Telecom News - Dell Technologies ציינה שנה ראשונה למיזוג עם EMC

Dell Technologies ציינה שנה ראשונה למיזוג עם EMC

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> Dell Technologies ציינה שנה ראשונה למיזוג עם EMC
Dell Technologies ציינה שנה ראשונה למיזוג עם EMC
מאת: מערכת Telecom News, 11.9.17, 12:16מיזוג

המיזוג הוביל לחברת טכנולוגיה הגדולה בעולם בבעלות פרטית, למוצרים חדשים, להשקעות בסטארטאפים ולפעולות בתחום האחריות החברתית.

Dell Technologies, חברת הטכנולוגיה בבעלות פרטית הגדולה בעולם, ציינה השבוע את יום השנה הראשון להיווצרותה, בעקבות המיזוג בתעשיית ההייטק העולמית של החברות Dell ו-EMC.

המשפחה העסקית של Dell Technologies כוללת אתDell, Dell EMC, Pivotal, RSA SecureWorks, Virtustream ו-VMware, עם שווי של 74 מיליארד דולרים, ומחזיקה בפורטפוליו מקיף ביותר, ממרכזי נתונים ועד הענן.

בשנה הראשונה למיזוג הוקם מערך מכירות מאוחד Dell EMC, שלפורטפוליו שלו נוספו 10,000 לקוחות חדשים, ונוצרה הפלטפורמה הגלובלית Dell Technologies , בהיקף 35 מיליארד דולרים. Dell Technologies סגרה במהלך שנה זו חוב של כ-9.5 מיליארד דולרים.

Dell Technologies אף הודיעה על הסכם רב-שנתי, שחתמה Dell עם GE, יצרנית גדולה של מוצרים דיגיטליים לתעשייה. Dell תהיה ספקית תשתיות ופתרונות מחשוב קצה העיקרית של GE.

אבני דרך, שהושגו במהלך השנה הראשונה של החברה הממוזגת:

השקעות - Dell Technologies המשיכה בשנה זו להשקיע במו"פ, בהיקף שנתי של 4.5 מיליארד דולרים. 100 מיליון דולרים נוספים הושקעו באמצעות זרוע ההשקעות Dell Technologies Capital בסטארטאפים בתחומי בינה מלאכותית, למידת מכונה, האינטרנט של הדברים-IoT וגנומיקה.
שרשרת האספקה - Dell סיפקה בשנה זו 2.55 מוצרים מדי שנייה - 40 מיליון מחשבים אישיים, 2.5 מיליון שרתים / מוצרים ארגוניים; 45 מיליון יחידות תוכנה וציוד היקפי.
תחרות – השרתים ממשפחת Dell EMC PowerEdge הפכו לשרתי ה-x86 הנמכרים ביותר בעולם, ו-Dell EMC הפכה לספקית מובילה של מערכות אחודות. Dell הפכה למס' אחד בעולם באספקת מסכים. Dell EMC הפכה למס' אחד בתחום אחסון זיכרון פלאש.
אחריות חברתית - Dell סיפקה ל-2.3 מיליון בני נוער גישה טובה יותר לטכנולוגיה באמצעות מלגות ושיתופי פעולה. בתחום הקיימות, מחזרה החברה 99% מפסולת הייצור של מטמנות, סייעה ללקוחות לחסוך 380 מיליון דולרים בהוצאות על חשמל באמצעות ייעול צריכת החשמל של מוצריה, יצרה שרשרת אספקה מסחרית ראשונה בעולם של מוצרי פלסטיק, שנמשו מן הים, והתחייבה להפוך 7 טון של פלסטיק, שנמשה מן הים, לאריזות מוצרים. ההוצאות המאוחדות של Dell ו-Dell EMC, על מוצרים ושירותים, שהגיעו מספקים ועסקים קטנים בבעלות נשים או בני מיעוטים, הסתכמו בשנה זו ב-4.9 מיליארד דולרים.
חדשנות - בין הפיתוחים הטכנולוגיים החדשים, ניתן למנות:  
  • מוצרים חדשים: סביבת עבודה Dell Canvas; תחנת עבודה ניידת Precision 7720 עם תשתית למציאות וירטואלית, XPS 13 2-in-1 ,Latitude 7285 2-in-1 עם טעינה סלולרית; מוניטור UltraSharp 8K עם תצוגה ראשונה בעולם של 8K ב-32 אינץ'.
  • שרתי PowerEdge 14G - תשתית לענן לביצוע אנליזות ולמרכזי נתונים מבוססי תוכנה (SDDC).
  • הרחבת יכולות הגנת נתונים של Dell EMC לתוך הענן, לצד תמיכה מבית ב-VMware vSphere ו-VMware Cloud ע"ג שירותי מחשוב ענן של AWS.
  • ריענון מערכת האחסון Data Domain והשקת יישומי הגנת מידע מקיפים.
  • עדכונים במשפ' VxRail של Dell EMC.
  • פתרונות חדשים לרשת הפתוחה ולמערכת הפעלה OS10 Dell EMC.
  • חבילת תוכנה ProDeploy של Dell EMC, שמתוכננת לסייע להפעלת מחשבים אישיים במהירות גדולה יותר.
 



 
 
Bookmark and Share