Telecom News - עובדי PHI (רשת פרטנר-הוט-מובייל) סוף סוף מאוגדים בהסכם אחד

עובדי PHI (רשת פרטנר-הוט-מובייל) סוף סוף מאוגדים בהסכם אחד

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> עובדי PHI (רשת פרטנר-הוט-מובייל) סוף סוף מאוגדים בהסכם אחד
שנתיים וחצי לאחר הקמת PHI (החברה המחזיקה ומתפעלת את רשת אנטנות הסלולר של פרטנר והוט מובייל גם יחד), שאיגדה בתוכה עובדים, שהגיעו מ-2 החברות (כל קבוצת עובדים עם מערכת הסכמי שכר שונה), כעת - כל העובדים נכנסו להסכם קיבוצי אחד (ובמסגרת ההסתדרות הכללית).
מאת: מערכת Telecom News, 30.8.17, 10:00אייל אילוז

 ב"מייל האדום" קיבלנו (כנראה מאחד העובדים ב-PHI) את ההודעה המשמחת של מנכ"ל PHI, אייל אילוז (בתמונה משמאל, קרדיט צילום: סיון פרג', יח"צ):

"עובדי PHI-Networks היקרים,

אני שמח לעדכנכם כי היום חתמנו על הסכם קיבוצי עם וועד העובדים וההסתדרות הכללית.

אני מברך על ההסכם ורואה בו הישג חשוב לעובדים ולחברה.

ההסכם משקף נאמנה את הצורך לתת מענה לביטחון תעסוקתי והמשך הסדרת ושדרוג תנאי ההעסקה ואת הצורך שלנו כחברה להתמודד עם האתגרים הטכנולוגיים והעסקיים הניצבים בפנינו.

ביחד נמשיך לנוע קדימה ולעמוד בהצלחה באתגרי החברה.

אני מבקש להודות לניצן אליהו, מנהלת משאבי אנוש ולחגי גנש, יו"ר וועד העובדים, שהובילו את המשא ומתן לאורך התקופה ולמרות העליות והמורדות וקשיים במהלך הדרך, השקיעו את מלוא המאמץ והמחויבות להשלים את התהליך ולמצוא את המענה המתאים לסוגיות שעלו.

ולכם עובדי החברה אני רוצה להודות על האחריות והסבלנות לאורך התהליך תוך שמירה על מוטיבציה גבוהה ועמידה ביעדים.

בברכה,
אייל אילוז"

כיום, כשנתיים וחצי לאחר שיצאה לדרך, רשת PHI המשותפת לפרטנר והוט-מובייל היא (מזמן) הרשת המתקדמת והמהירה בישראל (למרות שגם בה מבוצע תהליך של "פירוק אנטנות", כפי שחשפנו לאחרונה שוב כאן). היא תהיה (בשת"פ עם מוטורולה סולושנס) הרשת הסלולרית הבאה של צה"ל, כפי שחשפנו כאן

זו הרשת עם הפריסה הרחבה ביותר בישראל של LTE ושל LTE-A, רשת היחידה שמספקת ללקוחות פרטנר שירותי WiFi Calling בתוך הרשת, בקרוב תספק: שירותי VoLTE, שירותי IoT Pro וגם תספק MIMO 4X4. תודות לניהול מקצועי של המשאבים, הפער בינה לבין מתחרותיה - הולך וגדל עם הזמן. 

עדכון 11:00: ההסתדרות הוציאה הודעה רשמית (מצויה כאן במלואה - למתעניינים) אודות ההסכם הקיבוצי לעובדי PHI וכל פרטיו וכן שלחה תמונה מטכס החתימה על ההסכם ההיסטורי הזה ב-PHI:
טכס החתימה על הסכם עבודה - PHI
 
PHI NETWORKS



 
 
Bookmark and Share