Telecom News - "יזמיות" בשת"פ עם האקסלרטור של מיקרוסופט כדי לקדם נשים בהייטק

"יזמיות" בשת"פ עם האקסלרטור של מיקרוסופט כדי לקדם נשים בהייטק

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> "יזמיות" בשת"פ עם האקסלרטור של מיקרוסופט כדי לקדם נשים בהייטק
"יזמיות" בשת"פ עם האקסלרטור של מיקרוסופט כדי לקדם נשים בתעשיית ההייטק
מאת: מערכת Telecom News, 1.8.17, 10:52יזמיות

הסתיים מחזור ראשון של יזמיות במהלכו קיבלו 14 היזמיות כלים לפרוץ לשוק עם המיזם שלהן. ביניהן גם גורו הדיאטות חלי ממן, שהקימה את Wis2Biz, אלגוריתם חכם המזהה אנשים רגע לפני שהם פורשים מתהליך הדיאטה.
 
שיתוף פעולה בין ארגון "יזמיות" לבין אקסלרטור מיקרוסופט במטרה לקדם ולעודד נשים יזמיות בתעשיית ההיטק. במסגרת זו הסתיים בימים אלה מחזור ראשון במסגרתו השתתפו 14 יזמיות בתחומי הטכנולוגיה והבניומד, שנבחרו בתהליך סינון קפדני מבין מאות בקשות.

הפרויקט המשותף הוא מעין  אקסלרטור מזורז, במסגרתו נערכו סדנאות מטעם מומחים מובילים מסצנת הסטארטאפים הישראלית הנוגעים בנקודות החשובות של הקמת הסטארטאפ וכן מנטורים ממיקרוסופט. הנושאים כללו התאמת המוצר לשוק, מודל עסקי, בניית סיפור ועד גיוס כספים ממשקיעים כאשר החלק הראשון היה תאורטי והחלק השני היה מעשי.

ההרשמה למחזור השני תחל בימים הקרובים.   

הילה אוביל ברנר, (בתמונה משמאל), יהילה אוביל ברנרזמת ומייסדת קהילת יזמיות המונה מעל 2,000 יזמיות טכנולוגיות: "הנתונים בנוגע למספר היזמיות של סטארטאפים בישראל עדיין נמצאים בשיעורים נמוכים ביותר ואנו כאן כדי לשנות את המציאות הזו.

מצאנו במיקרוסופט שותפה תומכת המחויבת לקדם נשים. בכך אנו ממשיכות את שיתופי הפעולה שלנו עם גורמים בתעשייה כדי לממש את מטרת קהילת יזמיות, לתמוך ולסייע ליזמות בכל שלב בו נמצא הסטארטאפ ולספק להן כלים, קשרים וידע ולהפוך חלום למציאות".
 
המיזם הוא משותף  ליזמיות ומייקרוסופט לצד "יזמיות", שכלל את אוביל- ברנר, יחד עם שירן מלמדובסקי-סומך, מנהלת בכירה בקהילת יזמיות,  ואפרת זכאי מנהלת תחום שיתופי הפעולה ביזמיות. בצד מייקרוסופט הובילו נבות וולק וצוות האקסלרטור בהנהלת הילה בר  סימונה ולסקי, אינגה מריך למרניק.
 
הפרויקט התקיים במשרדי האקסלרטור של מייקרוסופט בWeWork תל אביב והחברות שנבחרו נהנות מאקוסיסטם תומך ומפרה ומהזכות לעבוד במתחם ולהסתייע במנטורים במתחם.
 
בין היזמיות:
חלי ממן, גורו הדיאטות, ליליה שוורצמן וסטלה סולומונוביץ, שהקימו את Wis2Biz, אלגוריתם חכם המזהה אנשים רגע לפני שהם פורשים מתהליך הדיאטה;
 
שרון רש"י אלקלס, שמייצרת חזייה ייחודית לגילוי מוקדם של גושים בשד;
 
לי הדר, בעלת הסטארטאפ KidsGoWise, שמנתחת התנהגות של ילדים דרך שימוש באפליקציות ומשחקים חינוכיים כדי לספק לילדים כלים בהתאם לחוזקות והחולשות שלהם;
 
מירב קנת, שפיתחה את GiftHead, אפליקציה מבוססת מיקום לרכישת מתנות;
 
מיכל ליטמנוביץ וטל בראל הס, הקימו את She Works, עבודה שווה, מיזם חברתי העוסק במיפוי שוק העבודה בהיבטים של שוויון מגדרי.
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share