Telecom News - Huawei מדורגת שנייה במכירות סמראטפונים בעולם לאחר שעקפה את אפל

Huawei מדורגת שנייה במכירות סמראטפונים בעולם לאחר שעקפה את אפל

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> Huawei מדורגת שנייה במכירות סמראטפונים בעולם לאחר שעקפה את אפל
Huawei מדורגת שנייה במכירות סמראטפונים בעולם לאחר שעקפה את אפל
מאת: מערכת Telecom News, 6.9.17, 17:43סין

זאת, על סמך נתונים, שפרסמה חברת מחקרי השוק הבינלאומית  .Counterpoint
 
לאחר שביססה את מעמדה כחברה המובילה במכירות סמארטפונים בסין, מחקר חדש ממצב את Huawei כיצרנית השנייה בגודלה בעולם במכירות סמארטפונים, לאחר שזו מצמצת את הפער מול אפל. סמסונג עדיין במקום הראשון.
 
מנתונים, שפרסמה חברת מחקרי השוק הבינלאומית  Counterpoint עולה, ש-Huawei  מצמצמת את הפער מול חברת אפל ותופסת את המקום השני בהיקפי מכירות סמארטפונים ברחבי העולם. המחקר מבוסס על מעקב חודשי אחר מכירות של 300 מותגי סמארטפון ב-40 מדינות וחושף עליה משמעותית בנתוני מכירות הסמארטפונים של  Huawei בעולם בחודשים יוני ויולי 2017.
 
פיטר ריצ 'רדסון, מנהל המחקר מטעם Counterpoint: "מדובר בציון דרך משמעותי עבור Huawei הסינית, שזוכה לנוכחות גלובלית הולכת וגדלה. ב-3 עד 4 השנים האחרונות גדלה החברה בתחום מכירות הסמארטפונים, הישג אותו ניתן לייחס להשקעה בתחומי מחקר, פיתוח וייצור, יחד עם שיווק אגרסיבי והרחבת ערוצי המכירות".
 
טוראן פטנק, סמנכ"ל בכיר בחברת המחקר Counterpoint: "הגידול במכירות של מותגי הסלולר הסיניים הוא מגמה חשובה מאוד, שאף שחקן בתחום הסלולר לא יכול להתעלם ממנו. צמצום הפער הוא תוצאה של השליטה של המותגים הסיניים בשווקים מרכזיים כמו סין, אירופה ואמריקה הלטינית, לכך יש להוסיף את השדרוג, שביצעו החברות הסיניות בעיצוב הסמארטפונים, שכוללים כיום מסכים ללא שוליים, מפרט עשיר, מצלמות מתקדמות וערכות שבבים בפיתוח עצמי.

סיבה נוספת לצמצום הפער היא הדומיננטיות של החברות הסיניות מול הספקים המובילים בשרשרת ההפצה הבינלאומית, שמסייעים להם רבות בהחדרת המכשירים לצד השחקניות הדומיננטיות".
 
גרף
 
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס