Telecom News - "חילופי הגברי" בצמרת משרד התקשורת נמשכים, תקווה לשנה טובה יותר

"חילופי הגברי" בצמרת משרד התקשורת נמשכים, תקווה לשנה טובה יותר

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> "חילופי הגברי" בצמרת משרד התקשורת נמשכים, תקווה לשנה טובה יותר
אחרי ש"האישה החזקה" של משרד התקשורת (תמי לשם) פרשה והוחלפה אמש ע"י אביבית מסבנד, מגיע גם התור להחלפת ראש מטה שר התקשורת ומינוי בעלי תפקידים נוספים חדשים (סמנכ"ל בכיר לכלכלה ותקציבים, סמנכ"ל בכיר לפיקוח ואכיפה) וגם הגיעה העת למנות מנכ"ל חדש ולהפסיק את הבדיחה של מנכ"ל זמני. 
מאת: אבי וייס, 19.9.17, 10:00רן שטרית

אתמול החל עידן חדש בתוך משרד התקשורת, עם מינויה של אביבית מסבנד (כאן), שמגיעה ממערך בתי המשפט, ללא כל מחויבות לעולם הישן של התנהלות משרד התקשורת, שנתקע אי שם במאה ה-19.

אולם, זה אינו המהלך היחיד של "חילופי גברי" ולכן שלחנו אתמול את השאלה הדחופה הבאה למשרד התקשורת:
"שלום רב וחג שמח (כלומר: שנה טובה). נודה להתייחסות לפסקה הבאה:
"עזיבה נוספת של בכיר במשרד התקשורת והפעם מדובר ברן שטרית (בתמונה משמאל), ראש מטה שר התקשורת בשנתיים האחרונות. לאחרונה, נפוצו פרסומים שונים לפיהם שטרית מתמודד על תפקיד יועץ ראש הממשלה לענייני חקיקה וכנסת. תפקיד, שהתפנה עם עזיבתה הכפוייה של פרח לרנר. בכל מקרה, נאחל לו בהצלחה לכל אשר יילך.

עזיבתו של שטרית את לשכת השר מצטרפת לעזיבה נוספת בלשכה, שנחשפה לאחרונה בטלקום ניוז, של יועצת השר והממונה על חופש המידע, טלי פלג. בהקשר זה, יש לציין גם את עדי קהאן גונן ("עוזרת המנכ"ל בנבצרות"), שנחשדת בפלילים ונאלצה לעזוב את לשכת המנכ"ל ובניגוד להודעה, שנמסרה לבית המשפט, עדי לא הועברה (בפועל) לעבוד באגף אחר במשרד (אגף הדואר), אלא נמנעת מלהגיע בכלל למשרד התקשורת. (היא לא היחידה שלא מגיעה למשרד בימים אלה...).  

כידוע, מאחר שלמעשה לא פעל בשנים האחרונות שר תקשורת במשרה מלאה, לשכת השר ולשכת המנכ"ל פעלו כיחידה אחת. עזיבה בה בעת של שלושה יועצים בכירים בצמרת, מהווה מכה קשה להתנהלות המשרד ועוד בתקופה בה המנכ"ל נמצא בנבצרות ואת מקומו ממלא מימון שמילה, שלא מצליח לנהל כראוי את המשרד, דוגמה בולטת: קריסת אגף הרישוי. 

כזכור, טלקום ניוז חשף בעבר כיצד אותו מימון שמילה (בתשמילה וחבריםמונה משמאל, שמילה הוא הראשון מימין. לחיצה על התמונה מגדילה אותה), ניצל את מינויו הזמני כמנכ"ל בפועל, כדי "לסדר עבודה" בלשכה למכריו ושכניו.

אולם, לאור החשדות הפליליים העוטפים את משרד התקשורת ממש בימים אלה, אין סיכוי שמימון שמילה יחזור על תרגיל "אם יש חברים לא צריך פרוטקציה" - כפי שנחשף בטלקום ניוז, כך גם נמנע לאחרונה הניסיון "לשתול" את רונית בן טל, יו"ר ועד העובדים לשעבר, בתפקיד הסמנכ"לית הבכירה למינהל ומשאבי אנוש, במקום תמי לשם, שעזבה בחופזה ימים ספורים טרם מינוי מחליף (די ברור למה). 

יש לקוות, שימונו בהקדם בעלי תפקידים ראויים לתפקידים שהתפנו, כדי לנסות להחזיר את המשרד למסלול עבודה ראוי".

תגובה לא הצלחנו לקבל. ככל שתתקבל תגובה, נעדכן בהתאם. 

בקרוב ימונו שני סמנכ"לים בכירים חדשים (כלכלה ופיקוח) ונקווה, שאולי המשרד יחל את שנת תשע"ח ב"רגל ימין". אולם, כל עוד הצמרת (השר והמנכ"ל הזמני) לא מתחלפים, הסיכויים לשיפור - מאוד קטנים עד אפסיים
שנה טובה



 
 
Bookmark and Share