Telecom News - גבוה יותר, רחוק יותר - הושק רשמית בישראל ה-Galaxy Note 8

גבוה יותר, רחוק יותר - הושק רשמית בישראל ה-Galaxy Note 8

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> גבוה יותר, רחוק יותר - הושק רשמית בישראל ה-Galaxy Note 8
גבוה יותר, רחוק יותר - הושק רשמית בישראל ה- Galaxy Note 8
מאת: חיים חביב, 25.9.17, 16:14נוט 8

מאז השקת ה-e Not הראשון ב-2011, התפתחה קהילת חובבי / מכורי ה-Note בעולם ועפ"י סקרי שוק של סמסונג לאחרונה, כ-75% מהם רואים בו את המכשיר הטוב ביותר שהיה להם.
 
סמסונג אלקטרוניקס ישראל השיקה הבוקר בת"א את ה-Galaxy Note 8, דגם הדגל במשפחת מכשירי ה-Note. ה- Galaxy Note 8זמין כעת בארץ במגוון ערוצי מכירה בגווני שחור חצות, אפור סחלב וזהב מייפל. המחיר המומלץ לצרכן הוא  3,999 ₪ כולל מע"מ.

קריין קו (Crane Koh), מנכ"ל סמסונג ישראל: "אנו מעריכים את הלהט המתמיד של קהילת משתמשי ה-Note בישראל ובעולם. צרכנים אלה היוו עבורנו מקור השראה מאז ומתמיד ואת ה-Note החדש עיצבנו עבורם: החל מצג ה-Infinity וכלה ב-S Pen חכם יותר וה-Dual Camera העוצמתית".

גיא היבש, דירקטור חטיבת המובייל, סמסונג ישראל: "ה-Note 8 החדש מבוסס על עקרון מרכזי אחד - לעשות דברים גדולים יותר. מדובר לא רק בסלוגן, אלא בתפיסה רחבה של סמסונג. הסיבה לכך היא המשתמשים הנאמנים של סמסונג, שמביאים אותנו לקצה היכולת בכל פעם מחדש ודורשים מאתנו לחשוב בגדול ולייצר עבורם טכנולוגיה מתקדמת יותר, שתאפשר להם יותר".

ליהנות יותר ולעשות יותר
מסך ה-Infinity הרחב של ה-Galaxy Note 8 מצויד בצג הגדול ביותר, שנראה עד כה במשפחת ה-Note, אך עם זאת, עיצוב הגוף עדיין מאפשר לאחוז בו בנוחות ביד אחת. לצג ה-Infinity בגודל 6.3 אינץ' רזולוציית Quad HD+ Super AMOLED המאפשרת תצוגה מרבית במינימום גלילה. המכשיר מאפשר מרחב צפייה, לקריאה, לכתיבה, לאיור (גרפיקה) ועוד, ובפועל מציע המכשיר יכולת אולטימטיבית לריבוי משימות.
המכשיר מציע לראשונה את ה-App Pair החדש, שמאפשר יצירה אישית של צמדי אפליקציות, שפועלות בו זמנית ובקלות ומופעלות מהפאנל Edge. כך, ניתן להריץ ולהשתמש בו-זמנית ב-2 אפליקציות. לדוגמא, כתיבת הודעת טקסט במקביל לצפייה בסרטון ווידיאו או צפייה ביומן במקביל לחיוג לשיחת ועידה. ישנן ועוד אפשרויות צימוד מגוונות.

S Pen: מעצים את מעמדו כדרך לתקשר
מאז השקתו הפך העט החכם, ה-S Pen , למאפיין בולט בסדרת ה-Note. ה- S Pen החדש מאפשר רגישות משופרת ללחץ ומסייע גם בתקשורת, שאינה טקסטואלית. לדוגמא, באמצעות ה-Live Message ניתן לשתף טקסטים מאוירים או ציורים בפלטפורמות שונות התומכות ב-GIF אנימציה (Animated GIF).

יכולת הצג ל-Always On Display מאפשרת שליטה בהתראות ללא צורך בפתיחת המכשיר. כך לדוגמא, מאפשר ה-Note 8 באמצעות תכונת ה-Screen Off, כתיבה של עד 100 עמודי הערות, בעת הסרת ה-S Pen, וכן הצמדת הערות לצג ה-Always On ועריכתן ישירות על גבי הצג.

תכונת ה-Translate של ה-S Pen מציגה יכולות תרגום אוטומטי של משפטים שלמים ב-71 שפות, בעת ריחוף מעל טקסט. גם מאנגלית לעברית. כן, ניתן לבצע מידית ובקלות המרה של יחידות מידה ומטבע זר בסיוע ה-S Pen.

תמונות טובות מאי פעם עם המצלמה המשוכללת
יכולת הצילום של הדגם החדש היא בבחינת היהלום שבכתר. גם הפעם הציבה סמסונג רף גבוה וציידת את המכשיר ב-2 מצלמות אחוריות של 12 מגה פיקסל (מפתח צמצםF1.7  בעדשה הרחבה, ו-F2.4 בעדשת הטלפוטו), דבר המבטיח תמונות חדות, ברורות ובהירות גם בתנאי תאורה קשים.

ל-2 המצלמות מנגנון ייצוב תמונה אופטי (OIS) לעדשה רחבת הזווית ולעדשת הטלפון, דבר המבטיח תמונות ברורות וללא טשטוש גם כשהיד זעה תוך כדי הצילום. לצילומים מתקדמים יותר מאפשר מאפיין ה-Live Focus של המכשיר לשלוט בעומק השדה ולהתאים אפקט פוקוס אחורי (טשטוש) במצב צפייה מוקדמת ואחרי הצילום, להבלטת האובייקט במרכז התמונה ולשליטה בחדות הרקע.

במצב Dual Capture, המצלמה האחורית מצלמת 2 תמונות בו-זמנית ומאפשרת לשמור את שתיהן. תמונה אחת היא תקריב המתבצע מעדשת הסמארטפון והשנייה היא תמונה רחבת זווית המציגה את הרקע כולו.

המכשיר מצויד גם במצלמת 8 מגה פיקסל קדמית מתקדמת בעלת אוטו פוקוס חכם ומפתח צמצם שלF1.7  לצילום סלפי ולשיחות וידיאו.

עולם חדש של יכולות
2 סדנאות אומן, ששולבו בהשקה הבוקר בתל אביב (של צלם אומן וקריקטוריסט עיתונות מוביל), הדגימו את שפע היכולות הגרפיות והצילומיות הטמונות במכשיר וגם סיפקו לנוכחים טיפים והשראה.

אסיים בסקירת רשימת מאפיינים ויכולות משלימים ל-Galaxy Note 8:
עמידות במים ואבק: ניתן לתפעל את ה-Note כמעט בכל הודות לעמידות בפני מים ואבק (לפי תקן IP68). על הצג אפשר לכתוב גם כאשר הוא רטוב.
טעינה אלחוטית: המכשיר תומך בטעינה אלחוטית מהירה.
אבטחה: המכשיר מעמיד למשתמש מבחר אמצעי זיהוי ביומטריים אישיים, לרבות סריקת קשתית העין וסריקת טביעת אצבע.
עוצמה: למכשיר עוצמה רבה לגלישה, סטרימינג, משחקים וריבוי משימות. זיכרון RAM שלGB  6  ואפשרות הרחבת נפח אחסון של עד  GB256 (לא כלול במחיר).
חוויה חדשנית: התקן ה-Samsung DeX מעניק לסמארטפון יכולת מחשב שולחני ומאפשר לחבר אותו למסך שולחני, לשמור קבצים או לעבוד תוך כדי תנועה. 'העוזר החכם' Bixby מאפשר דרך חכמה להשתמש בטלפון.
אימות זהות ללא מגע יד:  המכשיר מציע סריקה של קשתית העין. כך לדוגמא, אנשי מקצוע מתחומי הבריאות או המגזר הציבורי, שמוצאים את עצמם במצב, שבו הם צריכים לפתוח את נעילת הטלפון אך אינם יכולים לעשות זאת באמצעות האצבע, יוכלו מעתה לשחרר את הנעילה בסריקת קשתית.
יכולות DeX משופרות: ה- Samsung DeXמציע למשתמשים הרחבה של חוויית השימוש הנייד למחשב השולחני באופן חלק, בשטח, במשרד או בבית, כולל בעבודה בסביבת VDI.

נושאת על גבה את הזיכרון הצורב של הדגם הקודם, הכריזה סמסונג על מחויבותה להוביל את התעשייה מבחינת בטיחות הסוללה. הסוללה החדשה של המכשיר עברה בדיקת בטיחות מקיפה, הכוללת 8 שלבים, המחמירה ביותר בתעשייה.

אירוע ההשקה בת"א: 

אירוע ההשקה NOTE 8


עדכון 22:07: מרשת מחסני חשמל נמסר, שמיום רביעי שעבר ועד היום יש ביקוש גבוה ל-Note 8 ושיש 2 מגמות בקרב הרוכשים: הראשונה, רב מוחלט של הרוכשים משדרגים של נוט 5 והשנייה היא אופן התשלום בגין המכשיר. אם בהשקת הסמסונג נוט 5 ממוצע התשלומים של הלקוחות עמד על 11 הרי שכעת ממוצע התשלומים בהשקת הנוט 8 עומד על 23. הרשת מציעה את המכשיר במחיר של 3,990 ₪ ביחד עם סמארט-ווטש, כרטיס זיכרון מהיר של סאנדיסק GB64, כיסוי אחורי 8 של pure gear ואפשרות לפריסה של עד 36 תשלומים ללא ריבית.

ראוי לציין, שפלאפון השיקה את ה- Note 8במחיר: 3,999 ש"ח ובאילת: 3,418 ₪. המכשיר תומך בטכנולוגית MIMO 4X4 – שמאפשרת מהירות של עד 400Mbps. כל רכישה תינתן עם 5 שנות אחריות. 1,000 הרוכשים הראשונים, שהזמינו בהרשמה המוקדמת מקבלים ערכת אביזרים בשווי 700 ש"ח הכוללת: מטען אלחוטי בטכנולוגיית QI, כרטיס זיכרון 128GB ומטען שקע מצת. הרוכשים הראשונים לאחר מכן יזכו בערכת מהדורה מוגבלת בשווי 400 ש"ח הכוללת: מטען אל-חוטי בטכנולוגיית QI, זרוע לרכב וכרטיס זיכרון של GB16. 

כ"כ, רשת חנויות סאני היבואנית הרשמית של מוצרי SAMSUNG בישראל תעניק הטבה בשווי 699 ₪ ל-2,000 הנרשמים הראשונים: ערכת אביזרים במתנה הכוללת: מעמד טעינה אלחוטי מהיר SAMSUNG, מטען רכב מהיר SAMSUNG, כרטיס זיכרון 128GB וכיסוי אחורי (הכלול בערכת המכשיר) וגם הטבה נוספת: תחנת עגינה DEX STATION ב-299 ₪ במקום 799 ₪.
 



 
 
Bookmark and Share