Telecom News - Dell EMC ו-IBM תצענה פתרונות VMware על גבי הענן של IBM

Dell EMC ו-IBM תצענה פתרונות VMware על גבי הענן של IBM

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> Dell EMC ו-IBM תצענה פתרונות VMware על גבי הענן של IBM
Dell EMC ו-IBM תצענה פתרונות VMware על גבי הענן של IBM
מאת: מערכת Telecom News, 13.9.17, 17:01שי כהן
 
Dell תמכור פתרונות VMware הפועלים בענן של IBM לבסיס לקוחותיה בעולם העסקים הבינוניים.

IBM ו-Dell EMC תשתפנה פעולה באספקת גישה לפתרונות VMware באמצעות הענן של IBM. במסגרת שיתוף הפעולה, מוסיפה IBM מוצרי תשתיות של Dell EMC לסביבת הענן שלה, ומרחיבה את סביבת VMware.

כתוצאה, יכולים לקוחות להעביר עומסי עבודה אל סביבת הענן של IBM כדי למנף את היתרונות אותם מציעות תשתיות Dell EMC ופלטפורמת VMware. במסגרת ההסכם, תמכור Dell עצמה פתרונות VMware הפועלים בענן של IBM לבסיס הלקוחות הרחב שלה בעולם העסקים הבינוניים.

שיתוף הפעולה הנוכחי מרחיב ומעמיק את הקשר ארוך השנים בין IBM ובין VMware, שמאפשר לארגונים להרחיב ולהעביר עומסי עבודה קיימים אל הענן בתהליך הדורש שעות ספורות בלבד לעומת שבועות או חודשים הנדרשים לכך בסביבות אחרות.

שיתוף הפעולה זוכה לאימוץ מהיר בקרב 1,400 לקוחות, שכבר עושים שימוש בפתרונות ענן של IBM לסביבת VMware, שזמינים ברשת הכלל-עולמית של כמעט 60 מרכזי ענן אותם מפעילה IBM ב-19 מדינות. בין הלקוחות נמצאות יצרנית פתרונות התוכנה למערכות זמן אמת Honeywell, וספקית התקשורת והשירותים המקוונים Vodafone.

פתרונות הענן של IBM לסביבת VMware מתמקדים בלקוחות בעולם העסקי המחפשים אחר דרכים לשפר את רמת האבטחה. לקוחות יכולים להריץ פתרונות VMware על גבי שרתים יעודיים, להצפין את הנתונים המאוחסנים במערכות אחסון הקשורות לשרתים האלה, ולקשר את סביבת המחשוב הפנים-ארגונית אל הרשת העולמית של מרכזי הענן של IBM.

Dell EMC מאפשרת ללקוחות לבחור בין סביבות VMware שונות, באתר הארגוני או בענן של IBM, באופן המסייע למחלקת טכנולוגיות המידע לעמוד בעלית ביקושים לשירותים, כמו גם לגשת לשירותי הענן של IBM עצמה, לרבות מחשוב קוגניטיבי וניתוח אנליטי.

Dell EMC תחל למכור פתרונות VMware על גבי הענן של IBM ללקוחות מסחריים החל מהרבעון האחרון של השנה.

במהלך כנס בינ"ל של VMware המתקיים השבוע בברצלונה, חשפה IBM כלים חדשים לבקרה ושליטה ברשת, שמפותחים ע"י F5 Networks ו-Fortinet ופועלים בסביבת הענן שלה, ומאפשרים הרחבת סביבות VMware אל הענן הציבורי ללא צורך בשינוי כל שהוא ביישומים עצמם.

IBM הפכה השבוע גם לאחד השותפים הראשונים המאמצים את טכנולוגיות VMware HCX המאפשרות ניוד והגדלת עומסי עבודה בין סביבת הענן של IBM ובין כל ענן המבוסס על VMware.

החל מהרבעון האחרון של השנה, תציע IBM באמצעות הענן שלה גם את סביבת שולחן העבודה הווירטואלי החדשה VMware Horizon Cloud, שתסופק כשירות ענן מנוהל מלא או במתכונת היברידית של שולחן עבודה כשירות (DaaS). במקביל, הודיעה IBM על זמינות תשתיות ענן ציבורי בסביבת VMware ליישומי SAP HANA, במתכונת שרתים פיזיים (Bare Metal).

שי כהן, (בתמונה), מנהל יחידת הענן ב-IBM Israel: "השוק הישראלי למד להעריך את פתרונות VMware ולמנף אותם, בייחוד ארגונים בקנה מידה בינוני. האפשרות, להרחיב את הפתרונות באופן גמיש אל הענן של IBM וליהנות מיכולות הניהול, הכלים הקוגניטיביים והאנליטיים הייחודים המוצעים בענן שלנו, פותחת אופציה אטרקטיבית במיוחד לארגונים הנערכים לדור הבא בעולם המחשוב".

קרדיט צילום תמונה עליונה: סמדר כפרי.
 
 



 
 
Bookmark and Share