Telecom News - אמזון ו-VMware הודיעו על זמינות הענן של VMware Cloud באמזון AWS

אמזון ו-VMware הודיעו על זמינות הענן של VMware Cloud באמזון AWS

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> אמזון ו-VMware הודיעו על זמינות הענן של VMware Cloud באמזון AWS
אמזון ו-VMware הודיעו על זמינות הענן של VMware Cloud באמזון AWS  
מאת: מערכת Telecom News, 3.9.17, 13:56אלי שקד
 
הברית האסטרטגית בין מנהיגות הענן הציבורי והפרטי תספק ענן היברידי משולב.
 
החברות VMware ואמזון הכריזו על הזמינות הראשונית של VMware Cloud ב-AWS. שיתוף הפעולה בין החברות, שנולד מתוך הברית האסטרטגית עליה הוכרז באוקטובר 2016, מאחד בין מרכז הנתונים מוגדר התוכנה (SDDC) לענן של  AWSומאפשר ללקוחות להריץ יישומים בעקביות בקרב סביבות ציבוריות, פרטיות והיברידיות, המבוססות vSphere של VMware כשהוא מעניק להם גישה אופטימאלית לשירותי הענן שמציעה אמזון.
 
ענן VMware cloud ב-AWS, נמכר ונתמך ע"י VMware כשירות ענן אלסטי, שניתן להרחבה עפ"י דרישה, מסיר מחסומים להגירה לענן ולניידות לענן, מעלה את יעילות ה-IT ופותח הזדמנויות חדשות ללקוחות למנף סביבות ענן היברידיות.
 
אלי שקד, (בתמונה), מנהל פעילות VMware ישראל: "לקוחות ממגזרים שונים מאיצים את האימוץ של הענן של אמזון ושל התשתית של VMware ורבים מהם מעוניינים ביכולת לשלב את סביבות הדאטה סנטר הארגוניות שלהם עם סביבות AWS, תוך שימוש בכלים קיימים ובמערכת הכישורים שלהם במסגרת סביבה תפעולית אחת המבוססת על התוכנה המוכרת של החברה.
 
ענן VMware Cloud ב-AWS עונה על דרישה זו. בעזרת VMware Cloud ב-AWS, יוכלו לקוחות החברות, בפעם הראשונה, לתפעל סביבת IT היברידית, שמשלבת את התוכנה של VMware עם הפונקציונליות, האבטחה והמומחיות של הענן של אמזון.
 
מעתה יוכלו הלקוחות להשתמש בכלים המוכרים של VMware כדי לנהל את היישומים שלהם, בלי לרכוש חומרה חדשה, לשכתב יישומים או לשנות את המודל התפעולי שלהם.
 
לקוחות יוכלו למנף את היקף השירותים, שמציעה אמזון, שכוללים מחשוב, מאגרי נתונים, ניתוח נתונים, האינטרנט של הדברים, אבטחה, ניידות, יישום, שירותי יישומים ועוד.
 
השותפות של VMware Cloud ב-AWS תספק ללקוחות פשטות, עקביות ובחירה בפתרונות טכנולוגיים, כאשר הם בונים את הענן ההיברידי שלהם. כיום זמינים יותר מ-30 פתרונות עבור DevOps, הגירת יישומים, הגנה על ענן, אבטחה ועוד".
 
פט גלסינגר, מנכ"ל VMware העולמית: "VMware ו-AWS מסמיכות מחלקות IT וצוותי תפעול בארגונים ומעניקות להם יכולות תאגידיות ועומק יכולות הענן. כך, שמספקת להם פלטפורמה לכל יישום. VMware Cloud ב-AWS מעניק ללקוחות ענן היברידי משולב עם אותה הארכיטקטורה, היכולות והניסיון התפעולי".
 
לתחילת השימוש:  http://cloud.vmware.com/vmc-aws
ענן
 
 



 
 
Bookmark and Share