Telecom News - אריקסון מאפשרת שיחות קוליות בהתקנים לבישים עבור אותו מספר נייד

אריקסון מאפשרת שיחות קוליות בהתקנים לבישים עבור אותו מספר נייד

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> אריקסון מאפשרת שיחות קוליות בהתקנים לבישים עבור אותו מספר נייד
אריקסון מאפשרת שיחות קוליות בהתקנים לבישים עבור אותו מספר נייד
מאת: מערכת Telecom News, 26.9.17, 15:33שחייה

אריקסון השיקה שירות חדש המאפשר ביצוע שיחות קוליות במספר רב של התקנים מבוססי SIM, כגון התקנים לבישים, עבור אותו מספר נייד, שניתן להשאיר אותו בבית. הפונקציונאליות החדשה תתאפשר ברשתות מבוססותLTE  (VoLTE).
 
אריקסון השיקה אפשרות חדשה לחיבור כרטיסי SIM רבים לשיחות קוליות ביותר מ-10 רשתות מפעילים בעולם, שמשתמשות בתשתיות VoLTE של אריקסון באירופה, צפון אמריקה ואזור אסיה והאוקיינוס השקט.

מעתה, כל אחד יכול להוציא ולקבל שיחות קוליות בשעונים חכמים מסוימים מאותו מספר נייד ולהשאיר את הסמארטפון בבית. יותר ויותר התקנים לבישים פופולריים חדשים יוצאים לשוק כשהם מצוידים בקישוריות סלולרית המאפשרת לצרכנים להתקשר ולקבל שיחות ביתר קלות.

השיחות הקוליות מתאפשרות בהתקנים לבישים חדשים בעלי יכולת סלולרית הכוללים גם VoLTE וכרטיסי SIM סטנדרטיים או כרטיסי SIM המוטמעים בתוכנה.

התקנים אלה מסוגלים להתחבר לרשת הסלולרית ללא צורך בחיבור חוטי לסמארטפון. בנוסף, אם צוידו מראש ביכולות שיחה Multi-SIM המקושרות לרשת הניידת של המפעיל, המשתמשים יוכלו להוציא שיחות מההתקן הלביש גם כאשר הסמארטפון אינו לידם.

שעונים חכמים בעלי חיבור סלולרי והתקנים לבישים אחרים עם שירותי קול של המפעילים עשויים להיות שימושיים בעת משחקי ספורט, ביצוע פעילויות גופניות מאתגרות או פשוט תוך כדי תנועה. היכולת שימושית גם לילדים צעירים העלולים לאבד את הטלפון ולקשישים המעוניינים ביכולת לבצע שיחות במצבי חירום.

פונקציונליות ה-Multi-SIM של אריקסון לשיחות קוליות מאפשרת למפעילים סלולריים להציע פתרון של מספר אחד להתקנים רבים מבוססי SIM. כלומר, התקן לביש חדש יכול כעת לחלוק את אותו מספר טלפון המשויך כבר למנוי קיים של סמארטפון.

פונקציונליות ה-Multi-SIM לשיחות קוליות מתבססת על פתרון VoLTE של אריקסון וניתן להוסיף אותה כשדרוג ברשתות של מפעילים המשתמשים ב-VoLTE של אריקסון ברגע שהתקני Multi-SIM יהיו זמינים בשוק ויעברו אימות לרשתות המפעילים.

אריקסון פיתחה פתרון רשת מלא לפונקציונליות השיחות של ה-Multi-SIM ובנתה את פתרון ה-VoLTE שלה על בסיס IP Multimedia Subsystem (IMS) ו-Secure Entitlement. בנוסף, היא מציעה שירותי אינטגרציית מערכות להטמעת שיחות קוליות Multi-SIM.

למפעילים, שכבר ממצוידים ב-VoLTE / IMS של אריקסון, מדובר בשדרוג תוכנה פשוט של הרשת שהם מפעילים.

הפתרון עבר אימות ואינטגרציה בהתקנים מובילים בשוק וניתן להתאמה לסוגים ומותגים נוספים של התקנים חכמים בהתאם לביקוש בשוק או להתפתחות תחום ההתקנים.

מוניקה זת'זון, מנהלת מוצרי שירותי תקשורת באריקסון: "אנו ממשיכים ליצור שירותים חדשים ושימושיים עבור תשתיות ה-VoLTE שלנו כדי לאפשר ללקוחותינו להציע שירותי תקשורת חדשים לצרכנים ולארגונים. פונקציונליות השיחות Multi-SIM החדשה תומכת במפעילים המשיקים התקנים חדשים ואטרקטיביים המסוגלים גם להוציא שיחות באיכות גבוהה מכל מקום על גבי הרשת של המפעיל ותוך שימוש במספר הנייד של המינוי".

ספורט
 
 
 



 
 
Bookmark and Share