Telecom News - אפקט יום כיפור ברשת-מהבוקר חלה ירידה בכמות הטוקבקים האלימים שנמחקו

אפקט יום כיפור ברשת-מהבוקר חלה ירידה בכמות הטוקבקים האלימים שנמחקו

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> אפקט יום כיפור ברשת-מהבוקר חלה ירידה בכמות הטוקבקים האלימים שנמחקו
אפקט יום כיפור ברשת - מהבוקר חלה ירידה בכמות הטוקבקים האלימים שנמחקו
 מאת: מערכת Telecom News, 29.9.17, 15:29טוקבק
 
הישראלים הפכו ליום אחד מנומסים כמעט כמו הקנדים.
 
החל מהבוקר סומנה ירידה של יותר מ-200% בכמות הטוקבקים האלימים הנמחקים מהרשת בשל תוכנם הפוגעני.
 
מבדיקה של הסטארטאפ,Spot.IM  שהוקם ע"י נדב שובל וישי גרין ושגייס 13.5 מיליון דולרים ומנהל את תיבות הטוקבקים ב-5,400 אתרים פעילים, בניהם אתרי חדשות מהגדולים בעולם, אווירת כיפור, ששומרת על איפוק וסלחנות, הביאה לירידה ל-2% מחיקות טוקבקים מכלל הטוקבקים הנכתבים.
 
זאת, בהשוואה לשגרה בה הגולש הישראלי מדורג בין האלימים בעולם עם 6.5% מחיקות טוקבקים. מדובר באחוז גבוה בהשוואה לטוקבקיסטים רוסים עם 5.5% מחיקות, אחריהם האמריקאים 5% מחיקות, האירופאים עם 4% מחיקות והטוקבקיסטים הקנדיים מהמנומסים בעולם עם 1.2% מחיקות.
 
נדב שובל, מנכל Spot.IM: "בתקופה האחרונה גוברת הדרישה ברחבי העולם לריסון אלימות ברשת ומניעת פרסום תוכן פוגעני. בזירת הטוקבקים, כשאין זיהוי של הגולשים בשמם האמיתי, חלקם מרשים לעצמם להיות אלימים יותר מבחינה מילולית ולכן יש צורך להגביר את פעולות הסינון. היה טוב אם היינו לוקחים קצת מהאחריות לאיפוק וסובלנות גם לשאר ימי השנה".
 
איתור טוקבקים פוגעניים נעשה על בסיס בנק של מילים אסורות או הצלבת מספר מילים פוגעניות, טכנולוגיות של למידה חישובית Machine learning הלומדת על התנהגות אנושית ברשת, מדידת קצב התגובה של הטוקבקיסט, האזור הגיאוגרפי בו הוא פועל ואינטראקציות הנוצרות עם התכנים, שהוא מפרסם.
 
בנוסף לטכנולוגיה, שפותחה בחברה, נעשה שימוש גם בעידוד דיווח אנושי על תוכן בלתי הולם. תיבת הטוקבקים של Spot.IM עוצבו במטרה למנוע אלימות רשת ומקלה על הגולשים לדווח על פוסט כתוכן פוגעני. כך, הסטארטאפ משתמש בקהילה כדי לשלב בקרת אנוש בנוסף לפעילות התוכנות.
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share