Telecom News - הושק רשמית בישראל סמארטפון הדגל של שיאומי ל-2017: ה-Xiaomi Mi 6

הושק רשמית בישראל סמארטפון הדגל של שיאומי ל-2017: ה-Xiaomi Mi 6

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> הושק רשמית בישראל סמארטפון הדגל של שיאומי ל-2017: ה-Xiaomi Mi 6
הושק רשמית בישראל סמארטפון הדגל של שיאומי ל-2017: ה-Xiaomi Mi 6
מאת: מערכת Telecom News, 13.8.17, 12:51MI 6
 
סמארטפון הפרימיום Xiaomi Mi 6 הגיע לארץ בייבוא רשמי. למרות שמחירו עומד רק על 2,199 ₪, הוא עומד בקו אחד מול מכשירי הדגל של אפל וסמסונג, היקרים ממנו באופן משמעותי. 
 
ה-Mi 6, סמארטפון הדגל החדש של שיאומי, הוא תוצר מדויק של הצעות ובקשות לקוחות החברה ברחבי העולם, שכוללות, בין השאר, שדרוג המצלמה, הארכת משך חיי הסוללה ושדרוג איכות השמע הבוקע מן הרמקולים במכשיר. הבוקר הוא הושק בארץ ע"י חברת המילטון, יבואנית רשמית של שיאומי בישראל.
 
המכשיר מגיע עם המעבד העוצמתי Qualcomm Snapdragon 835, שדורג חמישי בעולם  במדד AnTuTu הנחשב, בציון 184292. המעבד בעל 8 ליבות הפועלות במהירות של עד GHz 2.45, ומאפשרות את האיזון בין צריכת חשמל וביצועים.
 
למכשיר צג אולטרה בהיר בגודל של5.15  אינץ', רזולוציה מסך של 1920*1080, זיכרון אחסון 64GB וזיכרון מעבד ענק של 6GB RAM וסוללה בנפח של mAh 3,350. המכשיר מגיע עם גרסת Android 7.1.1 ומעליה ה-MIUI8, ממשק המשתמש המתקדם של החברה.
 
עיצוב - המכשיר משלב בצורה 4 צדדי 3D של זכוכית מעוקלת במסגרת אל חלד עשויה מנירוסטה יוקרתית, שיוצרת מראה מלוטש ואיכותי.
 
מערך צילום כפול - המכשיר מגיע עם מערך צילום כפול בעל 2 מצלמות ראשיות (מצלמה בעלת עדשה רחבה 12MP ומצלמה שנייה בעלת עדשת Telephoto 12MP). השילוב בין המצלמות מייצר זום אופטי כפול, שמאפשר לצלם תמונות ברורות של פריטים ממרחק כמו גם צילומי פורטרטים איכותיים. למערך הצילום הכפול מערכת ייצוב תמונה מתקדמת בעלת 4 צירי OIS לייצוב התמונה, שיאפשרו צילום סטילס ווידאו חדים עם מינימום השפעה חיצונית. 2 העדשות מאפשרות יצירת עומק שדה מרהיב, אפקט ששמור בדרך כלל למצלמות DSLR.
 
למכשיר מצלמת סלפי קדמית 8MP. שיאומי שדרגה את ה-beautify mode, שמבטיח צילומי סלפי טבעיים ויפים יותר.
 
אוזניות - למכשיר אין שקע אוזניות. לטובת המשתמשים, שלא מוכנים עדיין להשתחרר מאוזניות עם חוט, הוסיפה החברה מתאם USB Type-C לשקע האוזניות.
 
סוללה וטעינה מהירה – ה-Mi 6 מוביל בצריכה חסכונית של אנרגיה וצורך 25% פחות חשמל ממכשירים קודמים, דבר שמעניק לו חיי סוללה ארוכים במיוחד. עם סוללה בקיבולת שלmAh 3350, המכשיר יחזיק יום עבודה שלם. הוא מגיע עם מטען מהיר Quick Charge 3.0.
 
מסך ותצוגה - התצוגה המתקדמת של המכשיר משלבת טכנולוגיות המאפשרות שימוש ברמת בהירות נמוכה, המאריכה את משך חיי הסוללה. התצוגה בעלת מגוון של רמות בהירות: לא פחות מ-4096 רמות בהירות למראה טבעי מאי פעם.
 
Wi-Fi - הביצועים האלחוטיים של  Mi 6מאפשרים קליטה טובה יותר בתוך הבית, עם פחות נקודות מתות (blind spots).
 
המחיר:
שיאומי Mi 6 יימכר במחיר של  ₪2,199.
 
המכשיר משווק בישראל בצבע שחור.
אחריות יצרן: שנתיים.
 
אבי קורנפלד, מנהל מותג שיאומי בחברת המילטון: "אחת הסיבות, ששיאומי זוכה להצלחה בארץ ובעולם, נעוצה ביכולתה להציג מכשירים שונים המתאימים לקהלים שונים בצורה מושלמת. על אף מחירו הנוח, ה-Mi 6 מכוון לקהל יעד המחפש מכשירים איכותיים ומתקדמים ביותר, בעלי מפרטים טכניים ללא פשרות. ה-Mi 6 של שיאומי לא ממצמץ בתחרות ראש בראש מול מכשירי הדגל של אפל וסמסונג".

MI 6
 
 
 
 

 



 
 
Bookmark and Share