood AR (סטארטאפ מקבוצת B-ONLINE), שמאפשרת מציאות רבודה משויכת מקום וזמן, תאפשר לתושבים, לעירייה, לחברות ולעמותות להנגיש מידע במציאות הרבודה, בקלות ופשטות, ולשתף את עולמם ב-3 שלבים פשוטים:
 
שלב 1 - הוספת הודעה ומיקום,
שלב 2 - לחיצה על לחצן המציאות הרבודה וצפייה,
שלב 3 - שיתוף העולם שלהם עם חברים ומשפחה.
 
באמצעות הפלטפורמה, עיריות, חברות, מלכ"רים יוכלו לסנכרן את כל הערכים של הגופים באופן אוטומטי לעולם המציאות רבודה, להנגיש אותם לתושבים וליצור קו פתוח וישיר מול התושבים והלקוחות. בנוסף, הפלטפורמה בנויה להנגיש את עולם ה-IoT כשכבות מידע לתושבים עפ"י קצב ההתקדמות הטכנולוגית של כל עירייה/חברה.
 
שמשון חן: "חולון מאמצת את החדשנות של טכנולוגיית המציאות הרבודה כדי להנגיש לתושביה את הפעילויות בעיר וליצור ערוץ תקשורת ישיר עימם. בעזרת האפליקציה INhood AR, תושבי העיר יוכלו לייצר את העולם במציאות רבודה ולהציג אותו לחברים, למשפחה, ליתר התושבים ולמבקרים בעיר, לייצר מפגשים, אירועים, להיות מעורבים קהילתית, למכור רכבים, להשכיר דירות וחניה ועוד. העסקים בעיר יוכלו להעלות הנחות לתושבי העיר, לחפש עובדים ועוד. הכול זמין במציאות רבודה".
 
שי ברכה, מנכ"ל B-ONLINE: "התחושה הראשונית, שחשים כאשר מסתכלים על מבנה מגורים או מתחם ופתאום רואים את כל מה שיש לאנשים בתוכו להציע לך, זו חוויה עוצמתית. המשתמש פתאום מגלה דירה למכירה, חדר להשכרה לימי הולדת, מסעדה מציעה הנחה של 50% בשעות מסוימות, פעילות חברתית, קהילתית וכלכלית והכול מול העיניים ואפשר בזמן אמת לתקשר ישירות עם התושבים והעירייה.
 
פריצת הדרך הטכנולוגית, שאנו מביאים, תשנה את העולם בו אנו חיים ואת צורת החיים בערים. ככל שיותר תושבים, עיריות וגופים יצטרפו לשינוי נוכל להפוך את ישראל למדינה הראשונה בעולם במציאות רבודה. מדינה, שהכול מונגש בה ויש שקיפות מלאה בין הרשויות לתושבים".



 
 
Bookmark and Share