Telecom News - פורסמה הודעה בעניין בקשה למחיקת תמונות טביעות אצבע מהמאגר הביומטרי

פורסמה הודעה בעניין בקשה למחיקת תמונות טביעות אצבע מהמאגר הביומטרי

דף הבית >> דעות ומחקרים >> על סדר היום >> פורסמה הודעה בעניין בקשה למחיקת תמונות טביעות אצבע מהמאגר הביומטרי
רשות האוכלוסין וההגירה פרסמה הודעה בעניין בקשה למחיקת תמונות טביעות אצבע מהמאגר הביומטרי
מאת: מערכת Telecom News, 20.8.17, 17:34ביומטרי

תושב, שביקש הנפקת תיעוד חכם בתקופת המבחן יוכל לבקש מחיקת תמונות טביעות האצבע מהמאגר הביומטרי החל מ-1.9.17 ועד ל-1.4.2019

רשות האוכלוסין וההגירה פרסמה היום, שעד ליום 1.4.19 לא תוכל המשטרה לבקש מידע מהמאגר הביומטרי ביחס לתמונות טביעות האצבע של תושבים, שהצטרפו לפרויקט הנפקת התיעוד הביומטרי בתקופת המבחן.
 
גם לאחר יום 1.4.19 יוכלו תושבים, שהצטרפו בתקופת המבחן, לבקש מחיקה כאמור, אך החל ממועד זה תוכל המשטרה, בכפוף לתנאים המפורטים בחוק, לקבל מידע מהמאגר הביומטרי .
 
גם תושב, שתמונות טביעות האצבע שלו ונתוני הזיהוי הביומטריים, שהופקו מהן, הוכללו בהסכמתו במאגר הביומטרי לאחר תקופת המבחן (החל מיום 1.6.17), יוכל לבקש את מחיקת טביעות האצבע מהמאגר הביומטרי.
 
כתוצאה מבקשה למחיקת טביעות האצבע מהמאגר הביומטרי יבוטלו תעודת הזהות או הדרכון התקפים של המבקש ויונפקו חדשים בתוקף עד 5 שנים, בכפוף לתשלום האגרה בגין הנפקת התיעוד, כפי שנקבע בתקנות. בהליך הגשת הבקשה לתעודת זהות או דרכון חדשים (בעקבות הבקשה למחיקה) ייסרקו תמונות טביעות האצבע ותצלום הפנים של התושב, הם יועברו למאגר הביומטרי: תמונת הפנים תישמר במאגר הביומטרי ואילו תמונות טביעות האצבע תימחקנה לאחר בדיקת השוואה במאגר. בשבב התיעוד תישמרנה הן תמונת הפנים והן תמונות שתי טביעות האצבע של המבקש.
 
קטין (מבקש מתחת גיל 18) או אדם, שמונה לו אפוטרופוס, יכול לחתום לבדו על בקשה למחיקת תמונות טביעות האצבע במאגר ויכול הנציג לחתום לבדו. לא נדרשת חתימה כפולה. 
 
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share