Telecom News - BSA תובע 300,000 ₪ מחב' האינטרנט ווב-פיק על שימוש בתוכנות ללא רישיון

BSA תובע 300,000 ₪ מחב' האינטרנט ווב-פיק על שימוש בתוכנות ללא רישיון

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> BSA תובע 300,000 ₪ מחב' האינטרנט ווב-פיק על שימוש בתוכנות ללא רישיון
BSA הגיש תביעה של 300,000 ₪ נגד חב' האינטרנט ווב-פיק על לשימוש בתוכנות ללא רישיון
מאת: מערכת Telecom News, 8.8.17, 20:38BSA
 
ל-BSA הגיע מידע בקו החם אותו מפעיל הארגון מעובדים לשעבר ב-Web-Pick.
 
ארגון ה-BSA, שנלחם נגד השימוש בתוכנות פיראטיות ברחבי העולם, הגיש היום תביעה בסך 300,000 ₪ בבית המשפט המחוזי בתל-אביב  נגד חברת ווב-פיק אינטרנט אחזקות בע"מ ומנהלה בחשד לשימוש בתוכנות ללא רישיון.  
 
הנתבעת ווב פיק Web-Pick, שנוסדה בשנת 2000, פועלת בתחום של בנייה ופיתוח תוכנות, הפצה ומונטיזציה, מה שמאפשר לה לבנות את התוכנות בעצמה, להפיץ אותן ולשלב פרסומות על גבי התוכנות והאפליקציות  מתוצרתה.
 
התביעה הוגשה באמצעות משרד עו"ד נעמי אסיא הנציג המשפטי של ארגון ה-BSA בישראל. כתב התביעה מפרט את היקף ההפרות הנרחב במוצרי התוכנה של חברת Microsoft Corporation.
 
תביעה זו עוסקת במספר גדול של הפרות זכויות יוצרים של ווב-פיק במוצרי התובעת. לארגון BSA הגיע מידע בקו החם אותו מפעיל הארגון (1800-50-1111) מעובדים לשעבר בחברה. בעקבות קבלת המידע נערכה בדיקה של צוות מומחי הרישוי של ארגון ,BSA שאיששה את המידע. חרף היקף ההפרות הנרחב, בחר ארגון BSA לפנות אל מנהלה של הנתבעת במספר פניות בכתב. אולם, הנתבעת בחרה במופגן להתעלם מפניות ארגון BSA, שנאלץ לעמוד על זכויותיה של חברת Microsoft Corporation בבית המשפט.
 
עו"ד נעמי אסיא: "הפגיעה בזכויות הקניין הרוחני של יצרניות התכנה מתעצמת שבעתיים, שעה שהמפרים מגיעים מתחום, שנושא זכויות היוצרים והשמירה עליהן היא מנשמת אפו. אנו מצטערים לראות, שגם חברות, שעוסקות בתחום פיתוח התוכנה, שתוצר עבודתן מוגן בזכויות יוצרים, מפרות זכויות יוצרים של חברות התוכנה.
 
ארגון ה-BSA חוזר וקורא לכל החברות והארגונים במשק לבצע בדק בית יסודי בכל הקשור לרישוי מוצרי התוכנה, שנעשה בהם שימוש בארגון, ולוודא, שהם עושים שימוש בעותקי תוכנה בעלי רישיון תקף בלבד.
 
תביעה זו היא חלק מפעילות האכיפה של ארגון ה-BSA נגד ארגונים, שבחרו להשתמש בתוכנה ללא רישוי מתאים. כחלק מפעילות זו, אנו מבצעים פעילויות הסברה ופעילויות אכיפה מוגברות ובקרוב תוגשנה תביעות נוספות נגד חברות וארגונים, שנחשדים כמפרים את זכויות היוצרים של החברות הפועלות באמצעות ארגון ה-"BSA.

 
BSA



 
 
Bookmark and Share