Telecom News - הסטארטאפיסטיות מ-Voiceitt זכו בתחרות She Loves Tech ותצאנה לבייג'ין

הסטארטאפיסטיות מ-Voiceitt זכו בתחרות She Loves Tech ותצאנה לבייג'ין

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> הסטארטאפיסטיות מ-Voiceitt זכו בתחרות She Loves Tech ותצאנה לבייג'ין
מאות יזמיות הסתערו על תחרות ואירוע She Loves Tech. באירוע מרשים התמודדו 10 מיזמים המונהגים ע"י נשים על הזכות להשתתף באירוע וב-Boot Camp הגדול ביותר בעולם המיועד לנשים יזמיות (וליזמים המפתחים לשוק הנשי), שיתקיים בחודש הקרוב בבייג'ין, בהשתתפות כל המשקיעים הגדולים והחברות הגדולות ביותר בעולם.
מאת: אבי וייס, 31.8.17, 11:20

בערב בלתי נשכח מלא יזמיות (וגם יזמים המפתחים לשוק הנשי), שהתקיים אמש במתחם החדש של MerkSpace בעתידים (ת"א), התחרו 10 המיזמים, שעלו לגמר, מול צוות שופטים גדול (בתמונה מתחת), כפי שתיארנו כאן. ההרשמה לאירוע (גם של מתחרים וגם של משתתפים) נסגרה מהר, בגלל עודף ביקוש. 
צוות השופטים

האירוע הגיע לישראל בזכות הנכונות של TLV-Generator בראשותם של אריאלה סוויד וטל כתרן, נכונות לקחת חסות על הרעיון, שהוצג להם ע"י שרון גלאור, יועץ לענייני אסטרטגיית ניהול חדשנות, ישראל - סין, ולסייע בקידום וביישום שלו בישראל. מדובר ברעיון מאוד קליט, שתפס תאוצה מהירה ביותר בסצנת הסטארטאפים והסטארטאפיסטיות הישראלית.

לדברי אנדריאה לי, מנהלת פיתאנדריאה ליוח עסקי She Loves Tech ומנהלת היוזמה בישראל (בתמונה משמאל), בתוך פרק זמן קצר ביותר נרתמו לתמוך באירוע ולתת לו חסות 14 גופים ונוצרו 4 שותפיות, שתמכו ביוזמה גם מבחינה חומרית ובלעדיהם היוזמה לא הייתה יכולה לצאת לדרך.

התמיכה הענקית מהיזמיות ומנותני החסות הביאה את היוזמה הזו לגמר, באירוע שני, שנערך במרקספייס, אירוע שהתמלא במהירות עד אפס מקום - ביזמיות

ההסתערות של יזמיות (וגם יזמים המכוונים עצמם לשווקים המכוונים לנשים) הייתה לדבריה אנדריאה לי מפתיעה ביותר ועלתה על כל הציפיות, למרות לוח הזמנים הקצר של ארגון התחרות בישראל (הקול הקורא הראשון לתחרות הוכרז באמצע יוני 2017). 


10 המיזמים שהתחרו בגמר (ותמונת היזמית ממתחת לכל שם של המיזם והלינק לאתר של המיזם):
WeKast

נעמי אליאל

Surgimate
רבקה ברייגל

Nanosynex
NanoSynex

SandCage
SandCage

Well-Beat
Well-Beat

AbiliSense
קתרין רוטנברג

Strattic
מרים טאוב

Voiceitt
VOICEITT

Mailfixer
רונית זימר

Pink Of View
עדי זמיר

וירג'יניה טן (Virginia Tan), (בתמונה משמאוירג'יניה טןל), היא כיום יזמית ומשקיעה, שנחשפה עם הגיעה לישראל - כאן.

וירג'יניה טן, מייסדת Lean In China ויזמת She Loves Tech: "זה הביקור השני שלי בישראל ואני בכל ביקור מתפעלת מחדש ממה שאני רואה כאן. הפעם, ראיתי את העוצמה הנשית בישראל.

בכל התחרויות, שבהן השתתפתי עד כה ברחבי העולם, במסגרת She Loves Tech, את האירוע אירגנו וניהלו גברים. כאן בישראל, האירוע תוכנן, הונע ונוהל ע"י נשים, בדיוק כמו שהתכוונתי לכך, שהתחלתי את היומה הזו בבייג'ין לפני כשנתיים. תודתי לכל מי שסייע לנו בישראל.  המהירות בה אורגנה התחרות ויצאה לפועל כאן בישראל, ובמיוחד הדחיפה והניהול ע"י נשים, היו הפתעה גמורה עבורי.

She Loves Tech הוא אירוע בינלאומי ובזמן מאוד קצר הפך להיות האירוע הגדול בעולם המכוון לנשים. אני חייבת להודות, שראיתי שיש יותר מדי הבלטה ליזמיות ואני חייבת להדגיש כאן, שאנו לא מוציאים מהתחרות שלנו גברים, אלא להיפך, אנו מעודדים גברים יזמים להשתתף בתחרות ונבליט את הנושא הזה לקראת התחרות בשנה הבאה. הכוונה שלנו להכפיל ואולי אף לשלש בשנה הבאה את כמות המדינות, שתשתתפנה בתחרות. 

היזם Jack Ma, שייסד את עליבאבא, אחת החברות הגדולות ביותר בעולם, אמר: 'הנשים הן המנהיגות של העתיד, כי הן אכפתיות יותר מגברים'. האמרה שלו הובילה אותי לקבל החלטה להקים את הגרעין של חברות, שפגשתי בבייג'ין, כשחזרתי לבייג'ין ב-2013, ורציתי ליצור לנו מסגרת של מפגשים ותמיכה הדדית, שקראתי לה Lean In China. זה צמח במהירות מדהימה ואז הגעתי לרעיו, שיש לקדם את היזמיות באמצעות כמה כלים במקביל, ואחד מהכלים הכי חזקים זו תחרות She Loves Tech. 

הרעיון היה לבנות אקוסיסטם שלם סביב היוזמה הנשית ולבנות שווקים המיועדים לנשים. יש לנו כיום כבר תוכניות אקדמיות, מרכז מחקר, תחרויות, פלטפורמה ליזמיות וקרן הון סיכון. תוך זמן קצר הצטרפו אלינו כל הגדולים בסין וברחבי העולם, משקיעים, אנג'לים, מנכ"לים ובעלים של החברות הכי מובילות וחזקות בעולם, וכל כלי התקשורת הגדולים בעולם החלו לסקר את הפעילות שלנו.

ממה שראינו, יש לנשים כמה מגבלות בעולם היזמות ובכלל זה נגישות נמוכה לקרנות הון סיכון ולהשקעות. יזמיות מקבלות פחות השקעות. זה אחד האתגרים, שהצבתי לעצמי, לשנות את המשוואה הזו. ראינו גם, שלנשים אין רשתות של תמיכה חברתית ומקצועית ואין מספיק מנטורים היודעים ומוכנים להנחות יזמיות. גם בתחום הזה התחלנו לטפל.

לכן, אנו יוצרים רשת עולמית כשסין במרכזה, כי סין שונה במעט בכמה מובנים, בומיוחד בתחום של יזמות נשית. יש בסין המון יזמיות, מעל ומעבר לכל מה שיש במדינות אחרות, אפילו בסיליקון ואלי. יש בסין יותר מיליארדריות, שעשו את ההון שלהן בעצמן, מאשר כל מדינה אחרת בעולם. הכלכלה הצרכנית של סין מונעת כיום ע"י נשים. 

אני מאמינה, שנשים, שתאהבנה את הטכנולוגיה, תוכלנה להצליח טוב יותר בעולם התחרותי בו אנו נמצאים. כיום, כ-70% מהתצרוכת העולמית נרכשים ע"י נשים. האם אנו לא מפספסים כאן הזדמנויות, לפתח מוצרים ושירותים המותאמים טוב יותר לצרכים של הנשים הללו?

זו הסיבה, שאני שואפת להרחיב את קרן ההון סיכון שהקמתי - Teja Ventures, שתהפוך לקרן הון סיכון עולמית ושתפעל לפי ורטיקלים, שבהם יש ייתרון יחסי לנשים. אנו בתחילת הדרך ומאוד נלהבים מהתמיכה, שאנו מקבלים מכל כיוון, וכעת גם כאן בישראל. תודתי לכל מי שתרם וסייע בהצלחת התחרות הזו כאן בישראל". 

הזוכות בתחרות She Loves Tech (ביחד עם צוות השופטים והשופטות):
מקום שלישי: Strattic
מקום שלישי

מקום שני: SandCage
מקום שני

מקום ראשון (מיזם שמקבל אוסף של פרסים והטבות): Voiceitt
מקום ראשון

תמונה משותפת לכל הזוכים בשלשות המקומות הראשונים ולצוות המארגן:
הזוכים
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share