Telecom News - שליש מחברות הטכנולוגיה בעולם תשקנה בשנה הקרובה פתרונות תומכי 5G

שליש מחברות הטכנולוגיה בעולם תשקנה בשנה הקרובה פתרונות תומכי 5G

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> שליש מחברות הטכנולוגיה בעולם תשקנה בשנה הקרובה פתרונות תומכי 5G
שליש מחברות הטכנולוגיה בעולם תשקנה בשנה הקרובה פתרונות תומכי 5G
מאת: מערכת Telecom News, 25.9.17, 12:06אדר אייל

במחקר גלובלי נסקרו 297 בכירים בחברות המעסיקות יותר מ-1,000 עובדים. בקרב חברות טכנולוגיה בעולם הפריסה והאימוץ של 5G הוא עניין עכשווי, ונמצא בעדיפות גבוהה על סדר היום.
 
מחקר, שביצעה איקסיה (Ixia), חטיבה ב-Keysight Technologies, ספקית של פתרונות לבדיקות, נראות והגנה על סביבות הרשת והענן הארגוניים, בקרב חברות הייטק מראה, ש-83% מהחברות תפרוסנה טכנולוגיות סלולר 5G במהלך 24 החודשים הבאים. במחקר, שעסק בתוכניות לשימוש והטמעה בטכנולוגיות דור 5 של מגזר חברות ההייטק וספקיות שירות גלובליות, שהתבצע בשיתוף עם חברת המחקר Dimensional Research, סקרה איקסיה 297 בכירים בחברות המעסיקות יותר מ-1,000 עובדים.

בסקר עלה, ש-67% מהארגונים כבר החלו תהליך של בחינת טכנולוגיות דור 5, או שהם יחלו תהליך בחינה כזה במהלך 12 החודשים הקרובים. עוד עלה, ש-13% מהארגונים כבר סיימו פריסה של רשתות סלולריות מדור 5.

96% מהחברות הנסקרות ציינו, שבתוכניות שלהן קיימת התייחסות לשימוש בטכנולוגיות דור 5:

36% ציינו, שבכוונתן לפרוס בארגון רשתות ותשתיות של דור 5;
34% ישתמשו בטכנולוגיה כדי לשלב אותה במוצרים ושירותים שלהן;
18% ליצירת תוכנה תומכת שימושים בטכנולוגיות דור 5;
8% ליצירה של חומרה או מכשירים תומכי דור 5;
ורק 4% ציינו, שאין להם כלל תכניות לשימוש בטכנולוגיה.

לדעת הנסקרים, הסקטורים, שיובילו את האימוץ של טכנולוגיות דור 5 הם: ספקיות תקשורת (73%), ספקיות טכנולוגיה (67%), מוסדות פיננסיים (37%). סקטורים מובילים נוספים הם רפואה (33%), מדיה ופרסום (33%) וריטייל (27%).

המחקר מצביע, שהארגונים יפיקו מטכנולוגיות דור 5 אפשרות לשיפור ביצועים, להגדלת אפשרויות החיבוריות  בדגש על חיבור לעולם ה-IoT, והעצמה של המשתמשים. עוד מצוין, שרשתות דור 5 רלוונטיות במיוחד לעולם הדיגיטלי, ולטרנספורמציה הדיגיטלית, שעוברים ארגונים, שבמסגרתה הם משתמשים בטכנולוגיה כדי לייצר תשתיות IT מהירות וגמישות.

הסיבות לאימוץ טכנולוגיות דור 5, שעלו במחקר: מעבר לרשת גמישה וסקיילבילית (59%), מענה לדרישה של הצרכנים (55%), ורצון לייצר מובילות שוק (46%).

החסמים המרכזיים לאימוץ טכנולוגיות דור 5 כוללים: תקציבים מוגבלים (42%), העדר של סטנדרטים ברורים והנחיות של גופי התקינה (38%), וחוסר בהתמחות בטכנולוגיה (35%).

חסמים נוספים, שציינו הנשאלים במחקר, כוללים: מחסור בתדרים זמינים (24%), מודל עסקי לא ברור (19%), וזמינות של כלי בדיקה מתאימים (16%).

אדר אייל, (בתמונה), מנהל פעילות איקסיה (Ixia) בישראל, רוסיה, טורקיה, מזרח אירופה ואפריקה: "בציבור הכללי ובקרב מומחים ואנליסטים קיימת התחושה, שאימוץ של טכנולוגיות 5G הוא עניין עתידי, והערכות מדברות על תחילת פריסה לצרכנים בין השנים 2020 ועד 2022. אלא שאנו רואים באופן מובהק, שבקרב חברות טכנולוגיה הפריסה והאימוץ של 5G הוא עניין עכשווי, ונמצא בעדיפות גבוהה על סדר היום. מדובר בחברות העוסקות בתחומים של תקשורת או חברות לייצור חומרה, ציוד ושבבים. חברות אלו מייצרות את עמוד השדרה, שעליו ייבנו הרשתות העתידיות, והן נמצאות עמוק בתהליכים לפיתוח מוצרים שיתמכו בטכנולוגיה החדשה.

פתרונות בדיקה, הגנה בפני התקפות והדמיה של תעבורת רשת עתידית למוצרים תומכי 5G, יסייעו לארגונים לבצע את המעבר לעולם הטכנולוגי החדש הזה בצורה בטוחה וחלקה יותר. מנהלי פיתוח יוכלו להבטיח, שהמוצרים המצויים תחת אחריותם מוכנים ותואמים לדור 5, ויאפשרו ללקוחותיהם ליהנות מיתרונות המהירות והחיבוריות, שמבטיחה הטכנולוגיה".

המחקר - כאן.
 
5G



 
 
Bookmark and Share