Telecom News - ספק פתרונות עולמי ענק חדש נולד בתחום שירותי הטלקום, הסייבר וה-IoT

ספק פתרונות עולמי ענק חדש נולד בתחום שירותי הטלקום, הסייבר וה-IoT

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> ספק פתרונות עולמי ענק חדש נולד בתחום שירותי הטלקום, הסייבר וה-IoT
בכנס הגדול ביותר, שנערך אי פעם באירופה ע"י VMware, נחשפו הכיוונים החדשים של הענק העולמי הצומח במהירות. בנוסף להתפתחות המרכזית בתחום העננים ההיברידיים, VMware מעוניינת להוביל את השוק עולמי בתחומים, שלא הייתה מובילה בהם ובראשם שוק ספקי התקשורת.פט גלסינגר, מנכ"ל VMware
מאת: אבי וייס, 17.9.17, 07:30

אירוע VMworld 2017 Europe, שנערך בברצלונה (ספרד), היה הגדול ביותר שנערך אי פעם ע"י VMware, עם כ-11,000 משתתפים מכל רחבי העולם, מהם למעלה מ-150 משתתפים (לקוחות, שותפים עסקיים ועיתונאים) של VMware מישראל.

זאת, בנוסף למאות הנציגים הישראליים, שהיו באירוע מיוזמתם ובתפקידים שונים בדוכנים הרבים של חברות ישראליות, שהציגו בתערוכה (דוגמת אמדוקס וצ'קפוינט, שהיו בולטות באירוע, וגם עשרות סטארטאפים וחברות הייטק ישראליות רבות. דיווח מלא על הופעת אמדוקס על הבמה המרכזית באירוע - מצוי כאן למתעניינים). ניתוח של כלל ההכרזות שהיו באירוע - מצוי כאן, למתעניינים). 

את המשלחת הישראלית הובילו שמוליק ענתבי, דירקטור אזורי -MEDI ב-VMware, אלי שקד, המנכ"ל הטרי (יחסית) של VMware ישראל וצוות הבכירים של VMware באזור MEDI ,EMEA וישראל. 

ז'אן פייר ברולרד, (בתמונה למטה מימין), סגן נשיא בכיר ומנהל כללי לאזור EMEA: "אנו נמצאים בשלב הבא של המהפכה הדיגיטלית. אנו חושפים כעת דור חדש של פתרונות בתחומים, שאנו מעוניינים להוביל אותם, מעבר להצלחה שלנו ביחד עם שותפינו הרבים שלנו דוגמת: אמזון - AWS ו-IBM בתחום העננים ההיברידיים, ובכלל זה אנו מציגים פתרונות חדשים בתחומים הבאים: NFV לספקי תקשורת וארגונים, IoT, סייבר, ניידות עובדים, אחסון וירטואלי, AR/VR, AI, PC as a Service ועוד. [ריכוז כל ההכרזות החדשות בכנס מצוי כאן]. 

באירופה כבר 41 ספקי תקשורת הצטרפו אלינו כלקוחות VMware, לשלל הפתרונות הווירטואליים המתקדמים שלנו ובמרכזם הפתרון של תחום ה-NFV (מצ"ב כאן פרטי ההכרזה של פתרונות תחום ה-NFV בשת"פ עם Dell-EMC, פתרונות חדשניים המפותחים בסביבת OpenStack. מצ"ב כאן פרטי ההכרזה אודות פתרונות OpenStack).

הספקים הבולטים, שאימצו את הפתרונות הללו, הם וודאפון (מצ"ב כאן פרטי ההכרזה של Vodafone) וסוויסקום (SwissCom), שתי חברות תקשורת ענקיות, שמספקות שירותי תקשורת מכל הסוגים בעשרות רבות של מדינות. כל שבוע מצטרפת לפחות עוד חברת תקשורת משמעותית באירופה ליוזמה שלנו, וגם התחלנו לראות ארגונים, שנכנסים לתחום הזה, בעיקר לפתרונות IoT ניידים".

פט גלסינגר, (בתמונה למעלה משמאל), מנכ"ל VMware: "לפני כ-5 שנים הייתה זו הפעם הראשונה, שנחשפתי לציבור כמנכ"ל VMware. היו אלה 5 שנים מוצלחות ביותר. הטכנולוגיה משנה כל תחום בחיינו, החל מבידור וכלה ברפואה. היא לא רק משנה את השווקים, אלא משנה את תפיסות העולם שלנו, צורת העבודה שלנו והתנהגות שלנו. 

אולם, יש עדיין הרבה לאן להתפתח. אנו רק בתחילת הדרך. לדוגמה: רק 1% מהסחר העולמי של מוצרים עבר ל-E-Commerce, למרות ההצלחה הפנטסטית של חברות ענק דוגמת אמזון ועליבאבא. 

ממה שאנו רואים בעולם הדיגיטלי אותו אנו מובילים, עם שותפים רבים, עולם הטלקום עובר מהפכה של מעבר ל-5G ויהיה המוקד של שירותים חדשים דוגמת IoT, שידרשו הרבה שירותים חדשים, כולל יכולות מחשוב ענן בקצוות. לכן, פתרונות ה-NFV, שאנו מציגים, יובילו להערכתנו את המהפכה הזו. אנו מציגים את כל הכלים הנדרשים לספק התקשורת של המחר, ספק התקשורת של הדור הבא. כבר יש לנו לקוחות ענק, שמובילים את האימוץ של התחום הזה, בנוסף לספקי פתרונות ענקים מאוד מוצלחים דוגמת אמדוקס הישראלית, שמובילים את שוק ספקי התקשורת העולמי לכיוונים הללו.

ה-AI עם יכולות מתקדמות דוגמת Machine Learing משתלבים במערכות ה-NFV ובמערכות ה-IoT. הכל משתלב וזה העתיד של עולם התקשורת.

הלקוחות מבקשים להעביר את כוח המחשוב הענני לקצה. זה דורש יכולות שאין כיום ברשתות התקשורת וברשתות ה-IoT הפרטיות הקיימות והמתפתחות. זה דורש מערכות חדשות של אבטחה, שרידות וניהול, כשהכוח הענני עובר לכל קצוות הרשת. 

תחשבו על כך, שב-1810 כ-80% מהעובדים בארה"ב עסקו בחקלאות, וכיום, ב-2017 זה 2%. כיום, רוב העובדים בארה"ב ובעוד מדינות מתקדמות בעולם, עוסקים במקצועות של התעשיות החדשות, תעשיות המידע, תעשיות העוברות להיות דיגיטליות. אנו עוזרים לכל התעשיות לעבור לעידן הדיגיטלי.

הרעיון שלנו מאוד ברור: כל מכשיר קצה, כל אפליקציה, כל סוג של ענן, יעבדו בבטחה במערכת אחת קלה וידידותית למשתמשי הקצה. 

חברות התקשורת הן חלק בלתי נפרד מהמהפכה הזו. מה שעבר על עולם ה-IT בעשור האחרון, עובר כעת על חברות התקשורת. ה-IoT הוא חלק בלתי נפרד מהמהפכה הזו. ההתפשטות של מהפכת ה-IoT מחייבת עננים בקצה - Edge Clouds. לכן הכרזנו על מערכת Cloud-to-Edge ויש כבר ספקים, שעברו לגישה הזו, למשל ענקית הרכב טויוטה. כדי שהכל יעבוד בסביבה אחת, פיתחנו את WorkSpace One, שמספקת גם את שכבות ההגנה, הניהול והתפעול הנחוצים לעבודה במערכת אחת אינטגרטיבית. 

ההכרזות שלנו על שותפויות עם IBM, אמזון - AWS וספקי ענן נוספים (כולל מיקרוסופט, גוגל ורקספייס), כבר מוכיחות את עצמן. יש התלהבות בשוק מהיכולות הללו. יש לנו כבר לקוחות ענק בכל רחבי העולם הדוחפים את הפתרונות הללו, של ענן היברידי.

כ-4,400 ספקי שירותי ענן בכל רחבי העולם התאימו את עצמם ליכולות החדשות, מה פט גלסינגר ו-VRשמספק יכולת לעבור עם המידע והנתונים מכל ענן פרטי לכל ענן ציבורי, בקליק של עכבר. בעתיד זה ייעשה ב'השלכה' ב-VR (בתמונה משמאל, פט גלסינגר מדגים שימוש ב-VR לניהול מידע ומשאבים בעננים היברידיים).

העתיד של ניהול ה-Data Centers ושירותי הענן הוא ב-VR ואנו כבר מציגים כלים ראשוניים בתחום זה לקהילת המפתחים העולמית, כי זה ייעשה בקוד פתוח.

יצרנו מערכת של הסמכות של שירותי הענן ההיברידי שלנו, ומאז ההכרזה, תוך כמה ימים כבר הסמכנו 5 שותפים גדולים.

יש לנו כבר 10 שירותים חדשים לבחירה, למי שמפעיל את הענן ההיברידי המאושר אחרי ההסמכה שלנו ובשנה הקרובה נוסיף עוד הרבה שירותים חדשים, לפי הדרישות המשתנות של הלקוחות שלנו.

הרעיון של Multi-Cloud נקלט אצל כל הארגונים, שאני מדבר איתם. זה למעשה קיים ועובד אצל לקוחות רבים שלנו. הם מבקשים לשנע משאבים ומידע בקלות ובצורה מאובטחת מענן לענן, לפי הצרכים, העומסים, הרגולציות, הבעלות על המידע, הרצון של לקוחות הקצה והמשתמשים והעלויות של כל ענן. לכן, העטיפה (Packaging) של הכל: אפליקציות, מידע, אחסון ותקשורת בעננים מרובים היא הייחוד, שאנו מובילים בשוק העולמי.

העתיד של התפתחות התחום שלנו מצויה בעננים היבריידים, בצד הכניסה המוצלחת מאוד שלנו לתחום הסייבר עם פתרונות NSX, וכיום אנו מכריזים על כמה כלים חדשים ומתקדמים בעולם הסייבר. המערכות הללו מספקות מעטפת הגנה מלאה, בשת"פ עם חברות נוספות, להגן על רשתות ספקי תקשורת, רשתות של ארגונים ועל כל מכשיר נייח או נייד בכל מקום העולם, להגן על כל אפליקציה מכל סוג ועל כל סוג של ענן היכן שלא יהיה. אנו גם מספקים תאימות מלאה לרגולציות החדשות שיש באירופה דוגמת ה-GDPR

אנו נמשיך להשקיע בסטארטאפים וביזמים בישראל. ישראל היא מוקד של חדשנות ומצוינות עבורנו ולא מעט מההכרזות היום נובעות מפיתוחים של סטארטאפים, שרכשנו והטמענו בתוך מגוון מוצרי ופתרונות VMware. 

העולם הולך קדימה. בעבר, מנהלים לא יכלו לקלוט את הרעיון, שמידע שלהם והמערכות שלהם יעבדו על מערכות וירטואליות. הם גם לא האמינו לנו, שניתן לעבוד ממכשירים סלולריים נידים ומכל מקום. כיום, יש כאלה שלא מוכנים לקבל את הרעיון של רכב אוטונומי. יש שדוחים את פתרונות הצ'אטבוטים, הרובוטים וה-AI. אולם, הטכנולוגיות הללו מגיעות לכל פינה והן מצליחות, כי יש להן ביקוש. העולם נע קדימה והאנשים מסתגלים די מהר לטכנולוגיות החדשות. אי אפשר לעצור את הקידמה". 

הכותב היה אורח VMware בכנס VMworld Europe 2017 בברצלונה.
 
בתמונה (מימין): ז'אן פייר ברולרד, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי לאזור EMEA, פט גלסינגר, מנכ"ל VMware:
ראשי VMWARE

בתמונה: הצוות המקצועי העולמי הבכיר של VMware (מימין): Rajiv Ramaswami, ה-COO למוצרים ושירותי ענן, Sanjay Poonen, ה-COO לשירותי לקוחות, Raghu Raghuram, ה-COO למוצרים ושירותי ענן:
ראשי VMware, שלושת ה-COO
NFV



 
 
Bookmark and Share