Telecom News - סלקום בעקבות פרטנר: החלה לחבר סיבים לבתים בקצב של עד 1 גיגה

סלקום בעקבות פרטנר: החלה לחבר סיבים לבתים בקצב של עד 1 גיגה

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> סלקום בעקבות פרטנר: החלה לחבר סיבים לבתים בקצב של עד 1 גיגה
סלקום נלחצה (כנראה) מתחילת השיווק של חיבורי סיבים לבתים של פרטנר והחלה לחבר (כנראה בניסוי, כמו פרטנר - בלי רישיון) סיבים לבתים בפתח-תקווה במהירויות של עד 1 גיגה ובמחיר הרגיל של הפס הרחב (כלומר: כ-100 ש"ח לחודש). האם בזק תרשה לעצמה להישאר מאחור?
מאת: אבי וייס, 21.8.17, 22:07סלקום

ראשונים לדווח: כשפרטנר החלה לפני יותר משנה (כפי שחשפנו כאן) לחבר בתים בסיבים ברמת גן, רבים פקפקו באם מדובר בניסוי בלבד (הגם שהיה ללא כל רישיון. למה צריך רישיון - אם הכל הפקר?), או במהלך רציני.

כשחשפנו במרץ 2017 את המחיר ללקוחות הקצה של פרטנר (100 ש"ח לחודש תשתית + ספק), מעטים האמינו, שאכן זה מגיע. ואכן, זה הגיע, ופרטנר השיקה (כמובן ללא רישיון), שירות חדש בנוכחות צמרת משרד התקשורת בשם Partner Fiber, שכבר מכסה עשרות אלפי בתי אב בישראל (יותר ממה שאנלימיטד השיגה בכל שנותיה...).

המהלך הטרי הזה של פרטנר, כנראה סוף סוף העיר את סלקום מתרדמתה (היא ניהלה בשנתיים האחרונות מו"מ, שלא הוביל לשום מקום, לרכוש את אנלימיטד). כעת נחשף, שסלקום החלה בפתח-תקווה לספק שירות משל עצמה, של חיבורי סיבים לבתים ברוחבי פס של עד 1 גיגה ובמחיר זהה לזה של פרטנר, שירות בשם המפתיע: Cellcom Fiber.

יצויין, שפנינו גם למשרד התקשורת וגם לסלקום בשאלה הבאה:
"האם סלקום קיבלה היתר לניסוי טכנולוגי או שיווקי לחיבורי סיבים לבתים?"

תשובה טרם קיבלנו. ככל שנקבל, נעדכן בהתאם. לא להיות במתח, אין סיכוי שנקבל תשובה. איש לא רוצה להפליל את עצמו... 

בכל מקרה, הנושא של הרישיון לא אמור לעניין את הלקוחות, הם מעוניינים ברוחב פס טוב, יציב, במחיר סביר ובשירות איכותי.
האם סלקום תוכל לספק זאת? נקבל משוב מהלקוחות הראשונים של השירות ונעדכן את קוראינו בהתאם. עד היום, עפ"י הדו"חות של משרד התקשורת וגופי הצרכנות, הנושא של רמת השירות היה די צולע בסלקום (בלשון מעטה). נקווה, שהתחרות תעשה את שלה והשירות של קבוצת סלקום ישתפר ואולי גם בזק תצא מההלם של החקירות אצלה, ותתחיל גם היא לחבר סיבים לבתים בישראל.
אז אפשר יהיה להכריז, ש"הגיעו ימות המשיח"...

תשומת לב לכל הפראיירים שרכשו נתב במעבר ל"שוק הסיטונאי": במעבר לחיבורי סיבים לבתים (אצל כל הספקים שיש ושיהיו) אפשר להפוך את הנתב הזה למעמד לעציץ...

להלן הפרסומת של השירות החדש של סלקום:
סלקום



 
 
Bookmark and Share