Telecom News - נחשף מודל אבטחת מידע המתבסס על פעילות יישומים בסביבות ענן וירטואליות

נחשף מודל אבטחת מידע המתבסס על פעילות יישומים בסביבות ענן וירטואליות

דף הבית >> חידושים הכרזות >> נחשף מודל אבטחת מידע המתבסס על פעילות יישומים בסביבות ענן וירטואליות
נחשף מודל אבטחת מידע חדש המתבסס על פעילות יישומים בסביבות ענן וירטואליות
מאת: מערכת Telecom News, 3.9.17, 13:23אבטחת מידע
 
התדירות הגוברת והעלות של אירועי אבטחה מצביעים על כשל בסיסי במודלים הקיימים של אבטחה, שמתמקדים ברדיפה אחר איומים. המודל החדש ישפיע על עולם המחשוב באותו האופן, שהמיקרו סגמנטציה השפיעה על הרשת.
 
חברת VMware חשפה פתרון פורץ דרך עבור אבטחת יישומים על גבי סביבות ענן וירטואליות. פתרון VMware AppDefense הוא פתרון אבטחה חדש, שנועד למנף את התשתית הוירטואלית, לנטר יישומים ולהגיב לתגובות תקיפות, באופן אוטומטי. באמצעות שילוב עם פתרונות של צד שלישי, יספק פתרון זה נראות מלאה של הרשת - Visibilty
 
מודל האבטחה החדש מתאפשר הודות לשימוש ההולך וגובר בכלי אוטומציה ביישומים. פתרון AppDefense מאפשר ללקוחות לשפר את היעילות של הבקרה הקיימת על האבטחה בארגון. אבטחת הקצה, מידע על אבטחה וניהול אירועים וניתוחם יכולים להיות משולבים ביחד עם AppDefense, כדי להשיג תמונת מצב רחבה יותר, למנף את התשתית הויראטולית לריפוי ולהגנה על עמדת משתמשי הקצה.
 
מודל זה יאפשר לספקי אבטחה לבנות מרכז נתונים חדש ולשפר את אבטחת הענן. בכך, מפחית הפתרון החדש בצורה משמעותית את ההתקפות, הופך את הזיהוי של האיומים והתגובה אליהם ליותר יעילה ויוצר מודל ידידותי יותר למשתמש.
 
טום קורן, סמנכ"ל בכיר לאבטחת מוצרים בחברתVMware : "התדירות ההולכת וגוברת והעלות של אירועי אבטחה מצביעים על כשל בסיסי במודלים של אבטחה, שמתמקדים ברדיפה אחר איומים. פתרון AppDefense יאפשר מודל אבטחה, שמבוסס על פעילות היישומים ולא פעילות התוקפים. מודל חדש זה ישפיע על עולם המחשוב, באותו האופן ש-VMware NSX ומיקרו סגמנטציה השפיעו על הרשת".
 
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share