Telecom News - פלאפון השיקה מסחרית אינטרנט מהיר 4X4-האינטרנט הסלולרי המהיר בארץ

פלאפון השיקה מסחרית אינטרנט מהיר 4X4-האינטרנט הסלולרי המהיר בארץ

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> פלאפון השיקה מסחרית אינטרנט מהיר 4X4-האינטרנט הסלולרי המהיר בארץ
פלאפון השיקה מסחרית אינטרנט מהיר 4X4 - האינטרנט הסלולרי המהיר בישראל
 מאת: מערכת Telecom News, 2.8.17, 10:17פלאפון
 
הלקוחות יוכלו לחוות את הגלישה המהירה ביותר שנמדדה עד כה בארץ - עד 400Mbps כעת עם עדכוני הגרסה החדשים למכשירי דגל תומכי טכנולוגיות המהירות מהדור החדש: ,S8+Samsung S8, .Sony Xperia XZ Premium
 
 
כזכור, הודיעה לאחרונה החברה על הטמעת טכנולוגיות מובילות בעולם ברשת הסלולרית שלה, MIMO 4x4, Beam Forming ו-QAM256, שמתבססות על תשתית הרדיו, שהקימה פלאפון ברחבי הארץ המאיצות עד פי 3 את מהירות הגלישה.
 
מדובר בטכנולוגיות חדשניות ייחודיות לפלאפון בישראל ובכלל, שרק 10 מפעילים בעולם (מתוך כ-1,000 מפעילים סלולריים בכל העולם) הספיקו להטמיע אותן עד כה ברשתות הסלולר שלהם.
 
בבדיקות, שבוצעו ברשת פלאפון, נמדדו קצבי גלישה של עד 400Mbps.
 
בסדרת בדיקות השוואתיות, שנערכו בפלאפון במהלך ,יולי 2107 אל מול חברות מתחרות, נמצא, שמהירות הגלישה הסלולרית בפלאפון היא פי 2.6 מול פרטנר ופי 3 מול סלקום.
 
לאחרונה הושקו סמארטפונים ראשונים בעלי יכולת תמיכה בטכנולוגיות החדשות. כעת עם הטמעת עדכוני הגרסה הרלוונטיים בישראל של ה-Samsung S8 ו-Sony Xperia XZ, פלאפון יוצאת בהשקה מסחרית מלאה של טכנולוגיות המהירות החדשות, ומאות אלפי מחזיקי המכשירים הנ"ל בישראל יכולים ליהנות ממהירות גלישה חסרת תקדים ברשת פלאפון.
 
גולשי 4X4 בפלאפון ייהנו מאינטרנט מהיר, שיבוא לידי ביטוי בחוויית צפייה איכותית, רציפה ומהירה יותר בתכני וידאו, סרטוני 4K ברזולוציה מיטבית, מיעוט הפרעות והפסקות בגלישה, העלאה והורדה של קבצים בקצב מהיר עם השהייה מינימלית, טעינה זריזה של דפי אינטרנט ואפליקציות ועוד.
 
בהמשך השנה צפויים להשיק בישראל עוד מספר מכשירים, שיתמכו בסט הטכנולוגיות החדשות- Note 8 Samsung, Huawei Mate 10, LG V30 ,GINI ו-HTC ורוכשיהם יוכלו ליהנות מיכולות הגלישה המהירה ברשת פלאפון.
 
מזה מספר חודשים פועלים בפלאפון לשדרוג אתרים והטמעה של הטכנולוגיות החדשות במערך מתקני השידור הסלולריים שלה ברחבי הארץ. עד כה הפריסה שודרגה בכשליש מרשת פלאפון, עד סוף השנה היא צפויה להגיע לכ-50% מהפריסה, ותסתיים במהלך 2018.
 
אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון: "פלאפון מעניקה ללקוחותיה חווית משתמש טובה ביותר, והיום במיוחד- הבידול ללקוחות פלאפון הוא ברור ומובהק. עפ"י התחזית שלנו, בתוך שנה יהיו בישראל כמיליון מכשירים התומכים בטכנולוגיות המהירות החדשניות, שיוכלו ליהנות ממהירות גלישה חסרת תקדים ברשת פלאפון".
 
נמרוד בן טוב, סמנכ"ל הטכנולוגיות של פלאפון: " בחודש האחרון ערכנו בדיקות מהירות מול המתחרות בעשרות ערים ויישובים בישראל והתוצאות מצביעות על כך, שמהירות הגלישה בפלאפון גבוהה משמעותית מהמתחרות. עם יכולות הרשת החדשות לפלאפון יש יתרון מהירות מובהק על פני רשתות אחרות. אינטרנט 4X4 מגדיל את קיבולת הרשת, מכפיל את זרם המידע, ומביא להגדלת מהירות הגלישה".

תמונה מניסוי מהירות, שנערך בחברת פלאפון לפני מספר ימים:
 
מימין: מכשיר Samsung S8 plus ברשת פלאפון,
משמאל: מכשיר Samsung S8 ברשת פרטנר:
 
פלאפון

הערת המערכת: הצילום הזה לא אומר מאומה, כי התמונה לא ברורה לחלוטין אי אפשר לראות (בחלק העליון של המכשירים) איזה מכשיר מחובר לרשת פלאפון ואיזה לרשת פרטנר, באיזו טכנולוגיה המכשיר מחובר לכל רשת ומה רמת הקליטה בכל מכשיר. בפלאפון התעלמו מכך שיש לפרטנר דור 4.5 כמעט בכל שטח המדינה (לפלאפון אין), ומכך שמדידה ליד אנטנה mimo 4x4 של פרטנר הייתה מן הסתם מראה תוצאה הפוכה בדיוק. לכן, התמונה הזוה נראית כרגע יותר כמו "ספין שיווקי" חובבני.

ראו גם הודעת פרטנר בנושא זה - כאן.
הכתבהמה זה MIMO 4X4? לפי GSA זה "ישראבלוף" (או "ספין" על הציבור) - כאן.
 



 
 
Bookmark and Share