Telecom News - ImpacTech מסינגפור בבעלות ישראלית תריץ אקסלרטור עם חברת Shell

ImpacTech מסינגפור בבעלות ישראלית תריץ אקסלרטור עם חברת Shell

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> ImpacTech מסינגפור בבעלות ישראלית תריץ אקסלרטור עם חברת Shell
ImpacTech הסינגפורית בבעלות ישראלית תריץ אקסלרטור עם חברת האנרגיה הגלובלית Shell
מאת: מערכת Telecom News, 28.9.17, 17:03אימפקטק
 
האקסלרטור מיועד לסטארטאפים בתחום פתרונות ייחודיים בתחום האנרגיה המתחדשת, האנרגיה הירוקה, מיחזור וסביבה ונושאים נוספים הקשורים בערים חכמות. ניתן להירשם לאקסלרטור. בימים אלה אימפקטק עובדת על הקמת קרן השקעות, שתפעל באסיה.
 
חברת ImpacTech  הסינגפורית, בבעלות וניהול היזמים כנרת קרין ויואב אלגרישי, נבחרה ע"י חברת האנרגיה הגלובלית Shell להקים ולהריץ תוכנית האצת סטארטאפים (אקסלרטור) בסינגפור, לסטארטאפים בתחום פתרונות ייחודיים בתחום האנרגיה המתחדשת, האנרגיה הירוקה, מיחזור וסביבה ונושאים נוספים אשר קשורים בערים חכמות.
 
חברת Shell מעוניינת לקדם ולהשקיע ביזמויות של טכנולוגיות פורצות דרך בתחומי הליבה של החברה. בארוע ההשקה של התוכנית, השתתף נשיא טכנולוגיות ופרוייקטים של הנהלתShell  העולמית והוא הביע את אמונו ביכולת של אימפקטק בהכשרת הסטארטאפים, שיבחרו להשתתף בתוכנית, לסבבי גיוס משמעותיים ובקידום הטכנולוגיה שלהן.
 
ImpacTech הוקמה ב-2015 בסינגפור כדי לקדם את תחום היזמות החברתית, באמצעות שימוש בטכנולוגיות ולקדם את תחום השקעות האימפקט באסיה.

אחד מסודות ההצלחה של החברה הוא בהבאת הרוח היזמית הישראלית ושילובה עם הסביבה המקומית, זירת הסטארטאפ אקוסיסטם המקומי באסיה. ל-ImpacTech סניפים בסינגפור (המטה), בתאילנד, וביפן והיא בתהליך התרחבות למדינות אחרות באזור.
 
זו הפעם הראשונה, שישראל לא רק מייצאת טכנולוגיות וסטארטאפים אלא גם כלים ואת הרוח היזמית המתאימה.
 
ImpacTech עובדת בשיתוף פעולה עם גופים ממשלתיים בסינגפור ובשאר המדינות בהן יש לה סניפים ועם גופים אקדמאיים ועסקיים באסיה. עד היום, ImpacTech קידמה מעל 50 סטארטאפים באסיה וגייסה עבורן מעל 10 מיליון דולרים. בימים אלה, ImpacTech עובדת על הקמת קרן השקעות אימפקט, שתפעל באסיה ותתמוך ביזמויות עם טכנולוגיות בתחומים חברתיים וסביבתיים.
 
טופס רישום לשנים 2017-2018 לאקסלרטורים בסינגפור ובתאילנד – כאן.
 
 
 
תחרות פינטק



 
 
Bookmark and Share