Telecom News - Enlight Quickshot-אפליקציית צילום ישראלית בחינם בעלת יכולות ייחודיות

Enlight Quickshot-אפליקציית צילום ישראלית בחינם בעלת יכולות ייחודיות

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לצילום \ תמונות >> Enlight Quickshot-אפליקציית צילום ישראלית בחינם בעלת יכולות ייחודיות
מאת: מערכת Telecom News
04/09/17,  22:06
מטרת / הייעוד של התוכנה: המטרה של הסטארטאפ לייטריקס Lightricks מירושלים, שהוקם ב-2013 ע"י 5 מייסדים (ד״ר זאב פרבמן, מייסד שותף ומנכ״ל), היא להציג יכולות, שלא נראו קודם לכן באפליקציות מצלמה, דוגמת מצב ״צילום רצף תנועה״ או עריכת מספר תמונות במקביל, ולשלב יכולות ייחודיות לצד אפשרויות עריכה מתקדמות, פילטרים מקוריים ופשטות שימוש.
שם התוכנה: Enlight Quickshot
קישור להורדה: בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם לאייפון מביאה איכויות צילום בלעדיות למצלמות DSLR אל עולם המובייל. כך, שצלמים יוכלו להשיג תוצאות איכותיות מבלי לעבור תהליך עריכה ארוך ומורכב. לאפליקציה ממשק משתמש פשוט ואינטואיטיבי המכיל אפשרויות עריכה מתקדמות ופילטרים מקוריים, כדי לאפשר למשתמשים להפיק תוכן ברמה הגבוהה ביותר במובייל.
 
האפליקציה היא, למעשה, מעין סטודיו צילום שלם, איכותי ומתקדם, בכף ידם של המשתמשים. זאת מבלי לוותר על פשטות שימוש, איכות או שליטה על מאפייני עריכה.
 
פיצ׳רים מרכזיים:
עריכת מספר תמונות במקביל: למשתמשים ניתנת האפשרות לעריכה של מספר תמונות בעת ובעונה אחת. ניתן להתאים אישית ולהכיל ״סטייל״ הכולל פרמטרים שונים כגון פילטרים, בהירות, עומק ועוד על מספר תמונות ובכך אפשר לשפר אסופת תמונות בעלי מאפיינים דומים כגון תמונות חשוכות ממסיבה או כאלו מוארות מחוף הים - בפעולה אחת.
 
״צילום רצף תנועה״: לראשונה במובייל, משתמשים יכולים ״ללכוד״ תנועה במצלמה ולאחדה לרצף אחיד המופיע כולו בתמונה אחת, בדומה לחשיפה ארוכה הקיימת במצלמות DSLR.
 
Quickshot Mode: מצב צילום מיוחד המיישר ומאזן פריים מוגדר במצלמה, ללא קשר לתזוזת המכשיר ובכך בעצם מייתר את הצורך בעריכה שלאחר צילום הכוללת לרוב יישור ואיזון של תמונות.
 
הגדרות קבועות מראש (״פריסטים״): האפליקציה מאפשרת לבחור הגדרות קבועות מראש של פרמטרים שונים בתמונה מבין מגוון רחב של ערכות: פורטריט, טבע, צילום עירוני ועוד. כל מצב כזה הוגדר מראש בצורה ייחודית לערכת הנושא שלו הוא שייך ובכך מאפשר למשתמשים להחיל בקלות הגדרות קבועות מראש על סוגי תמונות מסוימות.

מסך Quickshot

מסך Quickshot
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share