Telecom News - ספק תקשורת חדש קווי וסלולרי פורץ לשוק הישראלי - "לב אנאטל"

ספק תקשורת חדש קווי וסלולרי פורץ לשוק הישראלי - "לב אנאטל"

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> ספק תקשורת חדש קווי וסלולרי פורץ לשוק הישראלי - "לב אנאטל"
ספק תקשורת חדש קווי וסלולרי פורץ לשוק הישראלי - "לב-אנאטל"
מאת: מערכת Telecom News, 18.9.17, 17:36שמעוני, קרא                     
 
רישיונה מאפשר אספקת מגוון שירותי טלפון נייח על גבי תשתית רחבת פס (VoB), שירותי סלולר ברשת אחרת (MVNO) ושירותי בזק בינלאומיים.
 
שר התקשורת איוב קרא העניק לחברת "לב אנאטל" רישיון כללי אחוד. הענקת הרישיון ל"לב אנאטל" היא שלב נוסף ברפורמה לפישוט הרגולציה ואיחוד מספר רישיונות לרישיון כללי אחד.
 
הרישיון האחוד נועדו להקל בדרישות המוטלות על חברות תקשורת בעלות רישיון כללי, שאינן מחויבות בפרישת תשתית כלל-ארצית, כדי להקטין את חסמי הכניסה של גורמים נוספים לשוק התקשורת ולהגדיל את מספר המתחרים. זאת, מבלי שתהיה פגיעה באיכות השירות לציבור.

רישיון אחוד מאפשר לספק מספר שירותים לרבות: טלפון נייח, טלפון נייד, תקשורת בינלאומית, גישה לאינטרנט ושירות חיבור חצרי לקוח לרשת תקשורת  ציבורית.

לב אנאטל החלה את דרכה כמפיצת טלפונים סלולריים בירושלים עם דגש על  דוברי צרפתית, וכמשווקת תוכן בצרפתית באינטרנט. בהמשך הרחיבה החברה את שירותיה גם לדוברי אנגלית. לחברה חבילות של חיבורים עד 200 מגה ספק + תשתית, לרבות חבילות של שילוב סלולר וקווי. החברה ממוקמת בירושלים עם סניף בנתניה.

החברה היא MVNO על הרשת של הוט-מובייל (כלומר: על רשת PHI המשותפת לפרטנר ולהוט-מובייל)..

עם הענקת הרישיון, "לב אנאטל" מצטרפת ל-9 בעלי רישיון כללי לשירות טלפון נייח ונייד, ביניהן מרתון 018 אקספון הצפויה להתחיל בהספקת שירות בעתיד הקרוב ו-17 בעלי רישיון כללי אחוד הפועלים בשוק הישראלי.

איוב קרא: "מדובר בשלב נוסף בהתפתחות התחרות בשוק התקשורת,  עם הוספת בעל רישיון, שאינו מחויב בפרישת תשתית כלל-ארצית לשוק והגדלת מספר המתחרים. זאת, מבלי שתהיה פגיעה בטיב השירות לציבור".
 
בתמונה למעלה: מימין לירון שמעוני מנכ"ל ובעלים "לב אנאטל", שר התקשורת איוב קרא.

 
אנאטל



 
 
Bookmark and Share