Telecom News - הסטארטאפ CallMarker מייעל עולם הטלמרקטינג ע"י שימוש בבינה מלאכותית

הסטארטאפ CallMarker מייעל עולם הטלמרקטינג ע"י שימוש בבינה מלאכותית

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> הסטארטאפ CallMarker מייעל עולם הטלמרקטינג ע"י שימוש בבינה מלאכותית
הסטארטאפ CallMarker מייעל את עולם הטלמרקטינג ע"י שימוש בבינה מלאכותית
מאת: מערכת Telecom News, 28.8.17, 10:53טלמרקטינג

הסטארטאפ החדש מחבר בין מוצרים רלוונטיים ללקוחות ומייעל את עבודת אנשי השיווק והמכירות.

סטארטאפ ישראלי חדש הולך לשנות את עולם הטלמרקטינג ולייעל את עבודת אנשי השיווק והמכירות, שידברו רק עם מי שבאמת מעוניין לשמוע מה יש להם להציע.

 CallMarker מסייע לחברות למכור את המוצרים או השירותים שלהן ישירות למי שצריך אותם באמצעות מערכת מבוססת בינה מלאכותית.

המערכת, שפיתח ,CallMarker היא מערכת טלמרקטינג 360 המבוססת ענן. המערכת מקבלת לידים ודואגת להתקשר אליהם בשם ובקול של אנשי המכירות.

רק לאחר שהלקוח הפוטנציאלי אישר כי הוא יכול לשוחח עם איש המכירות, היא מחברת אותו אל השיחה. כך, אם הלקוח הפוטנציאלי ביקש מהסוכן לחזור אליו בעוד שבוע, איש המכירות לא צריך לשים לעצמו תזכורת, המערכת תחייג אליו בעוד שבוע בשעה, שנקבעה באופן אוטומטי.

כך, חוסכת החברה את אותם הלקוחות, שלא טופלו, נשכחו או הלכו לאיבוד. בכך מגדילה, למעשה, המערכת את ההיתכנות לסגירת העסקה ומקצרת את זמן השימוש בטלפון לאנשי השיווק והמכירות, שייעודו לשיחות ענייניות בלבד.

בנוסף, המערכת מאפשרת תהליך למידה לסוכנים ע"י הצגת נתונים על דברים שעבדו בתהליך המכירה ומה לא.  

דורי שבת, מנכ"ל CallMarker: "לטלמרקטינג יש תדמית רעה מאוד וזה בגלל כל אותן שיחות סרק ללקוחות לא רלוונטיים. יתר על כן, עפ"י מחקרים, כ-65% מהשיחות היוצאות אינן מגיעות לשיחות בכלל אלא רק מנסות לתפוס את הלקוח. זה בזבוז זמן אדיר של נציגי השיווק והמכירות. המערכת שפיתחנו מפחיתה את זה ומסייעת לכל חברה להגיע בדיוק במועד ובזמן המתאימים ללקוח ובכך מגדילה את המכירות ומפנה את הזמן של אנשי השיווק והמכירות למשימות אחרות". 
 
 



 
 
Bookmark and Share